Tässä UR:n juttu asiasta: http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=13678
ELÄKELÄINEN kirjoitti:Mies on mielestäni ollut kooltaan,kovuudeltaan ja taidoiltaan liigakelpoinen pakki jo vuosia.
Luonne lienee hankala,kun on liigavisiitit jääneet lyhyiksi.
Jääkiekkolehdessä taisi miehestä olla iso juttu joskus vuosi sitten.
Muistat ihan oikein. Kuuleman mukaan mies ei itse pidä ko. etuliitteestä, mikä olisikin sitten syy siihen, että se on tiputettu pois. Niin ja oikeastihan äijä on nimeltään Jonatan, Matias on toinen etunimi. Ja jotta asia menisi mahdollisimman hankalaksi, niin hän on kuitenkin päättänyt totella kutsumanimeä Jontte.jesse72 kirjoitti:Muistanko siis aivan väärin, mutta eikös herralla ollut vielä muutama vuosi sitteni tuo Von etuliite sukunimessä?
Daniela kirjoitti:Muistat ihan oikein. Kuuleman mukaan mies ei itse pidä ko. etuliitteestä, mikä olisikin sitten syy siihen, että se on tiputettu pois. Niin ja oikeastihan äijä on nimeltään Jonatan, Matias on toinen etunimi. Ja jotta asia menisi mahdollisimman hankalaksi, niin hän on kuitenkin päättänyt totella kutsumanimeä Jontte.
No yhden pelin hän kai vain pelasikin. En vain yhtään muista mitä jengiä vastaan Jokerit pelasi, alkukautta se kuitenkin taisi olla. Mutta väliäkös sillä, äijä taisi siinä pelissä antaa syötön Teemu Kuusiston tekemään maaliin, eli varsinaisen pistenikkarin saitte kyllä haavinne, haha.Roku kirjoitti:Ihan vieras pelaaja minulle, ei kyllä olisi ollut hajuakaan siitä että hän Jokereissa on viime kaudellakin pelannut.
Pelasi useamman kyllä. Tuo syöttö oli pitkälti vahinko, roikku omasta päästä oli tarkoitettu purkukiekoksi, mutta jotenkin se päätyi Kuusiston mailaan ja läpiajosta tuli maali.Daniela kirjoitti:No yhden pelin hän kai vain pelasikin. En vain yhtään muista mitä jengiä vastaan Jokerit pelasi, alkukautta se kuitenkin taisi olla. Mutta väliäkös sillä, äijä taisi siinä pelissä antaa syötön Teemu Kuusiston tekemään maalin, eli varsinaisen pistenikkarin saitte kyllä haavinne, haha.
Lakaisija kirjoitti:No, mutta kuten sanoin, niin tässä vaiheessa olen vielä sillä kannalla, ettei herra Von Schantz tule täällä yhtään peliä edes pelaamaan, vaan käy kuten Ipassa ja SaiPassakin...
Honza kirjoitti:Tolvanen olisi pitänyt miehen, mutta seurajohto ei halunnut. Ilmeisesti Levokarin kuntoutuminen on päätöksen takana.