Mainos

Marjamäelle kenkää!

• 599 517
  • 3 853

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Mitä lääkkeitä määräät?
Otan kaikki kiltisti jos ovat rauhoittavia.
Usko alkoi juuri nostaa päätään ja Veikkauksella osasivat laittaa houkuttavan kertoimen, huonosihan siinä kävi.
Mahdollinen peliongelma nostaa päätään? Objektiivisuus katoaa ja vika on sitten kaikissa muissa kun itse on rahansa hävinnyt.

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Mitä lääkkeitä määräät?
Otan kaikki kiltisti jos ovat rauhoittavia.
Usko alkoi juuri nostaa päätään ja Veikkauksella osasivat laittaa houkuttavan kertoimen, huonosihan siinä kävi.
Tulos oli Ilves-voiton jälkeen aika odotunlainen. Pitkä vieraskiertue päätökseen ulospuhalluksella. Reissaaminen on raskasta, sen näki tänään ihan kaikessa, syöttöpelistä lähtien. Fokus ei ollut 100%.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tulos oli Ilves-voiton jälkeen aika odotunlainen. Pitkä vieraskiertue päätökseen ulospuhalluksella. Reissaaminen on raskasta, sen näki tänään ihan kaikessa, syöttöpelistä lähtien. Fokus ei ollut 100%.

Tästä meneekin miinus valmennukselle ja johtaville pelaajille. Mutta täysin totta tuo mitä kirjoitit

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Löylyä on annettava parista seikasta:

Ovatko Kärppien juniorit oikeasti niin huonoja, että isohkoa palkkaa nauttivia pelaajia ei uskalleta viltittää? Tiivolan kohdalla se näyttää onnistuvan, mutta miten ihmeessä Koivisto, ja Bunnaman ovat saman arvosteluasteikon ulkopuolella? Koivisto nyt tietenkin pahimpana esimerkkinä: aivan karmea floppihankinta.

Heikko joukkueenkasaus menee myös Laten piikkiin, sillä hän hyväksyy jokaisen hankinnan. Ei mennyt ihan putkeen, kun Koivunen painelee ykkössentterinä. Mikähän oli ajatusprosessi senkin suhteen, että Leskinen paikattiin samanlaisella asennevammaisella kaverilla, eli Antosella?

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
Mikäs tässä on taustalla? Miksi Bunnaman pitäisi penkittää? Björkqvist - Bunnaman - Hermonen pelasi hyvin Tampereella ja Hämeenlinnassa. Tänään Hermosen korvasi Heikkala, joka tappaisi vaikka Kucherov - McDavid - Heikkala ketjun kiekollisen pelin.

En sitten tiedä, onko mulla niin suuri man crush jostain ihmeen syystä tähän meidän hampaattomaan kanukkiin, että olen sokea miehen heikkoudelle. Bunnaman on nyt kolmossentteri ja mielestäni häntä pitäisi arvostella sen roolin mukaan. Hutihankinta kärkisentteriksi, mutta uskon että on vielä tärkeä pelaaja Kärpille.

Bunnamanhan pelaa nyt huonosti, koska ei ole tehnyt maalia kymmeneen vuoteen, mutta sitten kun se verkko heilahtaa, se on menoa.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäs tässä on taustalla? Miksi Bunnaman pitäisi penkittää? Björkqvist - Bunnaman - Hermonen pelasi hyvin Tampereella ja Hämeenlinnassa. Tänään Hermosen korvasi Heikkala, joka tappaisi vaikka Kucherov - McDavid - Heikkala ketjun kiekollisen pelin.

En sitten tiedä, onko mulla niin suuri man crush jostain ihmeen syystä tähän meidän hampaattomaan kanukkiin, että olen sokea miehen heikkoudelle. Bunnaman on nyt kolmossentteri ja mielestäni häntä pitäisi arvostella sen roolin mukaan. Hutihankinta kärkisentteriksi, mutta uskon että on vielä tärkeä pelaaja Kärpille.

Bunnamanhan pelaa nyt huonosti, koska ei ole tehnyt maalia kymmeneen vuoteen, mutta sitten kun se verkko heilahtaa, se on menoa.
Ei Bunnaman ole sen erikoisemmin esiintynyt kolmosketjunkaan keskellä. Ulkomaanvahvistus ei ole joukkueelleen vahvistus, joten kiertoon.

"Deschamps", tai "Kveton" olisi lähtenyt jo ajat sitten pihalle. Sentteriosasto on Tiivolan myötä muutenkin niin retuperällä, että Bunnamania roikutetaan mukana.

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aivan käsittämättömiä juttuja kyllä valmennus puuhaa tuon ketjutuksen ja peluutuksen kanssa. Miten voi olla mahdollista, että tuo köyhän miehen Sami Anttila, joka ei olisi ykköshyökkääjä edes Kalajoen JHT:ssä, pelaa jatkuvasti Oulun Kärppien kärkikentissä. Sitten kun koittaa jakso, jolloin ylivoima ei kulje tai joku loukkaantuu, niin arvatkaapa kuka sinne neliön keskelle luistelee? :D Vieläpä, kun Hermonen on pelannut aivan jumalattoman hyvin.

E: Toivottavasti Myllykoski laittaa vastaan, kun Late ehdottaa tälle tunarille talven aikana kolmen vuoden jatkoa.

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Late sanoikin tästä ketjusta, että tuo hieman sitä rosoisuutta kaukaloon. Juuri tämä trio pelasi mielestäni tosi hyvin, mutta tänään Heikkala ei ollut lähelläkään sitä tasoa kuin Hermonen edellisissä. Tänään tämä ketju ei toiminut lainkaan. Oli aivan liian pehmeä ja paska.

Silti itse kritisoin juurikin Bunnamania tässäkin ketjussa. On tosi pehmeä kaveri ollakseen se hampaaton kanukki. Haluaisin nähdä samankaltaista ilkeyttä, kuin mitä esimerkiksi Huuhtanen tarjoili meille tänään Mikkelissä. En tiedä, että onko Laten pelikirjassa sivua "ILKEÄ", mutta mun silmiin näyttää, että Bunnaman joutuu pelaamaan lieka kaulassa? Ei ole vapautunutta ja selkärangasta tulevaa miehen peli.

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aimo, Myllykosken imuri, Kärpät, Canes
Ei Bunnaman ole sen erikoisemmin esiintynyt kolmosketjunkaan keskellä.
Ei niin. No pari peliä ennen tätä iltaa ihan hyvää tekemistä. Hänellä kuitenkin vaikuttaa olevan hyvä meininki pelaajien kanssa (viimeisimmän HPK-pelin pregame-video), ja näyttää sopeutuneen hyvin joukkueeseen. Ei mun mielestä kolmossentteriä tarvitse vaihtamisen ilosta vaihtaa. Ei tuolta markkinoilta välttämättä löydy parempaakaan. Ja Bunnamanissa sentään potentiaalia paljon parempaan.

Yliniemeä on turha ottaa Mestiksestä mukaan, antaa siellä kehittyä rauhassa ja ensi kaudella sitten testaamaan, miltä Liiga-vauhti tuntuu.

Silti itse kritisoin juurikin Bunnamania tässäkin ketjussa. On tosi pehmeä kaveri ollakseen se hampaaton kanukki. Haluaisin nähdä samankaltaista ilkeyttä, kuin mitä esimerkiksi Huuhtanen tarjoili meille tänään Mikkelissä. En tiedä, että onko Laten pelikirjassa sivua "ILKEÄ", mutta mun silmiin näyttää, että Bunnaman joutuu pelaamaan lieka kaulassa? Ei ole vapautunutta ja selkärangasta tulevaa miehen peli.
Pehmeä on kyllä ollut. Kovin taklaus, jonka Connor on antanut tänä vuonna, oli harjoituspelissä Rantasalmella Jukureita vastaan. Harjoituspelissä! Ehkä se pää on vähän jumissa, kun tehoja ja etenkään maaleja ei ole hirveästi tullut. Bunnaman taitaa olla aikamoinen flow-pelaaja. Sitten kun on flow-tapahtuu kaikkea: maaleja, taklauksia, tunnetta, dominanssia. Sitä odotellessa, parantaa miehen kyllä pitää.

En silti ole valmis luovuttamaan tämän hampaattoman kanukin suhteen.

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Täytyy olla rehellinen ja tulla pyytämään anteeksi tätä veikkausta. Vene on kääntynyt Marjamäen avulla.

Voin kertoa, että kukaan tässä osiossa ei tuosta ole anteeksipyyntöä vailla.

Vaikuttaisi, että Late saa kyllä tämän jengin pelaamaankin välillä. Jännä nähdä, miten tauon jälkeen homma taas asettuu uomiinsa.

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Marjamäki ja joukkue ovat nyt siis reilun vuoden alkukankeuksien jälkeen synkronoitunut yhteen. Hienoa vaikka en Marjamäen pelityylin kannattaja sinänsä olekaan, mutta kyllä tätä mieluummin katselee kun homma toimii. Nythän myös yksilöitä pystyy seuraamaan tarkemmin, kun pelillä on suuntaviivat jota kaikki yrittää noudattaa. Kun pelisuunnitelma on selkärangassa niin jää aikaa toteuttaa osaamistaan vaistoilla. esimerkiksi maalineduspelaaminen Ilves-pelissä. Maalinedustoilla oltiin yksilötasolla huolellisia ja tehokkaita kummassakin päässä kenttää, eikä esim. hifki-pelin kaltaisia nukahduksia sattunut. Marjamäen teesit kertakaikkiaan tylsyttivät Ilveksen pelihalut ottelun edetessä vaikka se meinasi tehdä sitä välillä kotisohvalaisillekin.. Mutta vieraskiekkoahan se.

Olen iloinen joukkueen ja Marjamäen puolesta jos homma nyt oikeasti kääntyy niin kuin näyttää kääntyvän.
Ja toivottavasti Myllykoski saa hommattua Latelle sen sentterin. Kärpillä on tällä kaudella saumat ottaa jopa kotietu, jos tulevat hankinnat onnistuvat rooleissaan.

Ehkä tuossa seurassa on vielä jäljellä sitä voittamisen kulttuurin tuomaa viileyttä, mikä tahtoo tällaisella sivusta huutelijalla välillä unohtua

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Jostain olin katsovinani, että Marjamäen sopimus Kärppiin kestäisi vuoteen 2025 asti. Pitääkö paikkansa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy