Ei ole syyllinen yhteenkään maaliin, mutta ok.Markkanen on kyllä häkellyttävän huono.
Luoja miten onnettomia purkuja. Roikkui ilmassa.
Reini piiputtaa noin 40 sekunnin jälkeen. Ikonen painais 1,5min kaasu pohjassa.Kaipaa alivoima melkoisen paljon noita meidän kahta saikkupakkia. Ei ihan riitä reinillä.
Aika vaikeeks tehdään hommat tällä hetkellä. Alkuun vähä itselläkin meni Markkanen tunteisiin, mutta onhan noi maalit aika mahdottomia ollut.Markkanen on kyllä häkellyttävän huono.
Nyt nähdään Ossin merkitys, jos se jollekin oli vielä epäselvää. Soturia kaivataan.Reini piiputtaa noin 40 sekunnin jälkeen. Ikonen painais 1,5min kaasu pohjassa.
Onko missään ollut arviota Ahosen ja Ikosen paluuaikataulusta? Onhan toi nyt kohtuutonta, että kaksi noin rutinoitunutta Liiga-pakkia on yhtä aikaa sivussa näin pitkään. Näkyy kyllä monessa asiassa.
Ahonen 1-2 viikkoaOnko missään ollut arviota Ahosen ja Ikosen paluuaikataulusta? Onhan toi nyt kohtuutonta, että kaksi noin rutinoitunutta Liiga-pakkia on yhtä aikaa sivussa näin pitkään. Näkyy kyllä monessa asiassa.
En tänään pysty peliä katselemaan, joten kysäisen:
Ollaanko nyt taas pelillisesti noin helvetin pahasti jaloissa, kun nuo torjuntarilastot antavat ymmärtää?
En tänään pysty peliä katselemaan, joten kysäisen:
Ollaanko nyt taas pelillisesti noin helvetin pahasti jaloissa, kun nuo torjuntarilastot antavat ymmärtää?
Neljä (4) torjuntaa kahdessa erässä Jukureiden (Jukureiden) molarilla.
Mun mielestä ei pelillisesti olla ulkona vaikka tilastot muuta näyttää. Kerholla on myös pyöritystä mutta eivät niin useasti laukaukseen pääty. Kaukana olla piken selviytysmis paskasta!On siinä Kerhollakin omat hetkensä ollut, mutta Jukurit on ollut hallitsevampi. Kerholla taas pari tyhmää jäähyä (vaihtovirhe ja Huttunen tyhmä hyökkäyspään jäähy) ja näissä ei olla kyllä oikein edes purkamaan päästy.
Vai Markkanen paska? Jukurien tasoitus kun Reini vetää näennäisesti peittoa ja tekee veskalle maskin. Kaks ekaa ohjauksesta niin totta paska on!
Toivottavasti Ahonen ja Ikonen tulis pian takaisin sillä parilla pakilla alkaa näkymään että liian iso vastuu.
Olen samaa katsonut että Martel on hiukan pelistä ulkona jonka takia puolustetaan vajaana. Välillä tulee kyllä upeita syöttöjä mutta vielä täytyy jumpata mitä peli vaatii!
Mä luulen että Reiniä minuutit ja vastuu painaa liikaa!Ehkä joku kuuma maalivahti olisi ottanut toisen noista ohjurimaaleista, mutta Markkasesta tämä homma vähiten tulee jäämään kiinni. Pitää huomioida, että poika on ottanut todella paljon hyviä koppeja.
Reini on ollut kyllä iso pettymys viime aikoina. Kiekollisena kammottavia ratkaisua, mikä nähtiin esim. keskiviikkona Hämeenlinnassa.
Martel kaipaisi kunnon sentterin vierelleen.
Tai jonkun muun kuin Huttusen toiseen laitaan. Ko. kaverin kiekollinen peli on olematonta.Martel kaipaisi kunnon sentterin vierelleen.
Ns. peterleblanc-syndrooma. Harkkakauden kuningas.Tai jonkun muun kuin Huttusen toiseen laitaan. Ko. kaverin kiekollinen peli on olematonta.