Niin teki. Olemalla pois kentältä. Onneksi kyseinen herrasmies ei ole torstaina Raksilassa esittämässä omaa osaamistaan.
No älä nyt, kuka ei sirkustempuista pitäisi. Kai se täytyy jo jokaisen hyväksyä ettei kaverilla ole kaikki kotona.
Niin teki. Olemalla pois kentältä. Onneksi kyseinen herrasmies ei ole torstaina Raksilassa esittämässä omaa osaamistaan.
Suuri kitos! Tapahtui aivan mahdoton repeäminen! :D Hyvä Nikke, näitä lisää!
Ei mulla mitään sirkustemppuja vastaan ole, mutta kun tämän Sirkus Porin pellen esiintymisen jäljiltä kanssaesiintyjät tuppaa lähteen jalat edellä sirkusteltasta.No älä nyt, kuka ei sirkustempuista pitäisi.
Provoja? Anna tulla vaan.
Minä olen eri mieltä.No se että Nickerson on ässien joukkueen parhaita pakkeja kertoo taas siitä että kuinka huonotasoinen puolustus ässillä on.
Nickersonin avaussyötöt ovat huonoja, liikkuu hitaasti vaikka onkin kuulemma saanut nopeutta lisää ja koohottaa muutenkin jäällä, ja se pää, se ei kestä mitään.
Nämä siis ovat minun mielipiteitäni ja muut saavat olla mitä mieltä vaan haluavat.
Mutta eikös se ole niin että heikot kaatuu elon tiellä...Ei mulla mitään sirkustemppuja vastaan ole, mutta kun tämän Sirkus Porin pellen esiintymisen jäljiltä kanssaesiintyjät tuppaa lähteen jalat edellä sirkusteltasta.
Menisihän Nickerson pelkällä pelillisellä taidollaan ihan jokaisen liigajoukkueen puolustuskalustoon. Ei taida yhdessäkään joukkueessa olla kuutta AHL -tason kaveria kuitenkaan. Mies on tosi tiukassa fyysisessä kunnossa, vielä kun oppisi 1:1 joukkueen pelisysteemit niin hienoa olisi, tosin toivottavasti oppii tulevan valmentajan kuviot.No se että Nickerson on ässien joukkueen parhaita pakkeja kertoo taas siitä että kuinka huonotasoinen puolustus ässillä on.
Nickersonin avaussyötöt ovat huonoja, liikkuu hitaasti vaikka onkin kuulemma saanut nopeutta lisää ja koohottaa muutenkin jäällä,
No se että Nickerson on ässien joukkueen parhaita pakkeja kertoo taas siitä että kuinka huonotasoinen puolustus ässillä on.
Nickersonin avaussyötöt ovat huonoja, liikkuu hitaasti vaikka onkin kuulemma saanut nopeutta lisää ja koohottaa muutenkin jäällä, ja se pää, se ei kestä mitään.
Nämä siis ovat minun mielipiteitäni ja muut saavat olla mitä mieltä vaan haluavat.
Liljaniemi purkaa mielipahaansa
Jatkaa samaa Jatkoajan entisten päätoimittajien Ässäajojahtia kuin Hiitelänkin legendaarinen "työttömät hitsarit" -veto.Täyttä faktaa. Nielikäinen pitäisi olla vuokrattavissa joka ottelussa, että saataisiin tää Matt-poju luistelemaan jokaisen vaihdon jälkeen häntä_koipien_välissä vaihtoon.
Jatkaa samaa Jatkoajan entisten päätoimittajien Ässäajojahtia kuin Hiitelänkin legendaarinen "työttömät hitsarit" -veto.
Kun näitä entisiä päätoimittajia käy jatkuvasti räkyttämässä Ässiä kohti niin odottaisin missä on myös entisenä päätoimittajana muistetun Janne Heikkilän kirjoitus. Luulisi että kaikki entiset päätoimittajat saavat kantaa kortensa kekoon...
Nikke tuo tähän muuten niin värittömään sm-liigaan mukavan värinpilkahduksen. Vielä kun muissakin joukkueissa olisi näitä väripilkkuja niin johan saataisi lisää katsottavaa kentälle.
Ette kai te porilaiset oikeasti arvosta tätä kaiffaria enää ollenkaan? Vaikuttaa jo negatiivisesti Ässien peliin nämä toilailut... Kiitos näistä esityksistä Nickerson ja tervemenoa vaikka Puolaan.
Eikö Jatkoaika ole joskus mainostanut itseään puolueettomana sivustona? Siihen nähden tosiaan aika kovia kannanottoja.
Nickerson on sekopää, mutta miksi vain häntä syytetään?? Miksi Siklenka saa pelata??
Taidat missata pointin? Siklenkalla yläfemma pimenee kerran kaudessa, Matt-pojulta joka pelissä.
Pelle on pelle. Kaveri luulee olevansa maailman kovin koskaan ikinä missään.. antaa tekojen puhua puolestaan.
Mitä vittua? Mistä tää lahtee?
Vaikka täysin tervejärkinen Nickerson ei missään nimessä olekaan, niin mielestäni Liljaniemen kolumni on hieman liian kärjistävä. Ässäjohto kulkee #50 yllään jne. Ässäjohtoa on turha syyttää yhtään mistään Nickersonin tapauksessa. Jok'ikinen seurajohtaja taluttaa kaukaloon vaikka itsensä Hannibal Lecterin, jos se tuo seuran kassaan merkittävästi lisää pelimerkkejä.Liljaniemi purkaa mielipahaansa