KuumaaKamaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit
Lähinnä sitä tarkoitin, että ei ole Wirtasen vika, jos joutui pelaamaan Olimbin kanssa ja kärsi myös itse siitä. Sekin vähäinen hyökkäyskyky kärsi siitä, että arvaamatonta Olimbia piti varmistella alaspäin muita laitureita enemmän. Olimb joutui myös tahtomattaan Wirtasen laitaan eikä tilanne ollut kummallekaan win-win.
Ja siksi Kurri varmasti suostui siirtoon pois Jokereista, Olimb ei löytänyt itselleen niitä oikeita pelinappuloita joiden kanssa tehdä tulosta. Tiedä sitten kuinka kovaa jälkeä olisi tehnyt, jos tähdet olisivat osuneet kohdalleen LoKoMon tyyliin muutaman hepun kanssa. Tuskin ainakaan niin kovaa kuin mainitsemallani ketjulla.
Ihan tyytyväinen ainakin minä olen siitä, että Olimb saa uuden kodin itselleen. Edellyttäen sitä, että joku oikeasti kova saalis tarttuu syöttiin. Mielenkiintoista olisi nähdä kuinka joku Cervenka istuisi muottiin. Havlat olisi vain itsemurha, noin lasista kaveria on ihan turha roikottaa mukana. Käy yhtä kalpaten kuin Ben Eavesin kanssa aikanaan viimeisellä liigakaudella.