Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Öylätti on niin mautonta, että oli aikoinaan pakko erota kirkosta pikapuoliin sen jälkeen kun olin täysi-ikäiseksi tullut.
Öylätti taitaa olla pohjanoteeraus, voittaa lipeäkalan selkeähkösti.
Minä erosin kirkosta vasta viime vuonna, en ollut öylätillä käynyt useastikaan joten aivan toisen syyn keksin.
Joskus sitä tulee ihmeteltyä urheilijoita, lähinnä joukkuepelaajia, jotka eivät oikeastaan osaa mitään hyvin, mutta siltikin pärjäävät. Jokisen Jussi taitaa kuulua vahvasti tähän ryhmään. Onhan tämä toisaalta aika mauton mielipide tuhannen NHL-ottelun pelaajasta.Kyllä, luitte oikein, Jussi Jokisen tuhat NHL-ottelua.
Tänään itse valmistamani lihamakaronilaatikko.
Koffi ja muut suomalaiset bulkki lagerit. Onneksi tulee edes humalaan, jos niitä pitää juoda.
Tänään itse valmistamani lihamakaronilaatikko. Voi vittu, että olikin mautonta.
Currytahna munamaidon sekaan toimii hyvin....
Sitten siitä tulee hyvää.
Currytahna munamaidon sekaan toimii hyvin.
Nyt on kaikki mautonta, mitä ääntä kohti tunkee. Fazerin sninen mastuu myös aivan kuralta. Tää on aika vittumainen tunne lopulta.
Aamiaismurot a'la Weetabix. Luulin, ettei kukaan ole noita syönyt 90-luvun jälkeen, mutta siellä niitä vieläkin on kaupan hyllyillä. Kuka edes pystyy syömään mitään aamuisin? Jo pelkästään tuo asia on mautonta.
Mautonta miten tästä tuli taas uusi ruokaketju, vaikka alkuperäinen tarkoitus oli aivan muuta.
Jos makuhermostollisista jutuista niin sanotusti jutustellaan, niin mainittakoon kissan karvat. Tai siis aina kun kissaani nuolen, niin en tunne suussani minkäänlaista makua.
Couscous. Kiva vaihtoehto perunalle, riisille tai pastalle. Muttei kyllä maistu yhtään millekään.