Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 509 339
  • 8 258

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään en peliä näe, joten laittakaapa tänne reippaasti kommentteja pelin kulusta. Ja paikalla olijat, ääntä kehiin!

Näkemättä totean: Eki, tee nopeasti jatkosopimukset Rajaniemen, Maryelin ja Pihlströmin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Mä tässä vähän mietiskelin, että jos Päivärinnan paluun jälkeen ketjut olisikin näin:

Pihlström - Muse - Martel
Nessu - Päivärinta - Tuulola
Rautiainen - Toivola - Loimu
+ loput miten kulkee.

Olisi ihana nähdä kerhossa pitkästä aikaa kunnon vauhtikenttä, joka iskisi vastaan kuin sata salamaa. Pääsisivät pelaamaan omilla vahvuuksilla.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Rautiaisen toiminta omissa aiheutti taas parissa peräkkäisessä vaihdossa lievää etomista. Näennäistä ja väsyneen näköistä hiihtelyä, ja ajan kanssakin helpot purut suoraan vastustelijalle.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä tässä vähän mietiskelin, että jos Päivärinnan paluun jälkeen ketjut olisikin näin:

Pihlström - Muse - Martel
Nessu - Päivärinta - Tuulola
Rautiainen - Toivola - Loimu
+ loput miten kulkee.

Olisi ihana nähdä kerhossa pitkästä aikaa kunnon vauhtikenttä, joka iskisi vastaan kuin sata salamaa. Pääsisivät pelaamaan omilla vahvuuksilla.

Mä heittäisin Päivärinnan pitkän pelitauon jälkeen ensin 13. hyökkääjäksi. Toi Pillun ketju tehoilee nyt tasaisesti, enkä heti olisi rikkomassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös