Mainos

Matkapuhelimen merkki

• 2 537
  • 33

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
Eli siis testataan tällä tavalla sitä markkinaosuutta.

Itselläni Siemens MC60, mutta en ole ollut täysin tyytyväinen. Entä muilla?

Viimeksi muokattu:

sami.to

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Allikaattori, Canadiens, Suomen Maajoukkue
No voi hitsi! tän piti olla äänestys... unohdin laittaa sen ruksin.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Itselläni on Nokian 3310 joka on toiminut moitteettomasti jos ei lasketa huonoa akkua. Tämä on toinen puhelimeni jonka ostin 3-4 vuotta sitten ja sitä ennen oli Nokian 5110. Kummassakaan ei ole ollut mitään vikaa niin miksi mennä vaihtamaan puhelinmerkkiä.

-Stouni-

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
3310 minullakin, ihan hyvin on toiminut tosin akku on vaihdettu yhden kerran mutta muuten ok, ei valittamista.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nokia 8310.
Jossain vaiheessa sitä vielä oli helvetin innostunut jostain uusista kännykkämalleista, mutta eipä enää jaksa kiinnostaa muu, kuin että sillä saa soitettua tarpeelliset puhelut, kaikki muu sälä on vähän turhaa.

Jos jaksan ostaa joskus uuden puhelimen, niin hankin varmaan sellaisen "simpukka"mallin. Mua alkaa nimittäin vituttamaan se, että kaikki puhelimet, mitä mulla on ollut, ovat soitelleet taskusta itsekseen ties minne, oli sitten näppäinlukko päällä tai ei. Vyökotelon joskus hommasin, mutta vittu soittelihan se sieltäkin. Ainoa vaan, että nokian läppäkännykkä on joku naurettava kangasriepu eikä ne loppuvuodesta myyntiin tulevat mallit mitenkään tee vaikutusta. Toisaalta vituttaisi ostaa mitään muuta pilipalia, kun ensimmäistä kännyä lukuunottamatta (Motorola) kaikki on olleet Nokiaa.

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Siemens A60 ollut parisen kuukautta.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Nuukkia 6310 joka menee vaihtoon heti kun massi sen suo. OK puhelin sinänsä, joskin käyttis jumittaa aika ajoin ja näyttö menee blankoksi. 6310i saattaisi olla seuraava hankinta nyt kun hintakin alkaa olla kohdallaan.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
3310 ja 3510i. 3310 hajosi äänet, enkä jaksanut viedä sitä huoltoon niin ostin 3510i ja se kävi muutama viikko sitten uimassa, mutta näyttää toimivan vielä hyvin.

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kolmen Nokian jälkeen (5110, 6110 ja 3310) vaihdoin merkkiä.

Nykyisin Siemens MC60. Hintaansa nähden hyvä puhelin. Ainoa mainittava puute on lyhyehkö valmiusaika, mutta kahden vuoden takuu korvaa tämän hyvin. Nokiaan verrattuna paljon laadukkaamman oloinen laite, tuskinpa heti vaihtuu merkki takaisin.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Eilen tuli haettua 3510i. Sitä ennen ollut 3310 palveli lähes 2,5 vuotta. 3510i vaikuttaa kaikin puolin sellaiselta puhelimelta, jolla hyvin pärjää. Toivottavasti kestää yhtä hyvin ja kauan kuin 3310.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Nokian merkille olen ollut uskollinen alusta saakka.

Ensin 5110 => siitä 6150.
Tämän jälkeen ajattelin kerrankin ostaa uuden puhelimen ja sijoitin Nokia 6310:iin. Mutta kasvain, tämä malli ei ollenkaan toiminut ja aikani väiteltyä tutun puhelinmyyjän kanssa, suostui tämä myymään 6310i:n minulle sopuisaan hintaan.

Tämä malli edelleen käytössä, eikä ole suunnitteilla vaihtoa niin kauan kun tuo kestää.

Lama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara(kahvara kaveriporukassa)Mikko Leinonen
Itsehän omistan nokian 3510 mutta vaihtoon on kai menossa lähi aikoina.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Laatu on jännä käsite

Viestin lähetti Wilzu
Nykyisin Siemens MC60. Hintaansa nähden hyvä puhelin. Ainoa mainittava puute on lyhyehkö valmiusaika, mutta kahden vuoden takuu korvaa tämän hyvin. Nokiaan verrattuna paljon laadukkaamman oloinen laite, tuskinpa heti vaihtuu merkki takaisin.
Nyt seuraa avautuminen, sillä sana "laatu" ja "Siemens MC60" sopivat yhtä hyvin samaan lauseeseen kuin "Jaroslav Bednar" ja "joukkuepelaaminen".

Minulla on tuo saatanan Siementäjä rymypuhelimenani (tapanani on hävitellä puhelimia kontatessani kotiin) ja sen rymynkestävyys on nyt heikoksi havaittu.

Näyttö on oikeasti todella vehkeestä. Siinä määrin, ettei MMS-viestiä tai MC60:n paskaakin paskemmalla CIF-kameralla otettua kuvaa pysty puhelimen ruudulta katsomaan erottaen mitä se esittää. Datakaapelin (joka maksaa vaivaiset 40 euroa) kanssa voikin sitten kotona tietokoneen ruudulta ihmetellä mitä kuvia tuli edellisiltana napsittua. Näppäimistö toimii miten sattuu. Kuoret natisevat ja puhelin tuntuu heppoiselta.

Tuo heppoisuuden tunne ei ole pelkkää fantasiaa. Jos tuon puhelimen jättää esim. samaan farkun taskuun, jossa on muutama kolikko, niin värikuoret menevätkin samantien vaihtoon. No, niitä saa reilulla 20 eurolla kaupasta, mutta ovathan nuo aika hintavia kertakäyttökuoriksi. Vastaavassa käytössä nokialaiset ovat ottaneet pari naarmua, mutta Siemens näyttää siltä kuin olisi ollut Dresdenin pommituksissa.

Muuten ihan kiva puhelin. Kiva design. Paperilla ihan hyvät ominaisuudet.

Muuten vannon Nokia 9210i:n ja Nokia 6230:n nimeen. 6230:n näytön katsominen Siemensin jälkeen on kuin katsoisi plasmatelevisiota.

Tämä ei ollut mikään "suosi-suomalaista-ja-Nokiaa" avautuminen. Mielestäni MC60 vaan on hyvän idean helvetin huono toteutus. Saatana, pitäisi varmaan vetää kunnon kännit ja kadottaa tuo kirottujen germaanisten äpärien hengentuote lähimpään jorpakkoon.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti BigRedBob
Nokia 8310.
Jossain vaiheessa sitä vielä oli helvetin innostunut jostain uusista kännykkämalleista, mutta eipä enää jaksa kiinnostaa muu, kuin että sillä saa soitettua tarpeelliset puhelut, kaikki muu sälä on vähän turhaa.

Mulle on käynyt vähän sama homma. Kyllähän sitä vois ostaa jonkun hienon, uuden ja kalliin puhelimen, mutta kun ei kiinnosta yhtään. Tekstiviesti- ja puhelupalvelu kun toimii, niin tämä tyttö on tyytyväinen. Eri kuoret ja näppäimet ym. on ruvennu myös ärsyttämään. Harmaat kuoret ja tavalliset näppäimet. Ai niin, ja soittoäänenä ring ring. Musta on tullu tosi vanha.

Mulla on Nokian 1100, eihän tässä mitään hienouksia ole, paitsi taskulamppu(kätevä kännisinä syysiltoina).
Hyvin on kuitenkin toiminut, ja toimii edelleen, joten eipä ole mitään valittamista.

Jindebyne

Jäsen
Itselläni on ollut toukokuusta lähtien Samsung s300m simpukkakänny.

Pakko sanoa, että olisi aivan vitun huono ostos. Vikoja on ollut melkein toistakymmentä ja huollossa jotkut klopit vain pävittelee, ettei tämmöstä muissa puhelimissa ole ollut ja kun puhelin huollosta pois tulee niin kyllä se vika on korjattu, mutta suurinpiirtein aina on uusi "ominaisuus" tullut puhelimeen. en tiedä onko tässä puhelimessa tyritty ja kunnolla, mutta vähän mietityttää ostanko tulevaisuudessa Samsungia.

Daniela

Jäsen
Nokia 3510. Buginen kuin mikä lukuisista huolloista ja softapäivityksistä huolimatta, mutta sillä voi soittaa sekä lähettää tekstiviestejä ja se riittää minulle.

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tällä hetkellä tuossa vieressäni makoilee Nokian 7210. Ollut jo pari vuotta, kerran jouduin puhelinta vaihtamaan kun vikaa ei pystytty korjaamaan, mutta senkin sain ilmaiseksi. Eikä tuossa uudessa(vanhoilla kuorilla) ole ollut mitään vikaa, varsin tyytyväinen olen ollut.

Sitä ennen oli Nokian 3210 ja sehän palveli 4 vuotta, vallan pitkään siis. Enkä kyllä usko, että tuosta Nokiasta heti siirryn mihikään muuhun, on se sen verran hyvin palvellut minua.

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
9210 tällä hetkellä, vaihtuu uuteen kommariin kunhan ilmestyy joskus. Tuota ennen ollut; N5110, Benefon Twin, N7110 ja N3210.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy