Itse olen kyllä sitä mieltä, että Hartikainen on varsin hyvä ja kova korvaaja Kanttorille ja pystyy vielä tietyissä asioissa olemaan napsun parempi kuten vaikkapa tuossa maalinedustallla ihan 5vs5 pelissäkin ja tuomaan myös kamppailupelaamista ja johtajuutta tuohon porukkaan enemmän, toki Kanttori on parempi luistelija pelaa uransa parasta lätkää ainakin KalPassa, ensikaudesta ei sitten varma voi tietenkään enää olla, mutta ihan mielelläni otan Hartikaisen aikalailla yksi yhteen tuohon rooliin. Luulisi senkin osaavan maaleja tehdä kun on sen Sveitsin pörssinkin voittanut ja tälläkin kaudella 17 maalia 28 otteluun, toki onhan tuo aina kiinni ketjukavereistakin tai ketä siellä ylivoimassa on mukana.
Enemmän mietityttää muut sisään tulijat, se rightin hyökkääjä sekä kärkipakit... Kokoa ja fyysisyyttä sitä toivoisi ainakin pakistoon ja Jere Karjalaisen jatko kelpaisi hyökkäykseen tai sitten joku isokokoinen rightin hyökkääjä joka olisi laadukas pelaaja.
E: Itse ainakin nään nimenomaan tuohon rooliin Hartikaisen mitä Kanttori pelaa nyt eli yv:llä maalineteen ja Rissasen ketjun laituriksi, toki itse jakaisin nuo kärkipelaajat kolmeen kenttään ja pyrkisi sillä saamaan aikaan laajemmalti onnistumisia maalinteossa kun kerta sillä neljällä sylinterillä halutaan tasaisesti ottelut läpi jyskyttää, mutta se on jo toinen kirjoitus se.
En millään muotoa tarkoita sitä ettenkö olisi Kanttoria nähnyt vielä todella mielelläni KalPassa vaan sitä, että uskon kuitenkin Hartikaisen pystyvän tuon saman roolin ottamaan.