Mark Pysyk – Isäntä pihalla ja puutarhassa – NHL-tähden statuksella SaiPa-legendaksi?

• 36 148
  • 154

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Pysyk taitaa olla Ukrainalainen sukunimi, kutsuttakoon häntä tässä maailman tilanteessa 'Ukrainaksi". Saadaan vähän naapurin trolleihin vauhtia.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Pysyk taitaa olla Ukrainalainen sukunimi, kutsuttakoon häntä tässä maailman tilanteessa 'Ukrainaksi". Saadaan vähän naapurin trolleihin vauhtia.
Markin vanhemmat ovat ukrainalaisia, jos englanninkieliseen wikipediaan on luottaminen. Tämä oli ainakin itselleni uusi tieto.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Markin vanhemmat ovat ukrainalaisia, jos englanninkieliseen wikipediaan on luottaminen. Tämä oli ainakin itselleni uusi tieto.

Kanadassa, etenkin Albertan seudulla asuu todella paljon ukrainalaista syntyperää olevia ihmisiä. Minäkään en tiennyt, että Pysykillä on ukrainalaisia juuria, mutta vähemmin yllättävää tämä on.

Suosikkijoukkue
Sex, drugs and SaiPa
Martti Pylsy. The MAN!!

Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Onko SaiPan historian paras pakki?
Ei kai noin pienellä ottelumäärällä voi vielä tuollaista titteliä. Mutta toivottavasti parin kuukauden päästä pähkäillään, että ei kai yhden kauden esitysten perusteella ole missään koskaan nostettu paitaa kattoon, mutta kun Mark Pysykin rooli SaiPan historiallisessa kaudessa 2024-2025...

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Onko SaiPan historian paras pakki?
Omasta mielestä Lintner oli Pysykin tuloon asti seuran paras puolustaja, niinä aikoina, kuin itse olen pelejä nähnyt. Oli niin uskomaton pelaaja. Toki tyyli oli tyystin erilainen. Nyt tuota viittaa kantaa Pysyk!

Lallin pelaamista en ole nähnyt, joten jäävään itseni tuosta.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lintner oli kiekollinen virtuoosi silloinkin kun pelasi sen puoli tuntia per ottelu. Pysyk eri tyypin pelaaja. Mun suosikki peruspakki on ollut tähän asti Carson, mutta nyt Pysyk. Myös PSN on korkealla ihan sen JYP game sevenin ja useamman kauden takia.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Lintner oli kiekollinen virtuoosi silloinkin kun pelasi sen puoli tuntia per ottelu. Pysyk eri tyypin pelaaja. Mun suosikki peruspakki on ollut tähän asti Carson, mutta nyt Pysyk. Myös PSN on korkealla ihan sen JYP game sevenin ja useamman kauden takia.
Erinomaisesti samoilla linjoilla kanssasi. Game 7 aikana Pärre tarrasi tietynlaisen legendan aseman silmissäni.

Pärreä tuli tavattua pelikenttien ulkopuolellakin ja onpa mukava kaveri hän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy