kunnonjykit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo
Marko Pasi. Olin jo unohtanut!
Marko Pyssy menis myös. Mut tarvitaan se eka yv-viivalle pommittaa.
Marko Pyssy menis myös. Mut tarvitaan se eka yv-viivalle pommittaa.
Ukrainan Pyssy olisi varmaankin hyvä.Pysyk taitaa olla Ukrainalainen sukunimi, kutsuttakoon häntä tässä maailman tilanteessa 'Ukrainaksi". Saadaan vähän naapurin trolleihin vauhtia.
Markin vanhemmat ovat ukrainalaisia, jos englanninkieliseen wikipediaan on luottaminen. Tämä oli ainakin itselleni uusi tieto.Pysyk taitaa olla Ukrainalainen sukunimi, kutsuttakoon häntä tässä maailman tilanteessa 'Ukrainaksi". Saadaan vähän naapurin trolleihin vauhtia.
Markin vanhemmat ovat ukrainalaisia, jos englanninkieliseen wikipediaan on luottaminen. Tämä oli ainakin itselleni uusi tieto.
Hän siis pysyykin siellä.Mark Pysyk jää historiankirjoihin syöttämällä liigahistoriaan 100 000maalin!
On lähes laitonta pelata tuolla tasolla.Isäntä ihan joka paikassa. Absurdin hyvä pakki.
Paikkasi ihan jäätävästi sen yhden viivamenetyksenkin.Isäntä ihan joka paikassa. Absurdin hyvä pakki.
Jep. Olin ihan monttu auki, että jaa vai niin tuon voi paikata noin ettei oikeastaan edes ollut varsinaisesti paikattavaa.Paikkasi ihan jäätävästi sen yhden viivamenetyksenkin.
Ei kai noin pienellä ottelumäärällä voi vielä tuollaista titteliä. Mutta toivottavasti parin kuukauden päästä pähkäillään, että ei kai yhden kauden esitysten perusteella ole missään koskaan nostettu paitaa kattoon, mutta kun Mark Pysykin rooli SaiPan historiallisessa kaudessa 2024-2025...Onko SaiPan historian paras pakki?
Tasotusmaalin syöttö oli kyllä melkoinen taideteos
Omasta mielestä Lintner oli Pysykin tuloon asti seuran paras puolustaja, niinä aikoina, kuin itse olen pelejä nähnyt. Oli niin uskomaton pelaaja. Toki tyyli oli tyystin erilainen. Nyt tuota viittaa kantaa Pysyk!Onko SaiPan historian paras pakki?
Erinomaisesti samoilla linjoilla kanssasi. Game 7 aikana Pärre tarrasi tietynlaisen legendan aseman silmissäni.Lintner oli kiekollinen virtuoosi silloinkin kun pelasi sen puoli tuntia per ottelu. Pysyk eri tyypin pelaaja. Mun suosikki peruspakki on ollut tähän asti Carson, mutta nyt Pysyk. Myös PSN on korkealla ihan sen JYP game sevenin ja useamman kauden takia.