Matti Lamberg, HIFK

  • 51 529
  • 136

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menisi heittämällä kolmoseen Blomqvistin tilalle. Tuota nelosta ei tosiaan kyllä kannata hajoittaa.
Tästä on kyllä pakko olla eri mieltä! Blomqvist pelaa erittäin kepeällä jalalla ja tekee jatkuvasti hyviä kiekonriistoja. Lambergin vuoro tulee todennäköisesti ensi kaudella, toki jonkun yksittäisen pelin voi käydä mahdollisissa välierissä pelaamassa.
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menisi heittämällä kolmoseen Blomqvistin tilalle. Tuota nelosta ei tosiaan kyllä kannata hajoittaa.

Ollaanko katsottu samaa peliä? Ei todellakaan menisi. Vaikka tuntuukin, että täällä on muotia haukkua Blomqvistia, niin uskallan olla erimieltä. Pikku Jönni pelasi hyvän pelin, oli nopea, liukas ja taklasikin muutamia kertoja ihan napakasti. Aiheuttaa nopeudellaan paljon ongelmia tapparan hitaille ja kankeille pakeille. Jos Artun ja Blomqvistin välissä pelaisi liigatason sentteri, niin kasassa olisi ihan asiallinen kolmoskenttä.

Periaatteessa ainoa muutos, jonka itse tekisin, olisi Kupru ulos ja Elkins sisään, jos Corey olisi kunnossa. Muuten voittavaa konseptia on turha muutella. Kupru ja Taipalus meidän heikoimmat lenkit. Näille pelipaikoille Lambergista ei apua ole. Ensi kaudella uusi yritys.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Soturille näyttäis tulevan palkinto pitkän taistelun jälkeen. Ei muuta voi kun hattua nostaa.

Eli Masa siis huomenna kehissä jos on miehen omaa twitteriä uskominen.

edit. linkki twitteriin https://twitter.com/MaLamberg/status/690569762561224705

Linkin takaa löytyy vielä linkkiä Lambergin facebookiin, missä kundi käy läpi IFK-aikaa vaivanneita loukkaantumisia. Ei voi muuta sanoa kun, että kyllä on luupäinen kaveri kyseessä. Onneksi! Give 'em hell Toyboy!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olin niin täpinöissäni kun Lamberg tuli meille. Toivottavasti Masa saa hyvän käynnistyksen KiVasta ja saa nauttia hyvästä ja ehjästä loppukaudesta.
 

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teille jotka ette pääse Facebookiin lukemaan Masan kirjoitusta niin kopsaan sen tähän, lähde siis Matti Lambergin Facebook sivu:

"Huomenna mää pellaan.

2014. Eka vuosi IFK ssa ja kausi oli lähteny hyvin käyntiin, olin alkukesän toipunu operaatiosta mutta heinäkuussa päässy jo jäälle, krop…pa tuntu hyvältä ja kausiki alko hyvin, tuntu et sain heti hipasta kiinni ja olin pelillisesti kotona. Olin aika varma et tää on mun vuos, nyt mää näytän ja saan sen mahollisuuden ottaa seuraavan stepin. Homma katkes marraskuussa ja aika nopeesti todettiin et vamma vaatii leikkaushoitoa, mutta pleijareihin olis mahollista päästä vielä kuntoon. Kuntoutin itteeni, tein mielikuvaharjotteita, makasin himassa karvamatolla ja visioin eri tilanteita pelistä, että ne ei sitten keväällä tuntuis niin vieraalta. Se toimi ihan loistavasti, sit ku karvamatto vaihtu luistimiin niin tuntu että pelaan itteni ihan kevyesti hyvään kuntoon ennen ku tosipelit alkaa. Vaasa, 3. peli pam ja nilkka paskaks, kausi ohi.

Kauden jälkeen päätin et teen kaiken sen eteen et ens vuosi tulee olemaan se MUN vuosi. Muistan ku näin Ossin, Jokereiden aikasen jengikaverin salmisaaren salilla muutamaan kertaan, ja sanoin sillekki et oon päättäny että laitan vielä extravaihteen silmään, treenasin kaks kertaa päivässä ja rakensin mun työkalua sitä varten että oon elämäni kunnossa ku kausi alkaa.

Toukokuun alussa 2015 kontrolli kuvissa paljastu jotain vammasta, jonka takia edellinen kausi loppu, kuun lopussa mut leikattiin uudelleen. Muutama operaatio lyhyen ajan sisään aika hankalaan paikkaan ties aika pitkää taukoa.. about 8 kk mittasta. Eka pelkkää kävelyä ja mielikuvaharjottelua, sen jälkeen vesijuoksemista ja sauvakävelemistä. Samat vitun rumbat uudelleen, mut vielä pitemmän kaavan kautta. Elo- syyskuun vaihteessa Stadikan uimavalvojaki kysy multa et Lamberi etkö sä pikkuhiljaa ala jo olla kunnossa.. Puotin 8 kg painoa et pääsen jotenki liikkeelle sitten ku se aika tulee et saan putket jalkaan.. Kertaakaan en jättäny kyllä lähtemättä hommiin, sen verran vitun luupää mää kyllä oon.

Kausi alko ja pelit oli kyllä aika kova pala pyöriä paikan päällä, muistan ku hallilla oli street food tapahtuma, matsissa siis ja tarjoilin lihapullamukia porukalle siinä, ja eräs vanhempi herrasmies tuli ostamaan sen mukin multa, ja totes samaan hengenvetoon vaan että kyllä sun ura on jo loppu, mut se on hienoa että osaat tehä näitä muitaki catering hommia ja nauro.. paljon oli tullu painetta niskaan mut ton tuun muistamaan loppuelämän, vähän aikaa olin hiljaa ja sanoin et sä et selvästikkää tunne mua, ja mä oon vasta 22.... Mun Agentti, Metto joka on kohellu mua ku omaa poikaa sano mulle tänään puhelimessa vaan että masa, oon sanonu varmaa sadalle ihmiselle ketkä on sanonu et sun juttu oli siinä, että te ette tunne sitä poikaa. Eikä ne tunnekkaan.

Koska huomenna mää pellaan."
 

Shanahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Toivottavasti Masa saa hyvän käynnistyksen KiVasta ja saa nauttia hyvästä ja ehjästä loppukaudesta.

Niin samat sanat. Isot tsemit Masalle KiVaan. Varmasti jäbällä on tänään fiilikset katossa. Huikee toi faceviestin tahtotila. Nyt pelit hyvin käyntiin mestiksessä ja keväällä ylös auttaan jengiä kannujahdissa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso lampaanperse sille mieshenkilölle, joka katsoi asiakseen kertoa, että ura on taputeltu. Paheksun suunnattomasti tyhmiä ihmisiä, joilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja. Hyi helvetti.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Itsekin olen täällä kritisoinut massa. Nyt kun enemmän tietää taustaa niin ei voi muuta ku hattua nostaa. Toivottavasti pysyy ehjänä ja pääsee huippukuntoon.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Veikataan, että tänään Lambergin ollessa kaukalossa kolisee laidat, ja kannattaa muistaa keep yö hed ap. Oli suosikkipelaajiani Jokereissa vaikka ei meillä pitkään pelannutkaan, pelityylistä ei voi kukaan lätkäjätkä muuta kuin tykätä!

Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin olen täällä kritisoinut massa. Nyt kun enemmän tietää taustaa niin ei voi muuta ku hattua nostaa. Toivottavasti pysyy ehjänä ja pääsee huippukuntoon.

This one. Masalla sitä onkon paskaa tsägää riittänyt. Jos ei vaan mitään kroonista(selkä, nivuset) ole vaivana niin tekisin jatkoa mikäli vaan pysyy kasassa muuten loppukauden. Ilman(kin) mitään kroonisempaa on vaikea tarjota jatkoa jos ei ole mitään näyttöjä.

Helvetisti tsemiä! Pelityyli = mä lauk..diggaan!
 

Bromse

Jäsen
Taisi Lamberg olla Jokereissakin aika paljon loukkaantuneena? Eihän se mikään ihme ole kun tuota pelityyliä katsoo, kaveri ottaa puolen kentän vauhteja ja taklaa kaikkea mikä liikkuu tai on joskus ehkä liikkunut. Tollasia pelaajia ei koskaan voi joukkueessa olla liikaa, ja tollaset pelaajat menee järjestäen kannattajien suosioon. Täytyy silti toivoa että Masa vähän edes hidastaisi vauhtia, koska muuten voi oikeasti käydä niin ettei se ura kestä toivotun kauan..

Helvetisti tsemiä Masalle comebackiin, ja toivottavasti loukkaantumiset on nyt taakse jäänyttä elämää, ja pääsee pian Nordikselle pukemaan punaisen paidan päällensä!
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taisi Lamberg olla Jokereissakin aika paljon loukkaantuneena?

Muistat aivan oikein, vaikka ei nyt ihan yhtä pitkiä huileja ollutkaan kuin nyt IFK:ssa. Eipä se tosin yllätys ole tolla pelityylillä. En muista nähneeni kovin montaa vastaavan asenteen omaavaa pelaajaa. Vapaailloista ei ole tietoakaan eikä edes puolitehoilla vedettyjä vaihtoja näkynyt. Lambergilla on työkalupakissa vain se yksi vaihde: täysillä joka tilanteeseen. Joskus olisi parempi höllätä ja antaa muutaman taklaustilanteen mennä ohi, mutta kun se ei vaan käy luonteelle. Jokaisessa puolikkaassakin paikassa loppuun ajettu taklaus on täysin itsestäänselvä asia, niin eihän tosta pelaajasta voi olla tykkäämättä.

Toivottavasti pysyy nyt vihdoinkin kunnossa ja vetää lähitulevaisuudessa taas Jokereitten paitaa päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös