Mä oon ollut sijaisena. Kelpaisinkohan?Voisko Kerho palkata tonne jonkun ala-asteen matikan opettajan?
Jos osaat laskea viiteen niin homma on sun.Mä oon ollut sijaisena. Kelpaisinkohan?
Eipä ole pöllömpi poika tämä Saarinen näköjään.
Eikös tämä ole vielä se ei-niin-lahjakas saarinen?
Katsos. Tajusin tämän vasta nyt pelin jälkeen.Eikös tämä ole vielä se ei-niin-lahjakas Saarinen?
Katsos. Tajusin tämän vasta nyt pelin jälkeen.
Joo, ei siinä, huumori ihan jees.En tiedä mihin nyt viittaa, mutta jos ihan totta puhutaan, ja jätetään nämä nauttimis-hassuttelut sivuun, niin olen ihan hemmetin huolissani Kerhon tulevaisuudesta. Ja taso on ihan karmea juuri nyt, oli jo ennen tuota loukkisumaa.
Ehkä huumori on jonkinlainen suojamekanismi tämän karmeuden keskellä. Otan hetken happea, tein saman ennen vuodenvaihdetta.
Teki Alitalo hyvän maskin Hietasen ekaan maaliin. Siitä jäi mieleen. Sai ylivoima-aikaa juurikin maskimiehenä.Alitalo ei jäänyt mitenkään muuten mieleen kuin että yritystä enemmän kuin Rautiaisella
Nopeasti. Alitalolla hieno maski ekaan maaliin. Näkee myös, että tulosta on tehty tällä kaudella nuorissa, aihioita ja yritystä on, mutta lopulta vielä pitkä matka liigatasolle. Mestistä ensi vuosi, jos ei nyt jotain järjetöntä loikkaa ota.Discovery ei halunnut näyttää mulle peliä, niin voisiko joku, kertoa kuinka Alitalo, Skinnari ja Saarinen pelasi?
Ihan näin yksilötasolla.
Rautiainen teki myös hyvän maskin edellisessä matsissa, joten rinta rinnan mennään..Teki Alitalo hyvän maskin Hietasen ekaan maaliin. Siitä jäi mieleen. Sai ylivoima-aikaa juurikin maskimiehenä.
Kyllä mä annan edgen Alitalolle, kun osas tehä siinä erässä, missä vastustajan veskari pelaa pohjoispäässä. Radu kyllä taklas kerran tänään, joten tiukka vääntö on käynnissä.Rautiainen teki myös hyvän maskin edellisessä matsissa, joten rinta rinnan mennään..
Hyvä nosto tuo Radun taklaus. Sanoisin, että tämä peli oli häneltä tämän kauden ihan kärkisuorituksia.. Yksi taklaus ja noin muuten tasaisen paska. Tämä riittää Radun kohdalla sinne, sanotaan nyt TOP-5 parhaimpaan esitykseen .Kyllä mä annan edgen Alitalolla, kun osas tehä siinä erässä, missä vastustajan veskari pelaa pohjoispäässä. Radu kyllä taklas kerran tänään, joten tiukka vääntö on käynnissä.
Top-2 mun kirjoissa. Ilmeisesti pelaa parhaimpansa tepsiä vastaan. Meinasin kirjoittaa "aina hyvin" mutta tajusin erheeni.Hyvä nosto tuo Radun taklaus. Sanoisin, että tämä peli oli häneltä tämän kauden ihan kärkisuorituksia.. Yksi taklaus ja noin muuten tasaisen paska. Tämä riittää Radun kohdalla sinne, sanotaan nyt TOP-5 parhaimpaan esitykseen .
Onneksi ei "six points liigassa"Se noin vuodesta1982 alkaen kuultu ”Helpot Pisteet Kaikille” ei ole ollut koskaan näin totta.
Discovery ei halunnut näyttää mulle peliä, niin voisiko joku, kertoa kuinka Alitalo, Skinnari ja Saarinen pelasi?
Ihan näin yksilötasolla.