5 sentteriä parempi kuin neljä...ihan totta!
Viestin lähetti Mike
Kyllä mua kiinnostaisi yli piste/peli liigassa operoiva taitava ja vastustajille vittumainen oma kasvatti, jolla on ikää vasta 25-vuotta. Arto Kuka? voi olla hyvä nelossentteri, mutta ei voi puhua meidän senttereistä samana päivänäkään Santalan kanssa,
....
Edit. Ja jos mulla ei ole paha lukihäiriö, niin Virmanen sanoi vielä kahden sentterin olevan tulossa. Näistä toinen siis olisi Metro. Hankkikohan se Kukan sitten suomen parhaaksi vitossentteriksi.
Ei kai edes Masa vertaile Santalaa ja Kukia keskenään. Taitotason lisäksi eri palkkasarja, rooliodotukset yms.
Kuki on paikalleen hyvä hankinta, koska Piispa ei sitten ollutkaan meidän miehiä ja Jokerijunnuja näyttää tällä hetkellä vaivaavan donitsisyndrooma=keskusta tyhjää täynnä kaikissa tasoissa.
Mutta miksi ihmeessä kaikki ovat tyytymässä neljään vakiosentteriin?
Onko Jokereissa ollut muka jotenkin hyvä munkki loukkaantumisten suhteen? Ei vitussa ole, joten 5 vakiosentterin sainaaminen olisi älykäs veto mestarirakentajilta.
Keskushyökkääjä(varsinkin tavis) kun stunttaa leikiten laidassa vaikka koko kauden, mutta toistepäin on hankalampaa. Nykyisistä laitureista muistaakseni vain Lind on häärännyt huipputasolla keskellä ja sekin muutamia pelejä.
Miettikääpä jos sentteriosasto olisi märkien unien sijaan tämä:
Metropolit
Hancock (tarv. laidassa)
Filppula (tarv. laidassa)
Pakaslahti
Kuki (tarv. laidassa)
Siihen vielä yksi vama maalintekijä, yksi hyvä kahdensuunnan pakki ja top3 veskari, niin kasassa on jo jengi, joka taistelee mestaruudesta ILMAN ennakkosuosikin paineita JA kestää pari loukkaantumistakin. Tämä edellyttää kyllä Filppulan läpilyöntiä kakkosylivoiman tasoisena playmakerina.
Eli ei vielä kärtsätä Mattia roviolla, varsinkaan kun ei tehty sitä jo muutama kausi sitten.
edittiä:
Sanomattakin selvää, että Santala kakkosessa hyvän/hancockin tilalla olisi parasta sitten jonkun, mutta jos ei pelaa julleissa, niin hyväksyn tilanteen. Kaveri ei vaan ole saatavissa juuri nyt.
Ja minä muuten en kuulu niihin, joiden mielestä Rita tai Somervuori olisi jumalahankinta maalarin paikalle, siihen tarvitaan pomminvarma 20+ häkin äijä, jota kumpikaan edella mainituista ei ole, eikä tod.näk. tule koskaan olemaankaan. Jalat kyllä käyvät molemmilla ja toisella on voimaakin, ilman päätä ja käsiä tosin. Toisella taas on käsiä ja vähän päätäkin, mutta ei ollenkaan voimaa..edes kunnon rannelaukaukseen.
Yks Teemu kelpais mun Jokereihin retroilemaan...