Massiivinen tiedotustilaisuus ma 20.4.2009

  • 57 771
  • 103

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vai että Peltosuon Villeä pukkaa. Käytiinkö oikein isokin tarjouskilpailu muiden seurojen kanssa? :)
Eikös se pappi tai mikä hörhö lieneekään jo riparilla sanonut, että älä turhaan lausu jumalan nimeä :) Mun fantasia rosterissa Peltosuo on ykköskenttä pois lukien jokaisessa kentällisessä joko pakkina tai sitten hyökkääjänä. Aivan sama kumpana, mutta esim. Heleniuksen kanssa muodostaisi unelmien pakkiparin. Molemmat vaan kahden-kolmen metrin narulla kiinni oman maalin maalitolppaan ja käsky vahtia reviiriä. Sillä alueella voisi joku dobermannikin käydä haistelemassa ja tulisi uikuttaen pois.

Huomisen Hesarin pääkirjoitus taitaa käsitellä vedätystä, jonka Masa nyt on keksinyt. The massiivisen anti oli vaimeahko, mutta johan sai Masa perhosia useammankin vatsaan pörräilemään. Seuraavassa the Massiivisessa julkistetaan paikka missä tulevat pelaajahankinnat julkistetaan ;)

Kiitos kuitenkin Masa ja Harry, Aravirta/Törmänen parempaa kaksikkoa en itse pysty keksimään. Vain Majorov on mun papereissa samalla tasolla kuin Ara. Tämä siis niistä koutseista, joita Jokereissa on näkynyt. Ja Stökölle onnittelut uralla etenemisestä, lämmöllä otetaan tuo espoolainen takaisin kotiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Onnittelut Ilmalaan Aravirran sainaamisesta. Aravirta tietää, mitä tarvitaan mestaruuksien voittamiseen. Hjallis on varsinainen showmies. Entinen Töölön Vesa julkistaa tulevan rosterinsa Töölön torilla. Olisko Hjallis ottanut mallia NHL:stä?? medianäkyvyys on ainakin taattu, kun Jokerit pelaajalistansa ens kuussa julkistaa. Sopivasti on MM-kisoissa välipäivä 5.5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös