Mainos

Marko ”Veke” Tuomainen Jukureiden päävalmentajana

• 48 221
  • 213
Helvetin huono valmistautuminen tainnut olla illan otteluun. Eilen voitettiin niukasti hyvällä taistelulla mutta siitä ei näköjään mitään, edes energiaa, jäänyt käteen. Syyttävä sormi osoittaa väkisinkin valmennusta.

Ps. Myötähäpeää lähinnä aiheuttaa tuo Tuomaisen "fuckingin" hokeminen kopissa matsin jälkeen.

Get your fucking stuff packed and get fucking hell out of here! Fuck!

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seksikkäät Sarvipäät Savosta
Olli Jokisen komennossa tämä kokoonpano taistelisi vähintään top 8-paikasta. Ei mulla muuta.

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Olli Jokisen komennossa tämä kokoonpano taistelisi vähintään top 8-paikasta. Ei mulla muuta.

Kyllähän tuosta porukasta on ulosmitattavissa taatusti joka osa-alueella enemmän kuin mitä on nähty. Tällä hetkellä sarjataulukko ei tosin valehtele, ollaan just siellä mihin kuulutaan. Vaikka jotain pisteitä oltais enemmän ansaitukin niin voitot tässä sarjassa ratkasee, ei muu.

manageri6969

Jäsen
Suosikkijoukkue
Osaavat Jääkiekko-organisaatiot, Jypinkylä
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta Tuomaisen tilalle kuka? Ahvenjärvi vai täysin ulkopuolelta tuleva? Mitä ajatuksia?

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Näen kyllä Jukurien pelitavassa, menestymisessä ja kotipelien yleisömäärissä selvän korrelaation. Aika Die Hard-fani saa olla että tuollaista räpeltämistä jaksaa hallille asti mennä katsomaan. Pahaa tekee katsoa. Ei saada kunnolla edes maalipaikkoja, saati edes vetoja.

Kyllähän tuo aika vahvasti vaikutti olevan Hynnisen ja Abbandonaton henk. koht panoksen varassa Jukurien hyökkäyspelaaminen. Tracey sieltä vähän jo kylläkin väläytteli. Ehkä kuitenkaan Berardinellit, Hämäläiset, Piitulaiset ja Haataiset ei ole liigatasolla kärkiketjujen äijiä.

Kurjaahan se on että joukkueesta lähti viime kauden jälkeen pari kentällistä liigan kärkipelaajia ja yksi parhaista valmentajista. Itse oikeastaan heräsin vasta nyt siihen miten kova Jukurien rosteri viime kaudella oli, ei ihmekään että otettiin teiltä neljä kertaa viime kaudella turpaan.

Vaikea on tilanne kyllä ja itse toivon että jotain Mikkelissäkin herättäisiin tekemään. Tosi vaikea tuolla rosterilla,valmennuksella ja seurajohdolla on menestyä.

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta Tuomaisen tilalle kuka? Ahvenjärvi vai täysin ulkopuolelta tuleva? Mitä ajatuksia?
Hyvä kysymys! Kysypä joku toinen...

En siis tiedä. Luultavimmin kuitenkin Ahven, koska eihän ylimääräistä rahaa vaan ole. Ja enpä tiedä olisiko Perchlake missään mielessä parannus Vekeen.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kaikkia ei vielä kerrottu tj uutisessa seuran puolesta.... Maikkari ehti ensin.

Liitteet

• FB_IMG_1734446181179.jpg
    FB_IMG_1734446181179.jpg
    43,5 KB · kertaa luettu: 192
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy