Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vahvistuksista...
Jokru olet ihan oikeassa. Ainut missä menee vikaan, niin Holman potentiaali on paljon korkeammalla kuin jossain neloskentässä jopa tällä hetkellä. Ainut mikä saattaa olla Holman esteenä nousemisessa vähintään kansalliselle tasolle on juuri tuo silmä vamma. Itselläni ei ole tietoa kuinka paha tuo vamma loppujen lopuksi on, mutta joku kertoili tuolla, että olisi jäänyt jotain pysyvää.
Viestin lähetti Jokru
No tuota... Kyllä mä vaihtaisin. En silti lähtisi vertaamaan Holmaa ja Kukia niinku tilastajon perusteella, onhan miehillä nyt jonkin verran käsittääkseni ikäeroakin?
Minun Mielestä tämä Holma pelasi hyvin pirteästi olikohan tuossa ennen joulua. Sittemmin hän sai kiekon silmään Ifkin harjoituksissa ja joutui sairasloman jälkeen muistaakseni Mestikseen ja sieltä takas junnuihin... Joku viisaampi saa korjata jos olen väärässä!
Jos nyt ruvettaisiin oikein kunnolla jossittelemaan niin voisihan Holma olla tuleva Kuki.
Kaikki kunnia Arto Kukille hänen saavutuksistaan jne. ja mistä sitä tietää että jos Kuki tulee olemaan hyvinkin tärkeä lenkki Jokereiden ensi kauden tavoitteen saavuttamiseksi?
Voisihan joku tilastonikkari ottaa Holman ja Kukin tilastot vierekkäin.
Jokru olet ihan oikeassa. Ainut missä menee vikaan, niin Holman potentiaali on paljon korkeammalla kuin jossain neloskentässä jopa tällä hetkellä. Ainut mikä saattaa olla Holman esteenä nousemisessa vähintään kansalliselle tasolle on juuri tuo silmä vamma. Itselläni ei ole tietoa kuinka paha tuo vamma loppujen lopuksi on, mutta joku kertoili tuolla, että olisi jäänyt jotain pysyvää.