Re: Re: Re: Markku lähtökuopissa
Viestin lähetti Arnold
Mitäs kun NHL-lakko päättyisi, ja Pirnes poistuisi kuvioista, tämän ketjun aihe menisi Ruotsiin, niin mitenkäs Lukko sitten meinaa pärjätä? Larouche ykkössentteri, Yllis kakkosen, Kauvosaari kolmosen ja otetaanko pitkäaikaispotilas Isosalo toipilaana neloseen?
Mihinkä sinä sen Maken korvaajan unohdit, vai oletitko että on änäri miehiä?
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Harmittaa vaan se, ettei Tähtiselle ole annettu kunnon näyttöpaikkaa ykkös- tai kakkoskentässä. Pitäähän se pelipaikka ansaita, mutta Tähtinen paukutti kuitenkin viime kaudella komeat pistelukemat. Eivät ne taidot ole mihinkään kadonneet.
Kyllähän Tähtinen sai muutaman pelin paukuttaa ylempänä, kun Essi oli pipi, mutta muuten rooli ei varmasti ole vastannut sitä mitä mies itse odotti. Myös Toke oli alkukauden Maken rinnalla jäässä ja Snebu on sitä vieläkin (noh, väläytellyt viimepeleissä, mutta ei onnistumisia), että sikäli Markulla on käynyt huono tsägä.
Minä en voi taas käsittää sitä, että miksi vitussa Markku ei saa säännöllisesti yv aikaa? Tai no joo, joidenkin valmentajien mukaan yv aika pitää ansaita tasakentällisin, mutta lukko on yv tehokkuudessa sijalla 11. ja yv tosiaan kaipaa Maken käsiä.
Jos tämä huhu pitää kutinsa, niin silloin pitää kai olettaa/toivoa, että tämä korvaaja tulisi myös ensikauden kattavalla paperilla, sillä Markullahan soppari ensikaudesta jo oli. Jos nyt oletetaan että tulija olisi Killeri, niin kyllä Make silti minun silmissäni rosteriin mahtuisi. Pirnes on sen verran suoraviivainen kaveri, että pystyisi käsittääkseni palaamaan myös laiturina, jolloin hyökkäysvitjat voisi koota vaikkapa näin (ketjujen järjestyksen voi valita itse):
Torkki-Sahlsted-Saarela
Koivisto-Larouche-Toporowski
Pirnes-Tähtinen-Yli-Torkko/Snebu
Nelonen päivän kunnon mukaan.
Vaan eipä siinä mitään, jos Make lähtee, niin lähtee, ja toivottavasti tilalle saadaan hyvä kaveri parin vuoden pahvilla. Vähän vaan on kusi sukassa, että jos se änäri alkaa sittenkin, niin kannattaako nyt heittää yksi sentteri ulos? Jos kynsien pureskelu kuuluisi tapoihini, niin nyt olisivat kynnet kyllä koetuksella… loppuuko työsulku, heitetäänkö Make pihalle, kuka tilalle, tuleeko muita äijiä rosteriin, ketä on ensivuoden koutsi, miksi kissa söi kesävoin?