Kyllähän meijän super-Max ansaitsee oman ketjunsa. Tätä kirjoitettaessa on kolme peliä pelattu ja Max Ellis on tehtaillut pisteet 5+1. Sillä irtoaa tällä hetkellä liigan pistepörssin piikkipaikka.
Maxin uraa Elitessä:
Itse olen kiinnittänyt huomion Ellisin laukauksiin. Ne lähtee nopeasti ja usein sellaisesta paikasta, että vetoa ei edes osata odottaa. Katsekin saattaa olla ihan muualle kuin kiekkoon tai maalille. 175cm kaveri on loistava luistelussa ja kiekko pysyy lavassa kovassakin vauhdissa. Abbandonaton kanssa on löytynyt hyvä kemia ja parivaljakko tulee tekemään kovat tehot tällä kaudella.
Max Ellis on jo näillä näytöillä yksi parhaista koskaan Jukureissa pelanneista hyökkääjistä.
Myös Jatkoaika on huomioinut Ellisin:
Jäädään odottamaan millaisin tehoin kausi jatkuu. Laittakaa kommentteja, myös muut kuin heimolaiset!
Maxin uraa Elitessä:
Max Ellis - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Max Ellis, 2000-01-18 Plymouth, MI, USA USA. Most recently in the undefined with Jukurit. Complete player biography and stats.
www.eliteprospects.com
Itse olen kiinnittänyt huomion Ellisin laukauksiin. Ne lähtee nopeasti ja usein sellaisesta paikasta, että vetoa ei edes osata odottaa. Katsekin saattaa olla ihan muualle kuin kiekkoon tai maalille. 175cm kaveri on loistava luistelussa ja kiekko pysyy lavassa kovassakin vauhdissa. Abbandonaton kanssa on löytynyt hyvä kemia ja parivaljakko tulee tekemään kovat tehot tällä kaudella.
Max Ellis on jo näillä näytöillä yksi parhaista koskaan Jukureissa pelanneista hyökkääjistä.
Myös Jatkoaika on huomioinut Ellisin:
Max Ellis löysi Liigassa heti maalijyvän ja ison arvostuksen valmennukseen − "Olen erittäin kiitollinen siitä, että saan pelata sellaisen ihmisen joukkueessa, joka oikeasti välittää"
Yhdysvaltalaishyökkääjä Max Ellis saapui kesällä Toronton suurkaupungista pikkuiseen Mikkeliin suomalaisten joukkuekaverien suosituksesta. Pienikokoinen peluri on ensimmäisten Liiga-ottelujensa aikana iskenyt verkkoon jo viisi maalia ja hän arvioikin Jukurien hyvyyden nousevan otsikoihin tällä...
www.jatkoaika.com
Jäädään odottamaan millaisin tehoin kausi jatkuu. Laittakaa kommentteja, myös muut kuin heimolaiset!