Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
pelasiko Juho Keräsenkin juuri Porseland yksin läpi?.
Taisi olla Lehtivuori, mutta joo, loistopeli taas Porselandilta.
pelasiko Juho Keräsenkin juuri Porseland yksin läpi?.
Jaksaiskohan se pelata enemmän ja voisko sen kloonata itsensä pakkipariksi?Puhdas +6, 1+2=3, ja voittomaali Porselta tänään. Huhhuh
Höpöhöpö. Älykkäänä pelaajana laski, että takaa tulevan Gagnonin väsymystila oli sellainen, että tuskin osaa kiekkoa purkaa. Porseland halusi illalle sopivan päätöksen ja sijoitti tarkasti polkkeisiin sellaisen, että jää sopivasti Gagnonille tyhjiin lyötäväksi. Tilanne lähti kuitenkin hänen syötönkatkosta eli ei olisi tullut kellekään syöttöpisteitä, vaikka olisi laittanut itse sisään.Olisi voinut laittaa läpiajon itse sisään.
Mikko Kousa vapautui juuri Djugårdenista. Mathias Porseland vaan kiertoon ja Kousaa tilalle.Mietin tässä, että mahtaakohan Porse saada tryoutin jälkeen jatkoa.
Alan taipua olikohan @Ralph in kannalle tässä, että pitkä pahvi ja naisia taluttamaan jononksi asti ovelle, saadaan sitten 20v päästä nauttia koko armadasta uusia Porselandeja. Tosin se taisi olla Fehr se, mutta ihan sama silti.Edelleen ihmetyttää miten ei löytänyt pelipaikkaa mistään. Onneksi tuli Kerhoon. Pitkää sopparia odotellessa.
Tiukilla varmaan oli!? (Aika kova vaatimustaso sitten hänen suhteensa mediassa. Verrattuna muihin pelaajiin. Ihan toimitusjohtajaa myöden.)Porseland jatkaa HPK:ssa loppukauden — Hämeenlinnan Pallokerho
Porseland sai kun saikin jatkosopimuksen.
Pahoin vain pelkään, että muutkin Liigaseurat ovat jo kärkkymässä häntä riveihinsä ja tietäähän sen miten siinä käy, kun isommat seurat alkavat lyödä rahaa tiskiin.
Jos sulla on jotain tarkempaa tietoa perunakellarin laajennoksesta ja viimevuoden sadosta, niin kerro ihmeessä lisää. 7 peliin 10 pinnaa ja +11 pakilta, niin siellä on tullut melkonen sato, jos tuo meno jatkuu ja voidaan Porseland pitää.Saahan sitä kärkkyä, mutta en mä muista Liigaseuroista olis huolissani.
On kyllä aivan maaginen äijä ja heittämällä TOP3 pakkeja tässä sarjassa.