Aika heikoilla kantimilla ollaan jos täytyy viihdearvolla perustella ylipainoisen ja heikkokuntoisen kaverin pitämistä menestystä tavoittelevassa jengissä.
Näköjään harvat KooKoo-kannattajat edelleen näkevät miehessä jotain potentiaalista lisää tuohon rosteriin. Itse olen nyt nähnyt kolme Mestis-ottelua KooKoolta, kun olen duunikuvioiden muodossa saanut kaupungissanne pyöriä, ja on kyllä sanottava että tää pelaaja on tuon laihan otannan perusteella turha. Ei lähellekään Mestis-tasoa, johtuen surkeahkosta kunnostaan ja sen vuoksi heikentyneestä yleispelistään, puhumattakaan heikoista hermoistaan. Voitontahtoinen voi olla kuka vaan, mutta se voitontahto tulisi realisoida jollain mulla tavoin kuin tuollaisen urpoilun muodossa.
Oma pointtini on, että KooKoo tosissaan haluaa olla Mestiksen isoimpia jengejä, mutta silti tällaista kaveria roikotetaan mukana ja vissiin sille jotain liksaakin maksellaan. En ymmärrä. Tekee pahaa jengin sisäiselle kilpailutilanteellekin, jos Matt vie edes puoliksi lahjakkaiden, eteenpäin menevien nuorempien pelaajien peliaikaa siksi, että hänen tulee päästä kuntoon. Mielestäni KooKoo ei edelleenkään ole mikään talkoohengellä toimiva rehabilitation-laitos, vaan (puoli?)ammattilaisjengi joka tosissaan haluaa menestyä.
Pidätän oikeuden muuttaa kantaani jos Matt jossain vaiheessa alkaa oikeasti pelaamaan hyvin tätä jääkiekko-nimistä lajia. Vaikeaa se tosin tulee olemaan kun kunto on surkea. Se vaikuttaa kaikkeen, jopa luistimennauhojen solmimiseen.