Re: Re: Matti Virmasen rehabilitointi
Viestin lähetti Jokiharju10
Tervetuloa messiin vaan, kyllä tänne mielipiteitä mahtuu.
Ei mun mielestä, tai en itse ainakaan Virmasta viime keväästä syytä. Markus Korhosesta testiin pleijareissa liian hyvä.
Muistan vielä liiankin hyvän tuon vikan pleijjaripelin. Seuraavat päivät sitten menivätkin masennuksessa.
En minäkään niiltä osin, että jengi oli helvetin hyvä. Ulkomaalaiset olisivat voineet olla parempia, mutta se ei ollut mikään selitys tippumiselle - pieni näpäytys silti Matille sallittakoon.
Viime vuoden Jokerit oli rautaa ja pelasi erittäin viihdyttävää jääkiekkoa. Vaihtaisin nykyjoukkueen koska tahansa siihen. Ei siksi, että olisimme nyt huonoja, vaan siksi, että itseäni miellytti viime kautinen meininki jäällä paljon, paljon enemmän. Kärppiä vastaan kävi kylmät ja se oli shokki, mutta se oli paras ryhmä joka on ollut jalkeilla sitten 96 -mestaruusjoukkueen.
Viestin lähetti Jokiharju10
Tänä vuonna kyllä se Kanada-malja Stadiin ja Pasilaan, prkle!! :)
En tiedä vaivaako parantumaton pessimismi, mutta en usko mestaruuteen hetkeäkään. Tuolla ryhmällä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi ruutia siihen. Pikkunättiä pelailua silloin kun kulkee, mutta semmoinen todellinen joukkueesta huokuva ilkeys, varmuus ja itseluottamus puuttuu. Niillä elementeillä pärjätään pleijareissa, minä en näe niitä riittävästi. Joukkue on kauttaaltaan jotenkin heppoisen, epävarman ja munattoman oloinen. Ei näytä voittajajoukkueelta, ei varsinkaan playoffissa.
Tietysti olisin enemmän kuin mielissäni jos olen väärässä, mutta tämmöinen on oma tuntumani tähän ryhmään. Jotain puuttuu, paljon.