Sanotaanko näin, että mikäli dynastialla on juuri kaksi kiekollista pakkia, mutta toinen näistä kuuluu Mestikseen ja toinenkin mokailee ilman tehtyjä maaleja pelistä toiseen, niin ei ihme, että dynastialle tulee myös hiljaisia jaksoja (vai ollaanko me nyt silti viiden voiton putkessa?). Tällä hetkellä näyttää, että Masto ja Klingon ovat molemmat virhehankintoja.
Jokereiden ja myös Westerlundinkin projekti on yhä pahasti kesken ja on täysin mahdollista, että molemmat jätkät nostavat tasoaan kauden edetessä. Mikäli näin ei tapahdu, niin jengi tarvitsee oikean viivapeloitteen, sillä Dehner ja Eronen ovat viivalle näppäryyksistään ja sulavista luisteluistaan huolimatta liian kesyjä laukojia.
Mennään edelleen tällä kokoonpanolla, mutta rohkea ja tietyllä tavalla riskitön veto olisi yrittää istuttaa 17-vuotiasta junnukomeetta Esa Lindelliä ainakin parin matsin ajaksi myös liigamiehistöön. Mä en silti usko, että Lindell olisi tähän kauteen pysyvä ratkaisu. Kun seuraa Teuvo Teräväistä, niin vaikka talenttia löytyy, niin kiekko kuitenkin polttelee lavassa ja kokemuksen puute näkyy (huom. mä huutelen nyt dynastian kiekollista pakkia, ei Teräväinenkään pelaa mitään ykköspelintekijän/maalintekijän ruutua).
Mun toiveena on, että viimeistään tammikuun aikana dynastialle on löytynyt kiekollinen pakki. Ihan sama miten. Joko nykyiset jätkät kasvaa, junnut yllättää tai ulkopuolelta hankitaan osaamista.