VMP. Aivan järkyttävän vieraskoreaa tuomarointia etenkin tänään.Toivottavasti aukaisee suunta ja kiittää tuomareita tämän suorituksen jälkeen. Molemmat pelit ovat olleet aivan hirveää roikkumista HPK:n osalta.
VMP. Aivan järkyttävän vieraskoreaa tuomarointia etenkin tänään.Toivottavasti aukaisee suunta ja kiittää tuomareita tämän suorituksen jälkeen. Molemmat pelit ovat olleet aivan hirveää roikkumista HPK:n osalta.
Toivottavasti aukaisee suunta ja kiittää tuomareita tämän suorituksen jälkeen. Molemmat pelit ovat olleet aivan hirveää roikkumista HPK:n osalta.
Vahvemmat lasit siellä....Toivottavasti aukaisee suunta ja kiittää tuomareita tämän suorituksen jälkeen. Molemmat pelit ovat olleet aivan hirveää roikkumista HPK:n osalta.
Kuumat pelaajat ratkaisee, tjsp.2 ekaa Rautiainen ja Loimaranta.
Voi jumalauta mä sanon.
Tahallaanko tässä jo koitetaan hävitä?
Varmaan viimeinen on sitten Nenonen mikäli komedia pitää.
VMP. Aivan järkyttävän vieraskoreaa tuomarointia etenkin tänään.
Ei ole.Eikö tuolla oikeasti ole muita vetämään rankkuja. Ei helvetti
Ihme kun ei ollut Rautiaisen ja Loimiksen jatkona Nenonen vetämässä kolmatta..
Kärpät roikkui jatkuvasti paidassa, kaksin käsin jne. Koe miten haluat...Näin ne asiat koetaan. Suosittelen ottamaan värilasit pois silmiltä. Huomaat kuinka kauheaa tuomarointi tässä Liigassa on ja kuinka paljon täällä saa roikkua, estää ja huitoa.
Noh, näin tällä kertaa. Ilman tuomareiden "linjauksia" olisi ollut parempi mahdollisuus voittaa.
Olen samaa mieltä, karmeaa housuun paskomista dumareilta Kärppien kuorien edessä.Noh, näin tällä kertaa. Ilman tuomareiden "linjauksia" olisi ollut parempi mahdollisuus voittaa.
Vahvemmat lasit siellä....
Ja sukeltaa. Sen unohdit.Näin ne asiat koetaan. Suosittelen ottamaan värilasit pois silmiltä. Huomaat kuinka kauheaa tuomarointi tässä Liigassa on ja kuinka paljon täällä saa roikkua, estää ja huitoa.
Arvostan Teemu Turusta ihan helvetisti. Mutta tuo filmaaminen on aivan oksettavaa. Ja sitten sitä narinaa jostakin Markus Nurmesta. Pata kattilaa jne.Ja sukeltaa. Sen unohdit.
Eihän se voitto mikään varma olisi ollut, mutta reilumman mahdollisuuden olisi silti antanut.Olen samaa mieltä, karmeaa housuun paskomista dumareilta Kärppien kuorien edessä.
Mutta toisaalta, aika sama todennäköisesti lopputuloksen kannalta, jos Kerho olisi pari ylivoimaa saanutkin lisää.