Mark Sinclair – mysteerimies Hamiltonista

• 3 364
  • 37

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Milloin nähdään mieheltä ensimmäinen hymy? Mestaruussaunan lauteilla kenties?

Tätä itsekin nauroin.
Kaveri pitää kolmatta peliä nollat putkeen ja juuri voittanut sarjakärjen tyylipuhtaasti...

Vitut mitään syytä hymyillä tai tuulettaa voittoa edes. Kevyesti Janne Ahosen jalanjäljissä. "Mä olen tullut tänne hyppäämään enkä hymyilemään"
Tyly kaveri, todella tyly.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei mikään pöllömpi aloitus liigauralle.

Ihan puhtaasti ottelujen tuloksia ja tätä ketjua seuraamalla tulee mieleen muuan John Tanner - mutta vain yhdestä asiasta: liian hyvä Suomen liigaan?

Kun pelaa loput pelit samalla tasolla, kannu palaa Rinkelinmäelle.

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Katse pysyy kiekkoon koko ajan terävänä, pää kääntyy niin nopeasti puolelta toiselle, että normi ukolla revähtäisi niska.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho

Sinc eilisestä:

"Tämä oli hyvä peli. Mielestäni jätkät pelasivat taas erinomaisesti. Varsinkin kahta ensimmäistä erää oli aika hauska katsella. "

Nollaputkesta ei mitään erikoista. Kehuu joukkuetta.

Sinc joukkueesta:

"He ottivat minut tosi hyvin vastaan ja auttavat minua esimerkiksi kielen kanssa. Jokainen on halukas auttamaan. Joukkueen kanssa on mukava viettää aikaa. Naurua on paljon ja se tekee täällä pelaamisesta hauskaa"

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Veikkaan, että tuo 2,5 peliä on Liigan ennätys, kuinka kauan maalivahti on pitänyt nollan ensimmäisen liigaottelunsa alusta lähtien.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Veikkaan, että tuo 2,5 peliä on Liigan ennätys, kuinka kauan maalivahti on pitänyt nollan ensimmäisen liigaottelunsa alusta lähtien.

Niinhän tuolla toisessa ketjussa vahvistettiin. Heljangon enkka rikottiin nyt n. 10 minuutilla.

Suoraan vaan katse varsinaiseen nollaputkiennätykseen, eli Justus Annusen 302:05

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy