Matthew Barnaby vastaa...

  • 1 643
  • 4

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Matthew Barnaby vastasi viiteentoista kysymykseen, ja lupasi olla jatkossakin käytettävissä.

Muistakaa käydä Barnabyn virallisilla nettisivuilla kun ehditte!

1. Kuka on antanut sinulle kovimman iskun?
- Kovimman iskun on antanut Andrei Nazarov. Hän löi minua niin kovaa, että luulin kieleni tulevan korvasta ulos. Taklausmielessä kovimman iskun on antanut Igor Ulanov, hän teki jaloistani yhtä pitävät kuin keitetystä makaroonista.

2. Urasi kohokohta tähän mennessä?
- Minulla on kaksi. Varatuksi tuleminen oli hienoin yksittäinen hetki, mutta hattutemppuni play-offseissa Montrealia vastaan äitien päivänä oli myös todella hienoa. Äitini oli paikan päällä ja hän uhrasi nuoruudessani enemmän kuin voitte kuvitellakaan sen eteen että saisin pelata jääkiekkoa. En koskaan tuntenut isääni ja äitini kasvatti minut yhdessä veljeni kanssa, he tekivät paljon ylitöitä antaakseen minulle mahdollisuuden pelata. Olen heille aina kiitollisuuden velassa.

3. Mitä luulet, miksi Ted Nolanilla ei ole NHL:ssä työpaikkaa?
- Se on suuri mysteeri minulle. Hän on fantastinen valmentaja ja antoi minulle mahdollisuuden pelata, hän on loistava motivoimaan pelaajia. Ehkä joukkueet eivät halua voittaa tai jotain...

4. Olisiko se sinulle ok, jos Dominik Hasek pyytäisi sinua parille kaljalle?
- Tottakai, maksaako hän?

5. Oletko koskaan miettinyt, tuletko olemaan jääkiekon kanssa tekemisissä urasi jälkeen?
- Ehkä tv-selostajana tai analyysien antajana voisin toimia, mutta en usko että minusta olisi valmentamaan.

6. Oletko koskaan pelannut puolustajana?
- En koskaan. En osaa edes luistella taaksepäin!

7. Mitä sanoit Eric Cairnsille hallin käytävällä, ennen kuin hän löi sinua?
- Jos oikein muistan, mainitsin hänelle että hänen kenkänsä eivät olleet kiillotettu kunnolla eivätkä ne sopineet hänen pukuunsa. Näin hänet ennen peliä puku päällä. Hän taitaa ottaa pukeutumistyylinsä vakavasti, joten hän löi minua.

8. Pelasiko veljesi jääkiekkoa?
- Hän rakastaa jääkiekkoa, mutta hän ei koskaan pelannut. Kuuluisa "tiedän kuinka luistella" juttukin oli hänelle jo liikaa.

9. Kuka oli kiekkoidolisi nuorena?
- Dale Hunter.

10. Ensimmäinen bändi joka sai sinut todella innostumaan musiikista?
- Tragically Hip oli ensimmäinen, mutta kun kuulin Metallicaa, jäin koukkuun. Rakastan Metallicaa edelleen.

11. Mitä tapahtui sinun rookie-dinnerillä?
- Pääsin helpolla, vain 1200 dollaria maksoin. Menimme Hyef nimiseen pihviravintolaan Winnipegissä. Nykyään jokainen rookie joutuu maksamaan vähintään 6000-8000 dollaria!

12. Ketkä ovat sinun ehdokkaasi kolmen kovimman tappelijan joukkoon ensi kaudelle?
- Stu Grimson, Georges Laraque ja Donald (don't call him DUCK) Brashear.

13. Kuinka monta hammasta olet menettänyt tähän asti urallasi?
- Yhtä monta kuin minulla on sormia yhdessä kädessä eli kuusi...tarkoitan viisi.

14. Onko ketään pelaajia, joita et kunnioita yhtään?
- On useita pelaajia joita en kunnioita yhtään, mutta sen tiedon pidän itselläni. Mainitsen kylläkin heille asiasta kun tapaamme jäällä!

15. Tiedätkö mitään suomesta?
- En mitään, mutta olen halukas oppimaan. Miten olisi FINLANDIA VODKA!
 

Rocco

Jäsen
Miten olisi saisiko haastattelun pääsivulle yhdeksi pääaiheeksi?
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Cairns

Nazarovin lyönti kovin? Olikohan tuossa jokin kuitti Bostonin suuntaan?

C, katsoppa yksityisviestisi, kitoos!
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
...

Minun puolesta tuon Q/A systeemin saa laittaa etusivulle jos niin haluatte.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Barnaby vastaili lisää...

Muutaman uuden vastauksen mukana mies lähetti terveisiä että seuraavanlaista t-paitaa saisi suomeen faneille todella sopuisaan hintaan... (ilmainen mainos ;) )

Barnaby's Brigade

Ja sitten lontoonkieliset kysymys/vastaukset...

In one interview, you stated that Janne Laukkanen is the most funniest guy you've ever met / most fun to play with. Why is that so?
Janne is a great guy anf always seems to be smiling. He is laughing when coaches are yelling...stuff like that.

What's the story behind your number (36)?
No story. I had never worn it until I got with the Sabres. I wanted 14, but it was not available. I got 36 because it was there, I guess.

What was your favorite team while growing up?
Montreal Canadiens..of course!

Did you ever attend to NHL games as a kid? If you did, can you remember your first NHL-game?
I went to a few games, but to be honest, I remember HOCKEY NIGHT IN CANADA the most. My brother Brent and I would stay up so late and always fall asleep. I would throw shoes at him to wake Brent and he would just tap me on the head with his knuckles. Many a night, I would wake long after the games were over and just smile and fall back asleep.

How much do you bench press?
Uhhhh, not so much. I prefer to use ounces instead of pounds to describe my power

Do you have any in-line hockey experience?
Not really. I played "road hockey" a lot as a kid....no skates, just tennies.

So far you have played six games, no points and only two shots on goal, are you starting to feel pressure?
I need more minutes! I know what I can do, but as long as we are winning, I am pretty happy.

Is there a possibility ever to see Matt Barnaby playing for Team Canada in the World Championships?
Yes. And it is possible that turtles will one day take over the world.

Ever tried to be a goalie?
no. All that stuff was too expensive. I play goalie against my 3 year old son though.....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös