Virta tänne ja Kärpät lähtee ensimmäisenä maalivahtikaupoille.Jalonen tai Pekka Virta. Ja mikähän on esim. ruotsalaisvalmentajien tilanne.
Mut kiitti vastauksesta. Ajattelin, että onko heittää nimiä, kun "välimallit" ei kelpaa.
Virta tänne ja Kärpät lähtee ensimmäisenä maalivahtikaupoille.Jalonen tai Pekka Virta. Ja mikähän on esim. ruotsalaisvalmentajien tilanne.
Yllä ote Kärpät - Pohjoisen kiekkopeto -kirjasta, luvusta joka käsittelee Tammisen viimeisiä hetkiä Kärppävalmentajana."Julkisuus lähti laukalle heti potkujen jälkeen. Tami kuvaili meitä sukkasillaan hiipiväksi hallitukseksi, mutta eihän meidän tehtävämme ollut irtisanoa hänen työsopimustaan. Hän oli toimitusjohtajan alainen", Arponen huomauttaa.
Se voi olla. Minä en tiedä toisten lähteistä yhtään mitään.No, kyllä Huttusen kanssa on ollut usein savua ilman tulta. Tosi usein. Viimeksi sunnuntaina.
Huttunen virittelee Myrrää Kärppien seuraavaksi päävalmentajaksi.
Ja tässä uutinen:
Toivotaan ettei Myrrä kyseessä. Jokuhan se täällä huhusi, että Pendoa huhutaan leijoniin eli Kojo olisi vapaana. Siihen mottipäisellä kiinni.
Täällä puhuttu, että joskus sanoi haluavansa valmentaa Kärpissä vielä ennenkuin lopettaa. Niin nyt olisi sauma.
pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta mitä Pekka Virtaan tulee niin voi olla, että kärpiltä menisi ohi koko tämä kausi ja vähän seuraavaakin. Virran peli tyyli on aivan eri mitä Marjamäellä ja onko suurin osa pelaajistosta soveltuvia tähän. Raumalla meni 2 vuotta ennen kuin pelaajisto oli Virran näköistä ja pelityyli selkäytimessä. Jos ajattelee pelkän loppukauden stunttia mahdollisella menestyksellä niin taitaa olla Karri Kivi paras vaihtoehto..Virta tänne ja Kärpät lähtee ensimmäisenä maalivahtikaupoille.
Mut kiitti vastauksesta. Ajattelin, että onko heittää nimiä, kun "välimallit" ei kelpaa.
Älkää tyytykö vähään. Nokittakaa kunnolla. Vanha kunnon Pena Matikainen penkin taakse. Viihdearvo taattu.Jalonen tai Pekka Virta. Ja mikähän on esim. ruotsalaisvalmentajien tilanne.
Pena, Tami ja Summanen sinne niin kohta koko Kärppien hallituskin seisoo asennossa hallin pihalla :DÄlkää tyytykö vähään. Nokittakaa kunnolla. Vanha kunnon Pena Matikainen penkin taakse. Viihdearvo taattu.
Pena riittää tähän. Siinä puntti tutisee itse kullakin, kun Pena kouluttaa.Pena, Tami ja Summanen sinne niin kohta koko Kärppien hallituskin seisoo asennossa hallin pihalla :D
Sinne oikeasti tarvitaan joku Pena/Jalonen yms joka laittaa Kärppien johdonki hommiin. Jos sinne tulee Marjamäen tilalle joku saunakerholainen niin peli on taas pariksi vuodeksi menetetty.Pena riittää tähän. Siinä puntti tutisee itse kullakin, kun Pena kouluttaa.
Vakavasti: Pena teki kovaa jälkeä aikoinaan Kärpissä. Toi ulkopuolisena touhuun uutta särmää.
Juuri näin. Sama kun itse horisisi someen tästä sohvaltani - yhtä paljon faktaa takana.Nämä Huttusen huhut on kyllä ihan samaa tasoa Suomikiekkojen ja muiden paskasivujen kanssa. Ei noista yksikään ole osunut varmaan ikinä.
En minäkään, mutta Huttusen toteumista tiedän ja tosiaan viimeksi toissapäivänä Huttusen toteuma oli huti, kuten usein muulloinkin.Se voi olla. Minä en tiedä toisten lähteistä yhtään mitään.
En puolustele ketään ja tiedän Huttusen osumaprosentin. Siksi lähinnä mielenkiinnosta kyselen, mikä toteuma oli huti?En minäkään, mutta Huttusen toteutumista tiedän ja tosiaan viimeksi toissapäivänä Huttusen toteuma oli huti, kuten usein muulloinkin.
Huttusen huhun toteuma oli huti, eikö vain?En puolustele ketään ja tiedän Huttusen osumaprosentin. Siksi lähinnä mielenkiinnosta kyselen, mikä toteuma oli huti?
Voitko olla tarkempi?Huttusen huhun toteuma oli huti, eikö vain?
Sunnuntaina kertoili, että kohta alkaa valmentajarintamalla tapahtua, paljon vapaana hyviä valmentajia ja Kiven mainitsi erikseen. Vielä ei ole mitään tapahtunut, toki sana kohta on määrittelykysymys.Voitko olla tarkempi?
Juu tätä mä hainkin takaa, kun puhui vaan ympäri pyöreitä. Ei väittänyt mitään siirtoa varmaksi, vaan esitti näkemyksiä, joita lukija voi laaja-alaisesti tulkita. Vastuu jäi lukijalle. Toki monet meistä, minä mukaan lukien, meni harhaan ja toivoi toteamuksen realisoituvan.Sunnuntaina kertoili, että kohta alkaa valmentajarintamalla tapahtua, paljon vapaana hyviä valmentajia ja Kiven mainitsi erikseen. Vielä ei ole mitään tapahtunut, toki sana kohta on määrittelykysymys.
Tänään Huttunen huhuilee Myrrää Kärppiin tulevaksi. Jäädään jännittämään, miten tuo osuu.
Tommostahan se Kolppanen puhui siinä jossain podcastissa.Olikos Myrrän vaihtuessa Pennaseen vähän sellaistakin juttua ilmassa, että vaatimustaso olisi noussut Ilveksessä sen jälkeen? Oliko Myrrä kuitenkin enemmän sellainen hyvä jätkä, joka antoi vapauksia ja sai aikaan hyvän onnistumisen ilmapiirin, mutta toisaalta sitten pelin organisoinnissa ja arjen vaatimustasossa oli puutteita? Eli vähän saman tyyliset vahvuudet ja heikkoudet kuin Lauri Mikkolalla, mutta toki paremmin tuloksin. Oma tuntuma on, että Myrrä ei olisi oikea valinta.
Pena riittää tähän. Siinä puntti tutisee itse kullakin, kun Pena kouluttaa.
Vakavasti: Pena teki kovaa jälkeä aikoinaan Kärpissä. Toi ulkopuolisena touhuun uutta särmää.
Sinne oikeasti tarvitaan joku Pena/Jalonen yms joka laittaa Kärppien johdonki hommiin. Jos sinne tulee Marjamäen tilalle joku saunakerholainen niin peli on taas pariksi vuodeksi menetetty.