vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Luulin että Jordan on se maskotti.
Tälle kaverille vois järjestää hammasharjatifon (vrt. rinkelitifo)
Luulin että Jordan on se maskotti.
Nokitan Billy's verenvärisellä hot pan pizzalla. Kuskikin saattaisi löytyä.Tälle kaverille vois järjestää hammasharjatifon (vrt. rinkelitifo)
5+20 ei onnistunut, mutta onneksi edes perinteisesti verta saatiin kyllä jäälle.Varsinkin kun näissä perhepeleissä on ollu tapana ainaki yks 5+20 ottaa ja verta jäälle. Rölli vaan laulaa tilipitappia.
Nytkö sillä projektilla ei olisi enää mitään väliä kun Salo olisi vapaana?
Tästä viestistä ei voi kuin olla samaa mieltä.Sitten yksi juttu, Huttusen pelaaminen ennen Pelicansin 1-3 maalia.
Kannattaisiko sitä Saloa nyt kuitenkin kysyä..?
Niin pitkään kun Masolla on mestikseen sopivan palapelin palaset mitkä pitää sovittaa liigan palapeliin ei häntä voi vastuuttaa tästä saatanan hasardista.
Ja 4-0
Raju hoitaa!
Kyllä sillä valmejallakin vastuu on olemassa, vaikka nyt vielä opetellaankin.
Toki mutta mun 80 luvulla kuollut pappakin huomasi sen jo kickoff myötähäpejäisissä että nämä palaset ei vain riitä.
Louhi ja toimiston muut noin 700 johtajaako tämän jengin Masolle kokosivat ja sanoivat, että "ota tosta"?Toki mutta mun 80 luvulla kuollut pappakin huomasi sen jo kickoff myötähäpejäisissä että nämä palaset ei vain riitä ja silloin Masoa ei voi vastuuttaa täysin tästä missä nyt ollaan.
Kai tässä nyt stana pitää päävalmentajallakin joku vastuu olla? Vai meneekö tämä eka vuosi ihan vain työelämään tutustumisen merkeissä, ja ensi kaudella ruvetaan yhtäkkiä kuin taikaiskusta pellaamaan, kun Musen soppari päättyy ja karsinnat palaavat ohjelmistoon?
Joo. Ja Mika, Pike ja Toivanen, ovat jättäneet kultaisen kosketuksensa siihen myös kovasti.Louhi ja toimiston muut noin 700 johtajaako tämän jengin Masolle kokosivat ja sanoivat, että "ota tosta"?
Sen verran lähden puolustuskannalle että siellä on oikeesti yks naurettavimmista rostereista jäällä joka pelissä mitä itse muistan. Ja siitäkin osa telakalla. Ihan muita tyyppejä kannattais kysellä kuin uutta päävalmentajaa. Seurajohtoa mitataan tässä kohtaa.Johtava meinaisi Mason jatkon olevan kerhossa 60-40% luokissa.
Joukkue on kehnosti rakennettu tälle kaudelle, mutta sen taakse ei voi valitettavasti vain mennä. Jaloissa ollaan oltu 13 pelissä.
Sen verran lähden puolustuskannalle että siellä on oikeesti yks naurettavimmista rostereista jäällä joka pelissä mitä itse muistan. Ja siitäkin osa telakalla. Ihan muita tyyppejä kannattais kysellä kuin uutta päävalmentajaa. Seurajohtoa mitataan tässä kohtaa.
Mutku hieno puvun liivi eikä tästä sarjasta voi pudota niin surffaillaan tää läpi. ":D"