L
luigitar
Ollut pelin alkuun huonoa tekemistä omassa päässä. Ahonen selvästi tullut liian aikaisin askiin.
Nää on näitä, kun ei itse hyödynnetty ylivoimaa/momentumia, niin KalPa pääsi kuskin paikalle. Ennen ylivoimaahan Kerho piti KalPan hyvin erossa kiekosta.Aika pahasti jaloissa kyllä nyt.
KalPa saa hyvin kierrätettyä kiekkoa ja Kerho juoksee taas perässä. Nyt tars tappaa tämä alivoima.
Paremmalta näyttää kuin Jukurit peli, paitsi nyt 2-0. Noustaan vielä.Toivottavasti ei mulla on fyrkat kiinni Kerhon voitossa.
Ja viime kausi sujui ihan mukavasti.Petteri Nurmella kuulemma haussa ensimmäinen täysi liigakausi
Tää sama selostaja kertoi tämän saman asian jo kerran aiemminkin tällä kaudella. Pisti silloinkin korvaan.Petteri Nurmella kuulemma haussa ensimmäinen täysi liigakausi
Ja viime kausi sujui ihan mukavasti.
Täytyy olla tyytyväinen jos erätauolle päästään korkeintaan kahden maalin tappioasemassa.
Nyt olis tarjolla 23 kerroin uskalikoille. Vahva mutu että tämä ei ole ohiMun moka. Menin pelaamaan, kun hehkutettiin Kerhon kerrointa. 1-0 tilanteessa löin vielä lisää 7,5 kertoimella.
Eli mun moka! :DMun moka. Menin pelaamaan, kun hehkutettiin Kerhon kerrointa. 1-0 tilanteessa löin vielä lisää 7,5 kertoimella.