Masi Marjamäki

  • 107 494
  • 437

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Masilla nyt koossa 37p 2+6=8 -1 ja 37min jäähyjä. Ja joukkuehan on Bridgeport Sound Tigers (AHL). Juuri kesken olevassa pelissä Binghamton Senatorsia vastaan on Masi tapellut Brennan Evansia vastaan!

Way to go Masi!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Masin kannattaa tulla Sm-liigaan ja Ässiin, muuten kehitys jää paikoilleen. Valitettavasti ei ole niin hyvä pelimies, kun itse luulee, mutta asenne on silti erinomainen. Masille silti tsemiä jatkoon!
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ajattelin tsekata miehen statsit ja kas, kas, nimi pomppasi liigan etusivulta silmille. Lapsellisten ja täysin jääkiekkoiluun kuulumattomien väkivaltaisuuksien vastapainoksi mies on korjaillut tehotilastojaan 7-0 voitossa Wilkes-Barrea vastaan. Kahdella laukauksella 2 yv-maalia sekä 2 syöttöä kaupan päälle. 41 pelissä siis tehot 5 + 8 = 13 + 1 41 PIM
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Kyllähän Masi kelpaisi ensi kaudella kolmoseen, tai ehkä jopa kakkoseen hyökkääjäksi.
Mutta ei ykköseen, ellei ihmeitä tapahdu.

Tervetuloa vaan, ja epäilenkin, että kyllä se Masi sieltä kotiin tulee vielä. Ei siitä nyt vaan näytä tulevan sitä suurta NHL-pelaajaa mitä jotkut (minä mukaan lukien) odottivat... Odotin hyvää voimahyökkääjää, mutta turha oli näköjään luulo. Ei se mitään. Tulisi vaan tänne nopeasti, niin olisi pieni pala hyökkäystä valmiina jo... Ja kun siitä joskus kasvaa mies, niin silloin liputan aina hänen puolestaan. Niin kauan kuin on pikkupoika, mun on pakko odottaa. Tappele, Masi, tiesi Porilaisten sydämiin. Me kaikki kannustamme sinua, ehkä sinäkin joskus meitä... Ja Masi: Jos luet tätä, niin tarkoitus on todellakin ärsyttää...;) Sitäpaitsi: jos minä pystyn käymään armeijan, pystyt sinäkin...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mulla on kyllä kaikesta huolimatta semmoinen tuntu että jos pelit jatkuvat viimeaikaisella tavalla niin Masi pelaa vielä NHL:ssä tällä kaudella, ainakin jos NYI:lle tulee loukkaantumisia.
 

jarkkom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Itse en kyllä Marjamäen NHL korttiin tällä kaudella usko. Mutta en kyllä käsitä sitäkään, että täällä 21 vuotias junnu teilataan jo flopiksi, jos heti ei lähde peli kulkemaan pisteiuden valossa. Eihän mies junnuissakaan mikään pistelinko ole ollut. Mielestäni Masilla on 2-3 kauden sisään ihan realistinen mahdollisuus päästä ainakin kokeilemaan NHL vauhtia. Masin NHL haaveen ratkaisee täysin se onko hänen tyyppiselleen pelaajalle tarvetta organisaatiossa. Muutama 'sopiva' loukkaantuminen tai treidi voi avata hyvinkin Masille kokeilu paikan auringossa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
NHL antanee odottaa ensi kauteen. Ensin AHL:ssa miesten pelejä vaikkapa kaksikin kautta, ja sen jälkeen newjerseymäisen kehityksen seurauksena pelipaikkaa Islandersissa.

Tahi sitten toinen vaihtoehto on Porin oma poika pataan ja miestä seinälle.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Avataan Masille nyt oma ketju kun en parempaa ketjua keksinyt...
Mikäli Masi ei tulekkaan, voi ketjun haudata :)

Eli Hirsi jutteli lehdessä että jo Maanantai Sunnuntai yönä asia voisi ratketa, onko kellään parempaa tietoa?

Voisiko joku Masia paremmin tunteva kertoa millaisesta kaverista on kyse, millaiseen rooliin olisi tulossa?

Lisäksi tässä ketjussa voisi sommitella ketjuja, eli mihin kentälliseen sijoittaisit Masin mikäli mies on tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Sikäli kuin on ylipäätään Ässiin tulossa, niin luutavimmin rooli voisi olla kolmoskentän toinen laita yhdessä Kuprun ja Forsbackan kanssa. Loukkaantumisten, hyllytysten ja/tai pelikieltojen iskiessä voisi pelata tarvittaessa jopa II kentässä. Mutta spekuleerataan sitä sitten jos ja kun Masi nyt yleensä Isomäki Gardeniin ilmaantuu pelikelpoisena.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Masi liittyy maanantaina Ässien vahvuuteen.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hirsimäki juuri totesi pelin jälkeisessä pressissä, että Marjamäki liittyy Ässien vahvuuteen maanantaina yksivuotisella sopimuksella. Oma poika palaa kotiin NHL:ssäkin pelanneena, joten ei kai tästä muuta kuin positiivista voi sanoa, vaikkei tuo porukka enää yhtään hyökkääjää olisikaan kaivannut, ainakaan kolmosketjutasoista sellaista. Joka tapauksessa niin harvinainen Ässien junnuakatemian tuotos vuosikymmeniin, joten pakkohan Masi oli takas saada, kun oli saatavilla. Toivottavasti on kunnossa (?), enempää keskenkuntoisia/raihnaisia pelaajia en toivoisi porukkaan.
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Masi liittyy maanantaina Ässien vahvuuteen.
Juu, kysymysmerkit voi ottaa ketjun otsikosta pois.
Ja lähdehän on mr Hirsimäki Ässät-TPS ottelun lehdistötilaisuudessa.

Ei muuta kun tervetuloa, vaikka käyttöä hänelle tämän kauden joukkueessa näekään. Ensi kautta rakentaessa hyvä signaus.
Itse en kuullut Hirsin sanovan yksivuotisella sopimuksella. Toivottavasi on 2-vuoden paperi.
 
Viimeksi muokattu:

sami1975

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, kysymysmerkit voi ottaa ketjun otsikosta pois.
Ja lähdehän on mr Hirsimäki Ässät-TPS ottelun lehdistötilaisuudessa.

Ei muuta kun tervetuloa, vaikka käyttöä hänelle tämän kauden joukkueessa näekään. Ensi kautta rakentaessa hyvä signaus.
Itse en kuullut Hirsin sanovan yksivuotisella sopimuksella. Toivottavasi on 2-vuoden paperi.

Itse olin kuulevani että kyseessä olisi kauden mittainen sopimus??
 

Mig428

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vahvistan myöskin, että kyseessä oli tämän kauden mittainen sopimus.
Hieno nähdä Masi pelaavan Ässissä ja jos onnistuu niin eiköhän ensikaudella suuntaa takaisin Pohjois-Amerikkaan.
 

Jokke

Jäsen
Montakos viikkoa siitä on nyt aikaa, kun Masi jutteli, että 6-8vkoa menee täyteen kuntoon pääsemisessä? Käsittääkseni on vielä tällä hetkellä vajaakuntoinen, mutta todennäköisesti silti paremmassa kunnossa kuin 75% muusta joukkueesta. :)
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieno hommahan tämä Marjamäen sopimus on. Kiva, että nykyään saadaan näitä kavereita takaisinkin. Olisihan sitä tietenkin toivonut samantien myös ensi kauden sopimusta ja tätähän Ässät kaiketi kaikin tavoin yrittikin, mutta eiköhän jatkoa saada aikaiseksi ellei kaveri lähde takaisin rapakon taakse.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Eli rouhintaa ja fyysisyyttä luvassa. Itse sijoittaisin tällä hetkellä Salmisen paikalle ja Salminen A:han hakemaan onnistumisia. Tai sitten Saarela Salmisen tilalle nauttimaan mahdollisista Kivenmäen passeista (kun pelipäälle sattuu) ja Marjamäki Tähtisen rinnalle?

Ainiin, ketjulottohan on toisessa ketjussa. =)
 

Nakke^80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Detroit Red Wings, sm-liigan tuomarit
Tapaus Marjamäki.

Noniin. Minä tuskin tiedän asioista mitään varmasti, mutta...

Käsittääkseni Masi ei ole suorittanut asepalvelusta ja käsittääkseni ei myöskään ole täyttänyt 28:aa ikävuotta jolloin asevelvollisus raukeaa(?). Tästä voimme tulla johtopäätökseen joka tarkoittanee sitä, että Masi astuu armeijan leipiin tammikuussa jollen iha hakoteillä ole ja masista saatava hyöty ei varmsati ole lähelläkään sitä mitä moni täällä toivoo.

Mutta jokatapauksessa lisä ässämiehistöön ja tuo varmasti sitä kaivattua suoraviivaisuutta ollessaan kentällä. Eli kaikenkaikkiaan olen ihan tyytyväinen. Parempi ässissä mitä ilveksessä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
...Masi astuu armeijan leipiin tammikuussa jollen iha hakoteillä ole ja masista saatava hyöty ei varmsati ole lähelläkään sitä mitä moni täällä toivoo.

Eikös se Bluesin Osala käy myös armeijaa tällä hetkellä? Varsin hyvin pelannut silti, joten en usko että tuo asepalvelus sen enempää haittaisi Masiakaan.

Hienoa saada oma poika kotiin. Sitä fyysisyyttä ei ole koskaan liikaa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Vahvistan myöskin, että kyseessä oli tämän kauden mittainen sopimus.
Hieno nähdä Masi pelaavan Ässissä ja jos onnistuu niin eiköhän ensikaudella suuntaa takaisin Pohjois-Amerikkaan.

Näin ens alkuun loppukauden paperi ja jatkosta keskustellaan myöhemmin. Sikäli kuin oikein käsitin, niin tuli Ässiin ikään kuin farmikomennukselle (vrt. HIFK:n Luttinen) eikä siis purkanut sopimustaan. Saattaa Ässien kauden päätyttyä liittyä uudestaan Bridgeportin joukkueen mukaan.
 

Bond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No onhan tää nyt aika kutkuttava juttu, armeijaspekulaatioista huolimatta. Hieno nähdä Masi Patapaita päällä ensimmäistä kertaa äijissä. Sanotaanko, että joukkueen tilanteen ollessa vähänkin normaali, tämä sopimustieto olisi saanut monet (allekirjoittaneen mukaanlukien) OLEMAAN VÄHINTÄÄN TYYTYVÄINEN!!!
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Noniin. Minä tuskin tiedän asioista mitään varmasti, mutta... Käsittääkseni Masi ei ole suorittanut asepalvelusta ja käsittääkseni ...

Minkäs sortin farmikomennuksesta on silloin kysymys, kun mies ei mahdu farmiin ja lähetetään farmi-farmiin?

Jtkiksen etusivun uutisessa lukee ihan selko-Suomella:
Tällä kaudella paikkaa ei auennut edes AHL-joukkue Bridgeport Sound Tigersin riveistä ja hän halusi palata takaisin kasvattajaseuraansa.

Jos syynä olisi armeijan takia Suomeen tulo, niin eikö se silloin olisi uutisoitu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös