Kannatan tätä ehdotusta isosti.Willsie - tyylinen kiitos olisi Maxille hieno läksiäinen johonkin vikaan kotimatsiin.
Oliko se kohta, missä veti mailan päreiksi? hämärästi muistan. Ja antoi huolella palautetta tuomareille.Kannattaa tsekata Sport-matsin lähetyksen loppu jossa näytetään Maxin reaktio hylkyyn. Harvemmin näkee ulkkaripelaajalta tuollaista tunnetta ja välittämistä joukkuetta kohtaan, tuntuu illasta toiseen pelaavan eniten logolle. Muutenkin vaikuttaa olevan todella mahtava tyyppi, jonka pääsin onneksi tapaamaan erään pelin jälkeen ja nappaamaan nimmarin paitaan <3
Sitä ei näkynyt tässä pätkässä ainakaan. Tässä kun tuomari levitti kädet, hyppäsi Max vaihtoaitiossa ylös, heitti juomapullon lattiaan ja ryntäsi kentälle tiedustelemaan ystävälliseen sävyyn tuomarilta perusteluita :DOliko se kohta, missä veti mailan päreiksi? hämärästi muistan. Ja antoi huolella palautetta tuomareille.
Miks mä muistan jonkun kohdan et ois vetäny mailan päreiksi vaihtoaitiossa :D . Oisko ollu sit ton jälkeen ja ihan selvinpäin kuitenkin katsoin. Tai sit näytti vaan siltä kun nopeesti näin vaan tilanteen toisella silmällä.Sitä ei näkynyt tässä pätkässä ainakaan. Tässä kun tuomari levitti kädet, hyppäsi Max vaihtoaitiossa ylös, heitti juomapullon lattiaan ja ryntäsi kentälle tiedustelemaan ystävälliseen sävyyn tuomarilta perusteluita :D
Löi mailan ainakin vaihtoaition reunaan kun meni takaisin vaihtoaitioon sen jälkeen kun oli vahingossa mennyt jäälle neljänneksi hylätyn maalin jälkeen.Miks mä muistan jonkun kohdan et ois vetäny mailan päreiksi vaihtoaitiossa :D . Oisko ollu sit ton jälkeen ja ihan selvinpäin kuitenkin katsoin. Tai sit näytti vaan siltä kun nopeesti näin vaan tilanteen toisella silmällä.
Håller helt med. Max är en otroligt bra spelare och verkar vara en riktigt sympatisk kille. Hoppas kunna ta laget långt i år!Max. Du kommer förmodligen inte att läsa det här, men jag ville säga att du är en helt otrolig spelare och du kommer alltid att ha en plats i mina och andra TPS-fans hjärtan. Vi kommer att sakna dig djupt och hoppas att vi ses igen. Allt gott för framtiden. Visa dem!
Kyllä mä uskon että Max on peleissä mukana kun sarja alkaa tiistaina.
Äsken?Äsken näytti ja vaikutti olevan päällisin puolin kunnossa eli samaa uskon minäkin.
Silvermoonissa laulamassa karaokea?Äsken näytti ja vaikutti olevan päällisin puolin kunnossa eli samaa uskon minäkin.
Silvermoonissa laulamassa karaokea?
Hyvältä kuulostaa eiköhän ole tiistaina kehissä!Eräässä kauppakeskuksessa keskustassa pyöri muutama tunti sitten. Voi toki olla, että lähti karaokeen ostoksien jälkeen. Iltahan on vasta nuori.
Siis miksi mä en IKINÄ ole törmännyt yhteenkään TPS pelaajaan ”in the wild” pelkästään hallin vieressä lenkillä ymsEräässä kauppakeskuksessa keskustassa pyöri muutama tunti sitten. Voi toki olla, että lähti karaokeen ostoksien jälkeen. Iltahan on vasta nuori.
Siis miksi mä en IKINÄ ole törmännyt yhteenkään TPS pelaajaan ”in the wild” pelkästään hallin vieressä lenkillä yms