Mun mielestä ei pitäisi riittää. Fakta on se, että tälläKÄÄN kaudella ei olla pärjätty yhtään parempia jengejä vastaan, ja tämän hetken Pelsu kyntää sijoilla ties missä.Pelicans pitää voittaa lauantaina. Muutoin ainut vaihtoehto on potkut
Kahden kriisijengin kohtaaminen. Tuskin maltan odottaa!Pelicans pitää voittaa lauantaina. Muutoin ainut vaihtoehto on potkut
Minä sanoin itsekin tästä jo aiemmin, että ei Kärpät voita nytkään näitä top6 jengejä ollenkaan. Sporttisaipat kaadetaan parin maalin erolla, mutta top6 joukkueita vastaan ei olla lähelläkään voittoa.Toiselta hiekkalaatikolta näkökulmaa:
Kärpät on tähän asti voittanut seuraavat joukkueet:
SaiPa, joka on sijalla 15
JyP, joka on sijalla 12
Sport, joka on sijalla 11
Toki Kärpät on osasyy myös noihin sarjasijoituksiin luonnollisesti, mutta silti.
Tähän toki sen verran, että tämä Kärpissä ihan krooninen ilmiö. Ehkä Tami saisi joukkueen hereille tuolla, mutta kyllä siellä Nordiksella ollaan muuten hiihdelty ihan paskat housussa aina. Ei toki poista sitä faktaa että Marjamäen pitäisi saada kenkää heti.Nordiksellakin kuitenkin yleisesti ottaen muut vierasjengit pelaa aina ns. ylimääräinen vaihde silmässä, niin Marjamäen Kärpät lähtee savet housussa tärisemään ja pelkäämään omaan varjoaan.
Olen huomannut saman, ja sekin on kerrassaan outoa. Nordiksellakin Kärpät viihtyi kuitenkin takavuosina todella hyvin. Minne ihmeeseen se itsevarma, kliininen Kärpät on kadonnut? Jostainhan tuo juontaa juurensa.Tähän toki sen verran, että tämä Kärpissä ihan krooninen ilmiö. Ehkä Tami saisi joukkueen hereille tuolla, mutta kyllä siellä Nordiksella ollaan muuten hiihdelty ihan paskat housussa aina. Ei toki poista sitä faktaa että Marjamäen pitäisi saada kenkää heti.
Neljäs kausi putkeen kun ollaan kuopassa. Ollaan siellä jo oltu, mutta Marjapuuron palkkaus peräsimeen ei ollut se liikku, millä kuopasta oltaisiin päästy pois.Tämä kaveri tulee viemään meidät niin syvälle että sieltä kestää vuosia nousta taas. Pitäs käydä repimässä Late hiuksista helvettiin sieltä.
Kai siinä sekin vaikuttaa, että Kärpät oli silloin vuosia tasaisesti voittava joukkue, joka pärjäsi missä vain. Vähä kuin Tappara nykyään.Olen huomannut saman, ja sekin on kerrassaan outoa. Nordiksellakin Kärpät viihtyi kuitenkin takavuosina todella hyvin. Minne ihmeeseen se itsevarma, kliininen Kärpät on kadonnut? Jostainhan tuo juontaa juurensa.
Ohtamaasta ei ole tainnut oikein olla Kukkosen saappaiden täyttäjäksi?
Voi vittu.Voimia !
Voi vittu.
Siis ei nyt sinulle henkilökohtaisesti mitään, mutta silti. Voi vittu.
SaiPan fani tulee toivottamaan "voimia". Tähän on tultu. Tämän alemmas ei voi ammattiurheilussa enää vajota.
Siis voivvvv.
Ei täällä mitään älytä tehdä, toimiston mielestä meillä on asiat helvetin hyvin.Ei Marjamäen peli ole kehittynyt mihinkään. Samannäköistä taaperrusta jo toista vuotta putkeen. Toivon, että Oulussa älytään tehdä liikkeiätä, ettei tauti etene yhtä pitkälle, kuin täällä.
Vaikea kyllä nähdä, että tämän kauden joukkueesta saisi mitenkään ihan kärkijoukkuetta realistilla pelaajavaihdoilla tai vaikka edes sillä valmennuksen vaihdolla. Parilla oikeasti laadukkaalla vahvistuksella saattaisi ehkä välieräjoukkueeksi olla jotain mahdollisuuksia, toki aika aikaista spekuloida vielä sellaisilla.Ei tässä mikään ole muuttunut. IFK löylytti meitä aivan yhtä karusti myös viime kaudella.
Vähän kyllä luulen, että tämäkin kausi on menestyksen suhteen taputeltu. Järkyttävän isoja valuvikoja on niin valmennuksessa, kuin pelaajistossakin. On mahdoton tehtävä saada tästä sekasotkusta menestyvä joukkue.
Marjamäki on yksi tämän sotkun pääarkkitehdeista. Peli on paskaa, ja on ollut myös kasaamassa joukkuetta. Tuskin kukaan pahastuisi, jos Kärppien joukkue unohtaisi miehen Helsinki-Vantaa lentoasemalle.