Max Lindroth – poweria puolustukseen

• 66 447
  • 451
Max tulee todennäköisesti rikkomaan Rockyn ja Rafalskin pistemäärän, ja silloin olisi siis lyönyt Liigan kaikkien aikojen pakkien piste-ennätyksen uusiksi, mutta Atro Leppänen on asia.

Mutta joo, ikivanha ennätys, ja kovaa hommaa, jos samalla kaudella kaksi pakkia rikkoo sen. Itse uskon siihen. Eiköhän Max vielä pari pistettä raavi vaikka väkisin.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Suosikkijoukkue
HC TPS Fanclub Koistinen-Vallin-Kivi
Jumalauta Maxin peliä on iloa katsoa tällä hetkellä. Nautitaan vielä kun pelaa meillä.

Comet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Kuusamon Pallo-Karhut, #11, #29
Kannattaa tsekata Sport-matsin lähetyksen loppu jossa näytetään Maxin reaktio hylkyyn. Harvemmin näkee ulkkaripelaajalta tuollaista tunnetta ja välittämistä joukkuetta kohtaan, tuntuu illasta toiseen pelaavan eniten logolle. Muutenkin vaikuttaa olevan todella mahtava tyyppi, jonka pääsin onneksi tapaamaan erään pelin jälkeen ja nappaamaan nimmarin paitaan <3

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Kannattaa tsekata Sport-matsin lähetyksen loppu jossa näytetään Maxin reaktio hylkyyn. Harvemmin näkee ulkkaripelaajalta tuollaista tunnetta ja välittämistä joukkuetta kohtaan, tuntuu illasta toiseen pelaavan eniten logolle. Muutenkin vaikuttaa olevan todella mahtava tyyppi, jonka pääsin onneksi tapaamaan erään pelin jälkeen ja nappaamaan nimmarin paitaan <3
Oliko se kohta, missä veti mailan päreiksi? hämärästi muistan. Ja antoi huolella palautetta tuomareille.

Comet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Kuusamon Pallo-Karhut, #11, #29
Oliko se kohta, missä veti mailan päreiksi? hämärästi muistan. Ja antoi huolella palautetta tuomareille.
Sitä ei näkynyt tässä pätkässä ainakaan. Tässä kun tuomari levitti kädet, hyppäsi Max vaihtoaitiossa ylös, heitti juomapullon lattiaan ja ryntäsi kentälle tiedustelemaan ystävälliseen sävyyn tuomarilta perusteluita :D

(1)
  • Tykkää
Reactions: J.K.

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Sitä ei näkynyt tässä pätkässä ainakaan. Tässä kun tuomari levitti kädet, hyppäsi Max vaihtoaitiossa ylös, heitti juomapullon lattiaan ja ryntäsi kentälle tiedustelemaan ystävälliseen sävyyn tuomarilta perusteluita :D
Miks mä muistan jonkun kohdan et ois vetäny mailan päreiksi vaihtoaitiossa :D . Oisko ollu sit ton jälkeen ja ihan selvinpäin kuitenkin katsoin. Tai sit näytti vaan siltä kun nopeesti näin vaan tilanteen toisella silmällä.

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Talvitien sijoittuminen, #51
Miks mä muistan jonkun kohdan et ois vetäny mailan päreiksi vaihtoaitiossa :D . Oisko ollu sit ton jälkeen ja ihan selvinpäin kuitenkin katsoin. Tai sit näytti vaan siltä kun nopeesti näin vaan tilanteen toisella silmällä.
Löi mailan ainakin vaihtoaition reunaan kun meni takaisin vaihtoaitioon sen jälkeen kun oli vahingossa mennyt jäälle neljänneksi hylätyn maalin jälkeen.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paananen ja Kodisoja tekisivät oikeasti "urosmehiläisen" työn jos ottaisivat Lindrohtin vaikka Supercellin kummipelaajaksi TPS:ään ensikaudelle.

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Max. Du kommer förmodligen inte att läsa det här, men jag ville säga att du är en helt otrolig spelare och du kommer alltid att ha en plats i mina och andra TPS-fans hjärtan. Vi kommer att sakna dig djupt och hoppas att vi ses igen. Allt gott för framtiden. Visa dem!

Liiga

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Max. Du kommer förmodligen inte att läsa det här, men jag ville säga att du är en helt otrolig spelare och du kommer alltid att ha en plats i mina och andra TPS-fans hjärtan. Vi kommer att sakna dig djupt och hoppas att vi ses igen. Allt gott för framtiden. Visa dem!
Håller helt med. Max är en otroligt bra spelare och verkar vara en riktigt sympatisk kille. Hoppas kunna ta laget långt i år!

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Veikkaan että Maxilla on kauniisti sanottuna ollut aika kova harmitus edellisestä viikonlopusta ja typerän riskin ottamisesta kauden (sillä hetkellä) tärkeimmällä hetkellä.

Olen äärimmäisen onnellinen myös Maxin tarinan puolesta. Olisi ollut järkyttävä antikliimaksi yhdelle kaikkien aikojen pelaajalle mustavalkoisissa, jos kausi olisi päättynyt ripuloidessa pöntöllä, kun piti käydä vähän viihteellä.

Virheiden tekeminen kuuluu inhimilliseen elämään. Tähän samaan kategoriaan kuuluu myös anteeksiantaminen. Uskon vahvasti että Lindroth ottaa tästä kokemuksesta opiksi, eikä toimi vastaavalla tavalla enää koskaan.

Toivotaan että Max on pelikunnossa heti kun sarja alkaa. Kaverin merkityksestä meidän jengille ei tarvi kertoa tämän enempää.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä mä uskon että Max on peleissä mukana kun sarja alkaa tiistaina. Toman vastaus on mun mielestä optimistinen ja mahtaako tarkoittaa Toppea vai Leeviä muilla?
Näköjään maikkarille ei saa vastata tunnekuohuissa kuin vain kysyttyyn kysymykseen. Omituinen haku Maikkarin toimittajalta.. ihan hieno vastaus oli ja näkee siitä että tunteella mennään..

Linkki siis Maikkarin sivulle Toman haastatteluun

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Talvitien sijoittuminen, #51
Eräässä kauppakeskuksessa keskustassa pyöri muutama tunti sitten. Voi toki olla, että lähti karaokeen ostoksien jälkeen. Iltahan on vasta nuori.
Siis miksi mä en IKINÄ ole törmännyt yhteenkään TPS pelaajaan ”in the wild” pelkästään hallin vieressä lenkillä yms

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Siis miksi mä en IKINÄ ole törmännyt yhteenkään TPS pelaajaan ”in the wild” pelkästään hallin vieressä lenkillä yms

Minulla on usein tämä sama fiilis, kun ihmiset tuntuvat bongaavan pelaajat jostain baarista joka harvasen viikko. Itse törmään aina jossain tylsässä arkisessa miljöössä kuten samalla leipäosastolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy