Haa.
Pitäisikö minun sitten luetella tähän kaikki nimimerkit jotka ovat Ässävastaisia? Ei, sen voi tehdä jokainen itse selailemalla näitä Ässien ketjuja.
Ei tietenkään pidä, kuka sellaista on vaatinut? Itsehän otin Sinun kirjoituksesi esille ilmiselvän ja korostuneen lukkkovastaisuutesi takia. Olen näitä ketjuja selannut siinä, kuin Sinäkin, en vaan tartu kaikkiin niissä oleviin mahdollisiin epäkohtiin, joilla voisi lyödä toisen joukkueen kannattajaa/kannattajia.
Tänne tulee puolet rauman netin omistajista hihittelemään ja kuittailemaan kun iso paha Ässäpelaaja tekee taas jotain älytöntä. Samalla suunnilleen tuomitaan koko Pori ja keksitään mitä turenkilaisempia selityksiä tapahtuneelle.
Aika huonot tiedot Sinulla on raumalaisista nettiliittymän omistajista, jos tuo viittauksesi 'puolesta netin omistajista' on otettava vakavasti. Viittaan tässä nuihin mainitsemiisi 'hihittelyihin' ja 'kuittailuihin'.
Oma mielipiteeni Porista ja porilaisista perustuu pääosin armeija-aikaani Säkylässä ja ne kokemukset eivät kyllä ole porilaisille/porilaisista pelkästään positiiviset. Mielipiteeni Teistä on siis muodostunut jo Matt Nickersonin lapsuusaikoina. Tämä kirjoitteluni lähti tässä kohdin hieman lapasesta, ja lienee turhan yleistävä, mutta sille on syynsä. Syy voisi olla vaikka taipumus turenkilaisuuteen...
Pääasia on vain se että voi vittuilla Ässäfaneille kun heidän hankintansa mokaa. Siksi toivoisinkin (enkä varmaan ole yksin toivomukseni kanssa) että voisi joskus olla joku muukin jolle vittuilla.
Pääasia ei ole todellakaan vinoilu ässäfaneille, ei myöskään heidän kannattamansa joukkueen hankinnoista, eikä edes mainittujen hankintojen tekemisistä. Mutta tässä tapauksessa ei kyllä voi olla ottamatta kantaa. Saman Sinäkin tekisit, jos esimerkiksi antisuosikkisi Siklenka toimisi tapaan Nickersonin.
Varmasti 99% Ässäfaneistakin tuomitsee Nickersonin teon jos se on mennyt niinkuin mediassa kerrotaan, se ei tarvitse lieventäviä asianhaaroja.
Tuo on mahdollinen tuomitseminen on varmasti totta. Katsotaanpas kuka tuomitsee ja ketä tämän asian tiimoilta. Itsehän olisin kärkäs antamaan Matti-kuninkaalle lisää penalttia, (jos tuo teki median kertomalla tavalla) mutta mulla ei ole siihen valtaa, joten odotellaan muiden tahojen ratkaisua asiassa.