Naamavelli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL
Matias Aritsona on Teppo Vinnipekin jälkeen parasta mitä kyseisessä organisaatiossa on tapahtunut.
Mats-Elli for Calder!
Mats-Elli for Calder!
Viimeksi muokattu:
Mutta nimen väärinkirjoituksen kanssa pelleily ei ole leikin asia ja voi johtaa vakaviin seurauksiin. Esim. muinaisessa Neuvostoliitossa saattoi joutua loppuiäkseen Gulagiin, jos leikitteli Stalinin nimen kirjoitusasulla. Ei tarvinnut kuin yksi kirjain muuttaa, niin nimi tarkoittikin paskahuusia.Ehkä tulkitsen väärin, mutta minusta tämä ei ole kiusaamista, tai sellaiseksi tulkittavaa. Enemmänkin viatonta vitsailua ja velmuilua, ei mitään henkilökohtaisuuksiin menevää.
Matthew McConakki, Ben Zyskowittu ja Arnold Schwarzneeger kävelivät baariin. Matias Maceli oli siellä jo tuhannen päissään. Andy McGoy tilasi lumilapion.
Hah, repesin.Matias Maccellin nimestä ei sitten teidän märkähousujen toimesta tälle palstalle yhtään häväistysviestiä.
Matias Maccellin nimi on kaunis nuori nimi, eikä teidän nimenvääntelijöiden objekti.
Minä ilmoitan ylläpidolle kaikista henkilön nimeen menevistä törkeilyistä.
Ja taas yksi Ilves-kasvatti lyömässä läpi NHL:ssä.
Ei niitä viestejä ole pakko lukea.En lukenut ketjua kun ensimmäisen sivun, mutta voisiko joku tehdä hassutteluketjun Matiaksen sukunimen hassuttelijoille kun haluaisin lukea miten Matiaksella oikeasti peli kulkee. Ihan tyhmää tommonen hei!
Tarkoititko siis että Mocca Master on turkulainen?Sain vasta viime Arizonan pelissä Devilsiä vastaan tietää, että Matias Karvakelli on suomalaistaustainen.
Mun mielestä isä tai ainakin setä on kuuluisa oopperateroni Antti Boccelli, joten voi olla.Sama sukunimi kuin australialaislaulajatar Kylie McMainakilla, lieneekö läheistä sukua? Hyvä poika vaikuttaa olevan Matsoni, jopa niin hyvä, että tulee seurattua Arsenalin pelejä.
Eiku sen isä on Mario Balotelli.Mun mielestä isä tai ainakin setä on kuuluisa oopperateroni Antti Boccelli, joten voi olla.