Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Peli on ihan samaa paskaa kuin viime kaudellakin. Ei tässä voi enää olla muita vaihtoehtoja. Ulos.
Itse annoin aikoinaan lokakuun loppuun. Siis viime vuonna. Sama paska on jatkunut jo siitä asti.Itse olen kyllä valmis antamaan Marjamehulle 10 peliä aikaa näyttää että onko mitään muutosta tulossa. Jos 10 pelin jälkeen peli on samanlaista paskaa kuin tänään, sitten samantien potkua perseelle ja Kojolle mottipäistä tarjousta sisään.
Montako kymmentä peliä tälle herralle pitää antaa?Itse olen kyllä valmis antamaan Marjamehulle 10 peliä aikaa näyttää että onko mitään muutosta tulossa. Jos 10 pelin jälkeen peli on samanlaista paskaa kuin tänään, sitten samantien potkua perseelle ja Kojolle mottipäistä tarjousta sisään.
No tätä itsekin mietin, että 10 peliä on kyllä maksimi näyttöpaikka, eikä koko kautta voi ainakaan vetää taas vihkoon jääräpäisesti, jos näyttää, ettei pelaamisessa ole taas mitään järkeä. Ei tämä kyllä hyvin ole alkanut ja tunnetason menetys tässä varmaan nyt eniten pelottaa, että selät alkaa taas suoristeleen, kun onnistumisia ei tule ja omissa alkaa soimaan...Itse olen kyllä valmis antamaan Marjamehulle 10 peliä aikaa näyttää että onko mitään muutosta tulossa. Jos 10 pelin jälkeen peli on samanlaista paskaa kuin tänään, sitten samantien potkua perseelle ja Kojolle mottipäistä tarjousta sisään.
Minäkin vaadin aikoinaan Marjamäelle potkuja juuri lokakuussa - vuonna 2015. Ja sama paska jatkuu.Itse annoin aikoinaan lokakuun loppuun. Siis viime vuonna. Sama paska on jatkunut jo siitä asti.
Ulos.
Kai jatkosoppari on jo tulilla? Näytöt kiistattomat.
Näin se on. Ei jokainen hessu onnistukaan saamaan joukkuetta näyttämään kauden toisessa pelissä siltä, että päävalmentaja on menettänyt kopin. Jotain magiikkaa tässä miehessä on.Ei se saatana siitä ole kiinni, että vaihdetaan joka vuosi valmentajaa. Kannattaa varmaan jotain muutakin miettiä välillä
- Lauri Marjamäki
Silkkaa nostalgiaa. :)Minäkin vaadin aikoinaan Marjamäelle potkuja juuri lokakuussa - vuonna 2015. Ja sama paska jatkuu.
Nimenomaan. Viime kaudella oli kaikki maailman aika kääntää kurssi, mutta homma meni vain enemmän vituiksi.Sama olisi potkia Marjamäki nyt, eikä vasta 10-15 pelin jälkeen. Marjamäen johdolla peli ei taatusti tule paranemaan tuosta niin paljon, että oltaisiin Liigassa top4 joukkue. Kaikki muu on Kärppien resursseilla täydellinen farssi.
Kiitos ja näkemiin, Late!
Muutostyölle on varmaan nyt jokin aika annettava, mutta mun silmissä Marjamäki on jo jatkoajalla, joten hirveän pitkään sitä aikaa ei voi olla. Jos ei lähde toimimaan, niin pitää reagoida jo syyskaudella - maksoi mitä maksoi.
Rankkareilla ollaan ja Marjamäen on pakko tehdä maali... Lisäksi vastassa on esimerkiksi Kari Jalonen joka voi laittaa pelin poikki omalla maalillaan.Tätä aika pehmeää lausuntoani taitaa olla tarpeen koventaa. Ei tälle kannata vähääkään aikaa antaa.