Totta toki, mutta vaikka mielipuolikaisesta ei saatu korvauksia, on kuusela kuitenkin maajoukkuestatuksen omaava viime kauden maalipörssin kakkonen ja kaiken lisäksi joukkueensa kultakypärä. Eli yritän sanoa, että Kuuselasta esim. sveitsiläis/ruotsalaisseurat maksaisivat jonkin verranmasaala kirjoitti:Tuskinpa Kuuselaa myydään. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Kristian Kuusela ole SM-liigan alipalkatuin pelaaja? ~40k kaudessa.
lenno kirjoitti:Jos asia on niin, että Nicke menee eniten tarjoavalle, tarvii muistaa, että Kuusela ja Aston voidaan tosiaankin myydä Nicken tieltä.
Aivan, toivottavasti. Sitä, ehkä hieman epäselvästi mutta kuitenkin, yritin sanoa, että Ässien tulisi todellakin antaa kaikkensa saadakseen Nicken. Vielä parempi jos se tulee halvalla/ilmaiseksiTuamas kirjoitti:Eli sm-liigan hinta/laatu-suhteeltaan parhaita pelaajia tulisi myydä?
Åja, näin se homma etenee.
Vielä kun Dallas erittäin todennäköisesti maksaa Nickersonin palkan tämän kauden ajan, niin aika turhia spekulaatioita.
Mietsuslav kirjoitti:http://jaahyaitio.blogspot.com/
"Porin Ässien riveihin kolmen viikon kuluessa palaava Matt Nickerson on ihmeissään viime päivien tapahtumista suomalaisen kiekkoilun ympärillä..."
Onneksi olkoon! Olisi mahtunut mun Jokereihinkin, mutta pääasia että saatiin liigaan taas väriä.
Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Ei taida kyllä millään ehtiä 21.10 pelattavaa lugu peliin, harmi sinänsä.
Pêr un pugno di dolari kirjoitti:Ei taida kyllä millään ehtiä 21.10 pelattavaa lugu peliin, harmi sinänsä.
Näkkäri kirjoitti:Nickersonin paluu Ässiin sytyttäisi niin joukkueen kuin yleisönkin. Olen varma, että ensimmäisessä Porin pelissä, jossa Matt olisi mukana olisi helvetisti enemmän väkeä kuin ilman Nickeä. Tämä täytyy myös ottaa huomioon, kun Nickersoniin satsattavia rahoja mietitään. Kyllä Matt toisi sitä rahaa kassaan epäsuorasti myös yleisön muodossa ja jos/kun joukkuekin syttyisi pelaamaan täydellä sydämellä olisi hankinta suoranainen täsmäase tähän tilanteeseen myös taloudellisesti.
Wrighter kirjoitti:Hyvä jos tulee takaisin liigaan. Onpahan sitten taas jotain jännitettävää siitä kuinka usein pojan pää pettää. MUTTA ei Nikke nyt mikään messias ole, joten puheet Kuuselan mymisestä voitte unohtaa..
Wrighter kirjoitti:Hyvä jos tulee takaisin liigaan. Onpahan sitten taas jotain jännitettävää siitä kuinka usein pojan pää pettää. MUTTA ei Nikke nyt mikään messias ole, joten puheet Kuuselan mymisestä voitte unohtaa. Ei kukaan ole niin tyhmä, että myy pois kultakypärää kantavan pelimiehen sen takia, että joukkueeseen tulee noin pisteet 3+10 tekevä puolustaja.
Älkää käsittäkö väärin viestiäni. Tämä ei ole provo, vaan olen oikeasti innoissani saadessani tilaisuuden vielä nähdä Topo ja Nikke samassa kaukalossa.
bifaasinen kirjoitti:Olishan se todella mahtavaa, jos tämä saisi pikaisen vahvistuksen.
TylerDG kirjoitti:- SM-liigan tuomarit ovat kokoontuneet sopimaan, kuinka helpolla Matt lentää suihkuun tällä kaudella.