En ymmärrä näitä Maston potkuja ollenkaan. Kevät ei mennyt mieheltä nappiin, mutta nykyisistä pakeista myös Dehner ja Eronen (kevyesti liigan yliarvostetuin pelaaja) olivat täysin ala-arvoisia ja Väänänenkin pelasi pleijarit tasoonsa nähden todella alakanttiin. Enemmän Jokerit olisi hyötynyt Dehnerin potkuista.
En kyllä näe joukkuehengen osalta mitään hyvää siinä, että joukkueeseen hommataan hirveällä kohulla pakki (joka kylläkin on kevyesti joukkueen top-3 puolustaja) ja hänen tilaltaan kengitetään sopimuksenalainen puolustaja, joka on kuitenkin viihtynyt joukkueessa hyvin ja mahtuisi peliesitystensä perusteella aina terveenä ollessaan kentälle.
En kyllä näe joukkuehengen osalta mitään hyvää siinä, että joukkueeseen hommataan hirveällä kohulla pakki (joka kylläkin on kevyesti joukkueen top-3 puolustaja) ja hänen tilaltaan kengitetään sopimuksenalainen puolustaja, joka on kuitenkin viihtynyt joukkueessa hyvin ja mahtuisi peliesitystensä perusteella aina terveenä ollessaan kentälle.
Osa pelaajista oli itse pyytänyt Karalahtea joukkueeseen, joten siinäkin mielessä kantakoon itse vastuunsa.
Sieltä löytyy perkele 4-5 huonompaa pakkia, jotka olisi pitänyt potkia ensin.
Kukas sieltä sitten olisi pitänyt potkia pihalle? Mun mielestä pakkoraossa Masto on melkeinpä se ainoa vaihtoehto, jos ei haluta näyttää hanuria omille junnuille.
Kuullostaa vähän kummalliselta joukkueen rakennukselta, jos ja kun muiden pelaajien pyyntöjen perusteella palkataan joku tietty pelaajia.
Todella syvältä Maston ulkoistaminen. Sieltä löytyy perkele 4-5 huonompaa pakkia, jotka olisi pitänyt potkia ensin. Todella typerä päätös Jokereilta.
Eihän Masto tosiaan mikään huono pelaaja ole ollut, ei vain yksinkertaisesti ole ollut tarpeeksi hyvä. Miehen kausiansiot heiluvat kuitenkin siellä 177-225 k€. Jos tästä rahasta säästettäisiin edes osa? Lisäksi esimerkiksi Lindbohm on läpimurron kynnyksellä. Nyt viimeisellä liiga kaudella miehelle pitäisi saada mahdollisimman paljon vastuuta, ja mikä olisi sen hienompaa kuin, että mies kasvaisi myös riittäväksi KHL pelaajaksi.
Jos heitetään, että Nordlundin liksa oli 250k ja hänelle löytyy uusi joukkue, joka maksaa Mastolle vaikka 175k ja olettaen, että Jokerit maksaa tuon erotuksen, niin tästä ''operaatiosta'' hyödyttiin nyt 175k. Se, että onko tuosta summasta mitään hyötyä riippuu sitten pitkälti siitä kuinka mottipäistä liksaa Karalahdelle maksetaan.
Vaikka Keklu olisikin ollut Karalahden perässä niin epäilen että Keklun aikana Mastoa ei oltaisi ulostettu. Auta armias, kun Väänänen ja Kousa joutuvat sairastuvalle niin tulee jälleen Mastoa ja hänen hehtaaripyssyään ikävä.
Mulla on näissä aika yksinkertainen periaate, huonoin lähtee. Eronen koomaili täysin, mutta häntä pidän poikkeuksena -nuori ja lahjakas eli ei kenkää. AJ, Dehner ja muut starat olivat paljon Mastoa huonompia. Eli jos jotakin kengitysjärjestystä halutaan niin tästä voi aloittaa:Kukas sieltä sitten olisi pitänyt potkia pihalle? Mun mielestä pakkoraossa Masto on melkeinpä se ainoa vaihtoehto, jos ei haluta näyttää hanuria omille junnuille.
Mulla on näissä aika yksinkertainen periaate, huonoin lähtee. Eronen koomaili täysin, mutta häntä pidän poikkeuksena -nuori ja lahjakas eli ei kenkää. AJ, Dehner ja muut starat olivat paljon Mastoa huonompia.