Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

• 531 598
  • 8 258

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Joo, tänään laukaukset 60-27. Ei ole ihan kestävällä pohjalla. Jukurit laukoi aika paljon ulkoa, mutta aika karut ovat lukemat silti.

Edit: maaliodottamat 4.19 - 1.7. Kiitos Ruusu!
Kanadienssillakin Ruää otti kopit, niillä on aina ollut kovia veskareita ja viirejä on.

Suosikkijoukkue
HPK
Edelleen yksi omia kohokohtia tällä Mason aikakaudella on ollut se, kun mietin alkukauden matsissa Kerho-Shopissa riittäisikö rahat heijastimeen vai avaimenperään..

Eikös paikalle heilahda itse metsän valtias (Juha Tapio) ja osta poikansa game wornin pois kuleksimasta. Tosta vaan.

Niin monella tasolla tyylikästä toimintaa, että melkein halkesin tykkäämisestä.

Voidaan olla montaa tai yhtä mieltä siitä, miten se vaikuttaa tämän hetkiseen sarjasijoitukseen ja ketjujen sommitelmaan.

Näkisin tämän kaiken olevan osa kesken olevaa kaunista kertomusta.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edelleen yksi omia kohokohtia tällä Mason aikakaudella on ollut se, kun mietin alkukauden matsissa Kerho-Shopissa riittäisikö rahat heijastimeen vai avaimenperään..

Eikös paikalle heilahda itse metsän valtias (Juha Tapio) ja osta poikansa game wornin pois kuleksimasta. Tosta vaan.

Voidaan olla montaa tai yhtä mieltä siitä, miten se vaikuttaa tämän hetkiseen sarjasijoitukseen ja ketjujen sommitelmaan.

Viva poehienae!

Onko Juha Tapio Kari Tapion veli vai poika?

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Herkistyin perinpohjaisesti tarinastasi ja halusin sanoittaa parin säkeistön jatkon, johon isä-Tapio saa luvallani kyllä tehdä melodian, jos levylleen täytettä tarvitsee.

”Mä kävelin Kerho Shoppia päin, siellä heti poikani pelipaidan näin, tajusin Eversti, että heijastin todellakin kuulu sulle mutta poikani paita, se tulee tällä kertaa käteisellä mulle.

Ensi kerralla sulle Sandels tulee avaimenperä tai vaikka kerhon oranssi villashaali, toistaiseksi Tapion perheen liigakohokohta on ollut merkityksellinen ja hieno Turun rangaistuslaukausmaali”

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Herkistyin perinpohjaisesti tarinastasi ja halusin sanoittaa parin säkeistön jatkon, johon isä-Tapio saa luvallani kyllä tehdä melodian, jos levylleen täytettä tarvitsee.

”Mä kävelin Kerho Shoppia päin, siellä heti poikani pelipaidan näin, tajusin Eversti, että heijastin todellakin kuulu sulle mutta poikani paita, se tulee tällä kertaa käteisellä mulle.

Ensi kerralla sulle Sandels tulee avaimenperä tai vaikka kerhon oranssi villashaali, toistaiseksi Tapion perheen liigakohokohta on ollut merkityksellinen ja hieno Turun rangaistuslaukausmaali”
Lähtisin a-molli kierrolla.

Tosin jos mun poikani/tyttäreni vetäisi edustuksen nutun ylle niin kyllä tuollaisen paidan ostaisin.

Suosikkijoukkue
HPK
Ennustus:
Hurjassa vireessä oleva ennakkosuosikki Ässät taipuu Kerholle 4-2. Pelin ratkaisun avain piilee erikoistilanteissa.

Pohjantähti Areenan kestosuosikki Jesse Joensuu saa maalin edessä hieman erityiskohtelua mm.Nikkilältä, Reiniltä ja Pullilta. Tästä seurauksena Jesse kiukuttelee itselleen pari kohtalokasta jäähyä ja Kerhon toimiva YV puskee kiekkoa sisään.

Eversti Sandels ottaa 1-2 olutta ja ehkä hotsin. Oraakkeli-Sandels käy myös fanishopissa kyselemässä tämän kauden pelaajamukien perään.

Kerho!

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
ja ehkä hotsin.

Kerho!
Mikä toi "ehkä" on? Joku umami-mauste? "Hotsin"? No ok, lähdetään siitä että sitä "kahella" ei tarvitse sanoa, se on sisäänkirjoitettu.

Itsehän väijyn uintikisoja Hämeensaaren katsomossa. So it goes.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Keitäs pelaajia teillä on tämän kauden Kerhosta noussut omiksi suosikeiksi nyt kun rupeaa olemaan jo pelejä alla?

Oma top3 - Nikkilä, Tuulola, Aaltonen
Top 3: Tuulola, Pihlström, Aaltonen
+ Muse ja Pulli

Mutta, yksi kauden hienoimmista hetkistä oli tuo Martelin esityö kapteenin maaliin eilen.

Danny-boy katselee, lähtee oikeaan aikaan liikkeelle - coast to coast, across the seven seas - ja harhautuksen jälkeen harkittu lätty Hietaselle. Kelpaa katsella uusintana.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
+ Muse ja Pulli

Mutta, yksi kauden hienoimmista hetkistä oli tuo Martelin esityö kapteenin maaliin eilen.

Danny-boy katselee, lähtee oikeaan aikaan liikkeelle - coast to coast, across the seven seas - ja harhautuksen jälkeen harkittu lätty Hietaselle. Kelpaa katsella uusintana.
Siitä ei puuttunut joo kuin Steve Harrisin pyssybassottelu.

+ Muse ja Pulli

Juu, Martelin esityö oli nätti...

Pihlström on kyllä vetänyt hyvällä liikkeellä alkukauden. Muutama pommi lisää ni olisin itekkin nimennyt, mutta nyt Aaltonen.

Ketola on ollut ehkä yksi kehittyneimmistä, jos vertaa ihan alkukauteen.

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Keitäs pelaajia teillä on tämän kauden Kerhosta noussut omiksi suosikeiksi nyt kun rupeaa olemaan jo pelejä alla?

Oma top3 - Nikkilä, Tuulola, Aaltonen

Tuulola on tällä hetkellä ylivoimaisesti tärkein pelaaja Kerholle. Sen jälkeen Nikkilä ja Rajaniemi. Päivärinta on myös hyvä.

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Olen ollut äänekäs PaskaMusen kritisoida hankinnasta lähtien.

Nyt on kuitenkin nostanut pelinsä todella hyvälle tasolle ja on ehdoton vahvistus.

Otanta on vielä pieni, mutta ainakin toistaiseksi käytän "PaskaMusea" ironisesti myöntäen oman virhearvioni.

Toistaiseksi.

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Olen ollut äänekäs PaskaMusen kritisoida hankinnasta lähtien.

Nyt on kuitenkin nostanut pelinsä todella hyvälle tasolle ja on ehdoton vahvistus.

Otanta on vielä pieni, mutta ainakin toistaiseksi käytän "PaskaMusea" ironisesti myöntäen oman virhearvioni.

Toistaiseksi.
Itse myönnän myös haukkuneeni Musea.

En syö siltä osin sanojani, koska Muse on ollut hyvä, vasta noin seitsemässä pelissä kerho paidassa.

Mutta tällä hetkellä Muse on todella hyvä! Ei edelleenkään sellainen ykkös sentteri liigaan, jonka itse valitsisin, mutta hyvä on ollut. Maso sopii selvästi Muselle! Toivottavasti jatkaa samoja otteita.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mutta tällä hetkellä Muse on todella hyvä! Ei edelleenkään sellainen ykkös sentteri liigaan, jonka itse valitsisin, mutta hyvä on ollut. Maso sopii selvästi Muselle! Toivottavasti jatkaa samoja otteita.

Se nyt on se ja sama mikä sentteri se on, mutta jos näin jatkaa niin kaikki tulosketju-ukon vaatimukset täyttyvät.

Eiks me ny voitais jo luopua tästä ummehtuneesta 1-2-3-4-sena ajattelusta, joka on jostain pölyttyneiden arkistojen uumenista vuodelta 80-jotain.

Muse ja Edi corsienkin kärjessä Kerhon osalta, toisin sanoen tämän kaksikon ollessa jäällä ollaan todennäköisimmin vastustelijan päädyssä.

Tuossa tärkeä tekijä on Edi, joka vaan yksinkertaisesti pystyy pitämään peliä elossa tuolla kulmissa. On kaksinkamppalu-vahva. Mustonen puolestaan kauhoo aloituksia niin hirveällä prossalla, että aloite on omilla useimmin.

Hyvä kaksikko, jota en helpolla hajottamaan lähtisi.

Siihen nimelliseen "kakkosketjuun" kuin sais nyt sen vahvistuksen vielä.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sanoisin Tuulola, Ketola ja Martel.

Tuuski nyt tietysti selviö. Vääntää, kääntää, vittuilee, tekee maaleja.

Ketolasta pidän, vaikka kukseja tuleekin. Kaikesta näkee, että tässä on hyvän tason kiekollinen pakki syntymässä. Plussaa myös siitä, että pelaa kovaakin, eikä kaihda fyysisiä vääntöjä.

Martel on mielialapelaaja. Tuuletuksista näkee, että tosissaan pelataan ja vaikka nyt ajoittain vähä saattaa kuvasta kadota, niin sitten kun kuvassa taas on, niin sattuu ja tapahtuu. Tasaisuutta vähä vaan. Tykkään myös siitä, että kovaakin osataan pelata ja vähä läikkyykin välillä.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jees, nyt on taas selostajana tämä Hämeenahon onlyfanittaja...

Vähän on Kerho hitaan oloinen tässä alussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy