Marko "Kyy" Palo haki tanssiin

  • 1 714
  • 7

Wolves

Jäsen
Taitaapi olla Kyy varsinainen naisten mies. Päivän urheilulehti kertoo seuraavaa.

"Ässien Marko "Kyy" Palo se vasta on tosi mies parketilla. Siitä todisteena seuraava tositarina Tampereen yöstä.

Muutama tuolloin HPK:ssa pelannutta kaveria oli paluumatkalla Kokkolasta, missä he olivat olleet joulun alla pelaamassa hyväntekeväisyysmatsissa ja jäivät viettämään yötä Tampereelle.

Ryhmä meni paikalliseen tanssiravintolaan ja ettei homma olisi mennyt ihan hörppimiseksi, tarkasteltiin naisrintamaa tanssimielessä. Ravintolassa istui upea neito, mutta muiden hakiessa häntä tanssimaan, osoittautui neito varsinaiseksi jääneidoksi.

Palo kuitenkin lupasi, että hän saa naisen tanssimaan. Ja Kyyhän piti öupauksestaan kiinni. Hän kävi veskissä vetäisemässä kypärän, harttarit ja munasyndit ja marssi jääneidon eteen.

Ja arvatkaapa mitä tapahtui? Jää suli ja Kyy sai mitä halusikin."
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Viestin lähetti Annuli
Oih, olis hakenu mua... oisin tehny ihan mitä vaan...

 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Mitäs ihmettelet???

:confused:

On mun mielestä seksikkäin, ihanin, paras, suloisin, karismaattisin, sanoinko jo seksikkäin... pelaaja sm-liigassa...

Kun pääsiskin vetämään vaikka "tangoa" Markon kanssa... Tosin en osaa oikeaa tangoa, mutta kaipa sitä jotain osaisi improvisoida.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti Annuli
Oih, olis hakenu mua... oisin tehny ihan mitä vaan...

Neitiä tuntuu olevan helppo hauskuuttaa...
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Re: Mitäs ihmettelet???

Viestin lähetti Annuli
:confused:

On mun mielestä seksikkäin, ihanin, paras, suloisin, karismaattisin, sanoinko jo seksikkäin... pelaaja sm-liigassa...

Kun pääsiskin vetämään vaikka "tangoa" Markon kanssa... Tosin en osaa oikeaa tangoa, mutta kaipa sitä jotain osaisi improvisoida.

Kunhan sua vaan vähän kiusasin, ei muuta.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Nyt taitaa mennä luvattomaksi keskusteluksi, mutta lupaan, etten enempää kommentoi...

Niin, helppo ja helppo miellyttää...riippuu henkilöstä. Toisten eteen vajoaisin polvilleni pelkästä katseesta, toisten eteen, en vaikka maksaisivat... hmm... tuon nyt voi ymmärtää miten vain...

Eikä mua saa kiusata...:( ainakaan kauheesti...;)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edellisten perusteella en vieläkään suostu uskomaan, että naiset seuraavat lätkää hyvännäköisten pelaajien takia;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös