Wrighter kirjoitti:
Jos yhteistyö tarkoittaa sitä, että on PAKKO ottaa vähintään KAKSI heidän MÄÄRÄÄMÄÄNSÄ pelaajaa joukkueeseensa ja peluuttaa niitä liigassa, niin mieluummin sitten ilman yhteistyötä.
Tänä vuonna Ässät on myynyt p...settään todella pahasti Dallasille. Viime vuonna tuo onnistuikin ihan kohtalaisesti.
BJ Crombeen 36gp 9+6=15, ihan kelvolliset tehot liigan toiseksi viimeisen joukkueen kakkosketjulaiselle, lisäksi BJ parantaa otteitaan peli peliltä. Mitä pidemmälle kautta ollaan menty sitä arvokkaammaksi ilmaismieheksi on BJ osoittautunut. Vielä saattaa hyvinkin rikkoa 15 maalin rajan. Lisäksi sentään yksi hanskaus, mm. Lukolta ei taida löytyä yhtä kovia hanskaajia tämän kauden osalta.
Tom Wandell 31gp 5+4=9, kauttaaltaan varsin pirteästi esiintynyt ja voitaneen sanoa, että on täyttänyt paikkansa.
Okei Naurov on ollut susi, potentiaalia kyllä olisi mutta kun kaveri ei ole missään vaiheessa päässyt sitä näyttämään. Kuitenkin tämän kauden osalta ei tarvi mun mielestäni valittaa ettei yhteistyöstä olisi ollut mitään apua, sillä mistään muualta Wandellin ja Crombeenin kaltaisia pelaajia ei tällä hinnalla olisi löytynyt. Lisäksi kun palataan taaaaas kerran viime kauden yhteistyön hedelmiin niin kyllä mä oon ainakin erittäin tyytyväinen Dallas-yhteistyöhön.
Dallas ei toki MÄÄRÄÄ kenet tänne otetaan, antavat vain listan josta täällä päässä saadaan sitten valita kenet 2-3 suostutaan ottamaan. Toki Dallasillakin on sanottavansa ja välillä on sinnekin päin kumarruttava. Näin ainakin olen ymmärtänyt tämän kaavan toimivan.
Raumalleko ei mm. Nickerson, Hisey, Crombeen ja Wandell olisi lähes ilmaiseksi kelvanneet?
Mitä Maveen tulee, Väriä katsomoon tapahtumassa tuli semmone fiilis Hirsin jutuista, että kyllä se Maven sainaus on enemmän kuin lähellä. Mainitsipa Hirsi jopa sellaisen faktan, että ensi kaudeksi ollaan hankkimassa 1-2 kunnon rouhijaa suojelemaan Mavea, ettei kaikenmaailman Kontiolat saa vapain käsin tähteämme ajella. Santala jo teilasikin Lukko-huhut ja eiköhän Marko ole ulkomaat jo kiertänyt. Muut ison rahan seurat taasen tuntuvat olevan jokainen enemmän tahi vähemmän vajoamassa ylihintaisiin pelureihin (poislukien Kärpät ja HPK) joten mahtaako Mave olla riskisuhteeltaan esim. pääkaupunkiseudulle tosiaankaan kovin hyvä sainaus?
Seurataan mielenkiinnolla, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Kyllä Maven jääminen Ässiin olisi sekä pelillisesti, että imagollisesti tärkeä juttu ja eiköhän se toimistolla tiedosteta.