Älä mieti enää sitä saatiin maalin sen takia... *hymiö*Kertokaa mulle, miks Kerho sai 4 min ja SaiPa 2. Ei mee mihinkään kiekkomatematiikkaan tuo.
Nikkilä aloitti nujakoinnin, josta sai 2+2 minuuttia. Kävivät tarkastamassa Anttalaisen taklauksen ja totesivat sen puhtaaksi niin siitä ei tullut mitään.Kertokaa mulle, miks Kerho sai 4 min ja SaiPa 2. Ei mee mihinkään kiekkomatematiikkaan tuo.
Ilmeisesti ”tappelun” aloituksesta Nikkilä sai 2+2min.Kertokaa mulle, miks Kerho sai 4 min ja SaiPa 2. Ei mee mihinkään kiekkomatematiikkaan tuo.
Ei mutta kun en saa unta, jos en saa tuohon järjellistä selitystä.Älä mieti enää sitä saatiin maalin sen takia... *hymiö*
Mietin vaan kun tuomarilla oli käsi käsittääkseni pystyssä.Ei kai?
Ei ollut, katsoi sitä tillanetta vierestä nostamatta kättään.Mietin vaan kun tuomarilla oli käsi käsittääkseni pystyssä.
Korjaan..Marteeeel!!!Ja nyt nessu yv:llä 3-0.
Kiitoooos.
Tappelu, mikä ei ollut tappelu. Nikkilälle 4 min aloittamiststa, vaikkei ollut vastapuolella edes vastausta. Sillekin olis pitänyt antaa 4, jos oli tappelussa edes mukana.Ilmeisesti ”tappelun” aloituksesta Nikkilä sai 2+2min.
Nyt on sirkushuveja ja maaleja. Jos ei mene yleisöön, niin ihmettelen.
Are you not entertained?