Tämän taaksehan ei tietenkään voi ihan 100% mennä totaalisia kiikaritehoja selittämään, eli hyvä nyt kun sai eilen pään auki.. kuten mies sanoi, niin lähdetään nyt siitä että jatko tulee olemaan parempiPhillips kertoo päivän Satakunnan Kansassa, ettei ole tuntenut oloaan sataprosenttiseksi loukkaantumisen jälkeen ennen tätä viikkoa. Vaiva on haitannut koko ajan, muttei estänyt pelaamista.
Oli kyllä luokaton tänään ykkösparissa. Eikä nyt toki muutenkaan vakuuta.
Mulle tulee jo pelinumeronkin puolesta mieleen Vesa Salo. Jonnet ei muista.
Olen vanha käyrä ja Vekun muistan :) (hyvässä ja pahassa) mutta ulkonäön perusteella tulee lähinnä Butko mieleenMulle tulee jo pelinumeronkin puolesta mieleen Vesa Salo. Jonnet ei muista.
Kyllä sielläkin pitäis pystyä rapiat 16 min suoriutumaan.No ei vaan riitä ykköspariin, mutta kolmospariin jo ihan mukavasti.
Mulle tulee jo pelinumeronkin puolesta mieleen Vesa Salo. Jonnet ei muista.
Yhtä rauhallinen liikkeissään, mutta lyhyempi maila (ja jannu) eikä vielä ole kovin usein intoutunut päätyyn asti.
Henkilökohtaisesti olen pahasti pettynyt Phillipsiin.
Kyllä sanan säilällä lyödään edelleen jos ei otteet miellytä. Ei ehkä niin monen suusta kuin ennen, mutta kokonaan kylthyyriä ei ole tapettu.Sillä erotuksella, että muuttuneen ajan, katsomokulttuurin ja menetettyjen sukupolvien vuoksi Isomäen rappusilta ei kajahda vastaavan kaltaista yksilöintiä mitä VEEEKKU! VEEEKKU! VEEEKKU! joutui sietämään.
Itsellä muistot erittäin hanakkaasti hyökkäävästä puolustajasta, ja sit pari muistoa "jäähallin ulkopuolelta", joista ei sen enempää näinä "kauhistelemisen" aikakautena *hymiö*.Vesa Salon puolustamisesta jäi monelle negatiivisia muistoja.
Jottei pelkkiä huonoja puolia muisteltaisi niin osasi Vekku sentään pisteitä tehdä.
Ässissä neljällä kaudella pelatessaan: 48o 9+27=36, 53o 4+24=28, 50o 6+17=23, 51o 3+18=21.
Ehtoopuolen pelaaja Vekku oli Ässissä pelatessaan.
Optimaalisinta lienisi lyödä kaveri joko pelaamaan itseään kuntoon isoilla minuuteilla Mestikseen tai pistää ~kuukauden kunto- ja kuntoutuskuurille.
Itsellä muistot erittäin hanakkaasti hyökkäävästä puolustajasta, ja sit pari muistoa "jäähallin ulkopuolelta", joista ei sen enempää näinä "kauhistelemisen" aikakautena *hymiö*.
Vesa Salon puolustamisesta jäi monelle negatiivisia muistoja.
Jottei pelkkiä huonoja puolia muisteltaisi niin osasi Vekku sentään pisteitä tehdä.
Ässissä neljällä kaudella pelatessaan: 48o 9+27=36, 53o 4+24=28, 50o 6+17=23, 51o 3+18=21.
Ehtoopuolen pelaaja Vekku oli Ässissä pelatessaan.
Vekku oli Lukon lahjakasta 1965- ikäluokkaa. Mainitsen tämän, ettei naapurin tarvitse.Harva pakki suorittaa neljään kauteen 27 pisteen keskiarvolla.