Paitsi että Abtille ei tullut tuosta jäähyä.Tämä erotuomarointi näiden tilanteen suhteen on mennyt täydeksi pelleilyksi. Hyvä peli Abtilta tänään.
Paitsi että Abtille ei tullut tuosta jäähyä.Tämä erotuomarointi näiden tilanteen suhteen on mennyt täydeksi pelleilyksi. Hyvä peli Abtilta tänään.
Ervastin ohella eilen paras pakki. Nämä kaksi ovat kuitenkin peliajoissa siellä 6-7, niin ei paljoa lämmitä. Abtin rooli on nyt sopivahko (+2-3 minuuttia lisää, ei enempää), mutta Ervastille haluaisin oikeasti lisää peliaikaa.Abtilta kyllä hyvä peli taas, omassa päässä suhteellisen hyvä ja syötöt olivat kovia, sekä kaiken lisäksi tarkkoja. Yksi pakeista joka osasi syöttää oikea-aikaisesti
Itse sorvaisin vieläkin jatkon hänelle, toki hinnasta riippuen. Mutta aika täydellinen 3-parin pakki. Noin reilun vuoden otannalla Piipposesta mieluummin luovuttaisiin.Ervastin ohella eilen paras pakki. Nämä kaksi ovat kuitenkin peliajoissa siellä 6-7, niin ei paljoa lämmitä. Abtin rooli on nyt sopivahko (+2-3 minuuttia lisää, ei enempää), mutta Ervastille haluaisin oikeasti lisää peliaikaa.
Mä pitäisin Abtin, jos vaihtoehtona on joku uusi ECHL-arpa.Mun mielestä tälle kaverille voi sanoa kiitos ja hei.. jotain uutta kanukkipakkia sisään
Abt alkaa vaan olemaan siinä iässä, että pitäisi se isoin mahdollinen tilipussi saada seuraavat kaudet. Jos kuitenkin pyynti on maltillinen (esim. 70k) niin sitten. ECHL:sta on kuitenkin hyvällä skouttauksella ja tiedoilla Liigaan saatu kovia pelimiehiä viimeisen viiden vuoden aikana, mutta lähinnä pisteiden tekijöitä eikä oman pään luutia.Mä pitäisin Abtin, jos vaihtoehtona on joku uusi ECHL-arpa.
Aika iso yleistys, mutta on tuossa totuuden siementä. Pitäisi saada tasaisuutta otteisiin ja huono päivä ei saisi erottua hyvästä niin paljon. Mielestäni pelasi paremman kauden kuin ensimmäisen. Ulottuva pakki, jota on välillä aika vaikea kiertää.Tätäkin kaveria paljon täällä dissataan. Suurin syy taitaa olla se että ei kerran pitänyt Savinaista maalin edessä kiinni. No tuolla logiikalla 95% liigan pakeista ovat paskoja
No joo vähän ehkä iso yleistys. Mutta pääpointtina se että kyllä mä pitäisin Abtin jos palkka on kohtuullinen ja rooli kolmosparissa/seiskapakkina ja top-4 stunttaamaan. 15min peliajalla on mielestäni liigaan ihan kelpo pelaajaAika iso yleistys, mutta on tuossa totuuden siementä. Pitäisi saada tasaisuutta otteisiin ja huono päivä ei saisi erottua hyvästä niin paljon. Mielestäni pelasi paremman kauden kuin ensimmäisen. Ulottuva pakki, jota on välillä aika vaikea kiertää.
Jatkoon vai ei? Ehkä joo, ehkä ei. Kumpikaan ratkaisu ei harmittaisi.
Ja tuo on peliaikana Abtille sopiva. 12-15 minuutin väliin kun osuu, niin silloin siellä on 5-6 enemmän pelaavaa puolustajaa rosterissa. Piipposen minuutit kun olisivat siellä 14-15 tienoilla, niin olisi erittäin hyvin asiat.Abt pelasi runkosarjassa pakeista toiseksi vähiten, 13:45 min per matsi ja pleijareissa 13:19 min.
Ei vaan loukkasi siinä tilanteessa josta tuli finaalin Ässien ainut maali. Tai siis muutama sekunti aiemmin ja siitä maali tulikin kun Abt ei pystynyt pitämään omaa miestään.Abt joutui jättämään pelin kesken, lieneekö loukannut taklaustilanteessa,hyökkäys sinisellä? Toivottavasti toipuu nopeasti, leveyttä tarvitaan.
Kirkkaasti mahtuu kokoonpanoon, eikä niin väliä ketä vierellä sattuu olemaan, vaikka hiki kerran meinasikin tulla kun huomasin että siellä on parina #72 ja pojat kiekottelee omissa. Hyvinhän se meni.Pelaa todella hyvällä tasolla tällä hetkellä.