Tämä tieto lämmitti ja piristi kummasti sateista syyspäivää. Ottokin pääsee viimeinkin pelaamaan samantasoisten kaverien kanssa Kuopioon. Mitenkään Kalpan pelaajia väheksymättä.
Raumalla on kyllä hauska tapa haukkua omia junnuja. Ei ole raumalainen profeetta omalla maallaan :)
Eipä sinänsä kyllä Heikkinen mulle kelpasi tänne, kun ei Raumalle kelvannut. Olisi kuulemma ilman pikku tälliä kelvannut Sheddenillekin jo tässä vaiheessa.
Fakta kuitenkin on, että tässä kaupassa Lukko antoi pois +/- pörssin johtajansa ja sai takaisin huonoimman joukkueen häntäpäästä vastaavan.
Honkaheimo, Otto 11 0+4=4 10-5=+5 14:39 min
Kuusisto, Matti 15 1+1=2 5-15=-10 17:25 min
Eipä tuota Honkaheimoa ole täytynyt hävetä niissä parissa pelissä, jotka olen häneltä nähnyt. Honkaheimolla on vielä monta hyvää vuotta SM-liigassa ja mahdollisuudet nousta myös Heikkisen tasolle tai ohikin. Makuasia kumpaa pitää lahjakkaampana, Heikkinen on tällä hetkellä edellä, mutta asia ei välttämättä ole näin parin vuoden sisällä.
Olin jo vähän toivonut, että myös Honkaheimo ja Nordlund vaihtaisivat tännepäin. Vähän ihmettelen miksei koko kolmikkoa koitettu pitää Lukossa ja rakentaa näille omille pojille joukkueen rungon tulevaisuudessa. Mutta ehkäpä Raumalla ajatellaan, että Eepi pelaa ikuisesti. Ei Lukossa muita omia poikia enää tarvitakaan, eikä siellä niitä enää paljon olekaan :)
Eipä silti on Kuusistossakin potentiaalia viime kauden perusteella, vaikka ei ole savolainen kuten täällä näyttää pari luulevan. Hän on forssalainen ja palaa lähelle kotia. Kuusisto voi hyvin myös puhjeta kukkaan, joten ehkä kumpikin pelaaja voittaa.
Mutta vähän jaksan ihmetellä fanien intoa luopua ensin Heikkisestä ja sitten Honkaheimosta. Mikähän siinä on ettei raumalaisille kelpaa omat pakit vaan pitää muualta hakea? Onko seuraavana vuorossa Nordlundin haukkumien ja ulostaminen ... lähettäkää vain tänne. Kelpaa kyllä mulle.