Marek Zidlicky HIFK:n puolustukseen

  • 43 795
  • 227
Tila
Viestiketju on suljettu.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Onnittelut huippuhankinnasta!

Viestin lähetti Ohmi
Tämän tason kavereille on aina tilaa S/M-liigassa, vaikka pahimmalle mahdolliselle viholliselle tuleekin. Hifkin puolustus alkaa kohta jo olemaan lähellä Tepsin puolustusta, joten tässähän on tulossa sangen mielenkiintoinen kausi.

Onnittelut!


Kyllähän Zidlicky kieltämättä on lähellä Makke Kiprusoffin tasoa, mutta eihän se nyt vielä ohi mene! Jotain rajaa noihin juttuihin, Ohmi hyvä!
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime kauden päätteeksi kannatin joukkueen kokoamisessa maltillisuutta mitä tuli mahdolliseen (nyt toteutunut) työsulkuun rapakon takana eli aluksi toiveissa oli pari kappaletta koko kauden pelaavaa laatuhyökkääjää + mahdollisesti mv. Tällä hetkellä kuppi on kääntynyt nurin noista päivistä ja toiveissa olisi vielä Piällikkö + Rudi. Tällä hetkellä tuntuu, että viihde ja riski on ajanut pääkopassani kaiken muun edelle. Ja mistä sitä tietää vaikka koko NHL-kausi 04/05 jäisi pelaamatta - asetelmat tosiaan ovat erilaiset kuin 94/95. Kilpavarustelu on julistettu alkaneeksi.

Tervetuloa takaisin Marek!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
NHL-kaudesta muuten sellainen tietopähkinä, että jos lockout jatkuu pidempään kuin muistaakseni 15.1, menee koko kausi kiville. NHL:n peruskiveen on muurattu, että tasan puolet on vähintään päästävä pelaamaan runkosarjasta, muuten ei pelata ollenkaan. Eikös tasan puolet ole 41 ottelua?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Onnittelut huippuhyvästä vahvistuksesta. Nyt kun Jere pudonnee ykkösparista, antakaa se Jokereille ja pelastakaa HIFK sisäiseltä kismalta :)
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Todella kova vahvistuksen Pena hommasi, joskin hieman hämmentäva tilanne Benysekin suhteen. Tuskin Benysekin tasoinen peluri terveenä viihtyy katsomossa peliä ihailemassa, vai tekisikö tilaa sittenkin Vopat.

Viimeksi käynnyt pari vuotta sitten katsomassa pelin Nordiksella ( Paska peli, kalliit liput, huonot paikat.), mutta jos Pena vielä Tuomon hankkii ja HPK esittelee kaksi uutta keskushyökkääjää, niin ei voi olla tulematta tiistaina.

Ja vaikka kausi onkin juuri alkanut, niin ei sitä huumorintajua heti tarvitse hukata, vasta sitten keväämmällä!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag
NHL-kaudesta muuten sellainen tietopähkinä, että jos lockout jatkuu pidempään kuin muistaakseni 15.1, menee koko kausi kiville. NHL:n peruskiveen on muurattu, että tasan puolet on vähintään päästävä pelaamaan runkosarjasta, muuten ei pelata ollenkaan. Eikös tasan puolet ole 41 ottelua?

dana77 kertoo NHL-puolella seuraavaa:

"Hämärän muistikuva mukaan tammikuun 10. olisi deadline, että kausi peruuntuu kokonaan (48 peliä taitaa olla taas minimi)."

Mikä minun ymmärtääkseni on lähellä totuutta, edellisellä kerralla kun työsulku oli päällä päästiin lopulta pelaamaan vajaan 50 ottelun kausi, mikä alkoi tammikuun puolenvälin tietämillä

vlad.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti vlad
dana77 kertoo NHL-puolella seuraavaa:

"Hämärän muistikuva mukaan tammikuun 10. olisi deadline, että kausi peruuntuu kokonaan (48 peliä taitaa olla taas minimi)."

Mulla on suoraan NHL:ssä toimivalta henkilöltä saatu käsitys, että "tasan puolet runkosarjasta" on avainsana. Tosin hänkään ei ollut 100% varma, kun ei näitä niin kauhean usein satu kuitenkaan.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Viestin lähetti cobol
Onnittelut huippuhyvästä vahvistuksesta. Nyt kun Jere pudonnee ykkösparista, antakaa se Jokereille ja pelastakaa HIFK sisäiseltä kismalta :)

Minä kun olin varma, että Jörö pelaa ykkösparissa Z kanssa. Itse asiassa olen tästä vieläkin varma. Söde liikahtaa siten kakkospakkipariin ja onhan sekin mahdollista, että Södeä hieman lepuutetaan ja annetaan hänen rauhassa kuntoutua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag
Mulla on suoraan NHL:ssä toimivalta henkilöltä saatu käsitys, että "tasan puolet runkosarjasta" on avainsana. Tosin hänkään ei ollut 100% varma, kun ei näitä niin kauhean usein satu kuitenkaan.

Oman käsitykseni mukaan pelimäärää tärkeämmäksi saattaa lopulta muotoutua päivämäärärajat, eli en usko, että kautta pelataan mikäli sitä ei päästä aloittamaan siinä tammikuun puolenvälin tietämillä.

danakin oli oman tietonsa saanut jossain tilaisuudessa jossa oli paikalla ollut myös NHL:n edustaja, jäi mainitsematta tämä tuossa edellisessä viestissäni.

Steve Yzerman heitteli haastattelussaan työsulun keston pituudeksi ihan mitä tahansa välillä 6-18 kuukautta, rivien välistä oli luettavissa, että tulevan kauden pelaaminen on todella epätodennäköistä.

vlad.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Brewer
Minä kun olin varma, että Jörö pelaa ykkösparissa Z kanssa. Itse asiassa olen tästä vieläkin varma. Söde liikahtaa siten kakkospakkipariin ja onhan sekin mahdollista, että Södeä hieman lepuutetaan ja annetaan hänen rauhassa kuntoutua.
Jos teille aivan ylitsepääsemättömiä ongelmia tulee sen suhteen, ettei kaikille löydy peliaikaa, niin kääntykää vaan puoleemme. Me voidaan ottaa esim. Söde muutaman pelin try outille, ainoa riski teille koituu siitä, että nähtyään komeat olosuhteemme, lainapakit eivät kenties enää haluakaan palata.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onnittelut. On se Pentti aikamoinen velho.
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Marek Maaarek Marek Maaarek Marek Maaarek Maaarek!!!!! Nyt tuntuu taas hyvältä! Eilinen ottelu on jo unohdettu...! Zidlicky is back! Uskomatonta! Kiitos Fööni!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vähän tulee mieleen tapaus Caloun vuodelta 2001. HIFK:lla on pirun hyvä pulustus jo ennestään ja nyt jommankumman, Karden tai Sörden peliaika tippuu pakosti.
Jos mitään skismoja ei tule joukkueen sisällä, teillä on helkkarin kova pulustus. Hyökkäys on silti edelleen haavoittuva, ja sinne tarvitsette vahvistuksia. Tosin Z hyökkäävänä puolustajana edistää sitäkin puolta.

Onnittelut naapuriin.
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Come on ZIZ!!

No vakavasti puhuen, onnittelut todella kovasta vahvistuksesta. Kenelläkkään ei pitäisi nyt olla epäselvää, kuka on SM-Liigan paras puolustaja.
 

rjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
welcome home Marek!

Tervetuloa himaan Marek! Osoitat uskollisuuutta, joka on ammattiurheilussa katoavaa kansanperinnettä. Kyllä piti tuulettaa kybällä kun viesti tavoitti puhelimeni! =)
Onneksi on jo lippu tiistaille-nyt vielä pari Ruutua vapaana rosterissa..Let's hope and pray...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marekin hankinnan myötä mestaruus on käytännössä jo ratkennut. Tylsää.

Mielenkiintoisinta tässä IFK:n yksipuolisessa ilotulituskaudessa lieneekin seurata, kuka voittaa joukkueen sisäisen maalipörssin. Kuhta, Pärssinen vai Zidlicky?

Juu ei vaan ei juu mutta tosiaan, yht´äkkiä NHL-kauden peruuntuminen vaikka kokonaan ei tunnu enää ollenkaan harmittavalta. Ei kenenkään kannalta. Minun puolestani IFK:lle riittäisi Marek ja Tuomo (OJ ja JRuutu kelpaa toki myös), mutta tässähän alkaa odotella huippunimiä myös muihin seuroihin. Alun perin aika nuiva suhtautumiseni tämän kauden NHL-apuihin alkaa muuttumaan, kun miettii, miten paljon lisäväriä tällainen tuokaan kotoiseen liigaamme. Sen verran harvinaista herkkua kuitenkin tarjotaan, että menköön.

Kansa kaipaa leipää ja sirkushuveja, ja ennen kaikkea huippupelaajia.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Brewer
Minä kun olin varma, että Jörö pelaa ykkösparissa Z kanssa. Itse asiassa olen tästä vieläkin varma. Söde liikahtaa siten kakkospakkipariin ja onhan sekin mahdollista, että Södeä hieman lepuutetaan ja annetaan hänen rauhassa kuntoutua.

Juu, voi hyvin olla. Itse kasaisin Söden (kunnossa ollessaan) ja Zetan samaan pariin, mutta en kai mä nyt tässä rupea neuvomaan vierasta joukkuetta. Ja kuten Bozik jo kirjoitti, Södekin kelpaisi vallan mainiosti Karalahden sijasta. Eikös tämä Jere-Söde kaksikko antanutkin julkisia lausuntoja halustaan pelata joskus Jokereissa :)

Poistun kateellisena. Prk, tee Masa jotain!
 

sovhoosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Onnittelut huippuhankinnasta!

Loistavaa!!

Ihan hieno saavutus Penalta tuo Z.

Viestin lähetti Juhaht
Kyllähän Zidlicky kieltämättä on lähellä Makke Kiprusoffin tasoa, mutta eihän se nyt vielä ohi mene! Jotain rajaa noihin juttuihin, Ohmi hyvä!

Älkää nyt suotta mollatko turun kaukaloiden kaunotarta jonka ura on ollut vakaassa syöksykierteessä jo öbaut 10 vuotta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Uusi mittayksikkö on nähnyt tänään päivänvalon!

Nyt on nimittäin aihetta hakea Alkosta ZETALLINEN Koffia.

Mainittakoon vielä että tähän yhteen zetalliseen verrattuna yksi korillinen on kevyttä kamista.

Pentti on eläin.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Viestin lähetti znake-
Aivan loistavaa! Mestaruutta ei voi estää.

Himmataanko vähän jätkät? Zeta loistava hankinta Penalta,
mutta mutta. En halua olla jengin ilonpilaaja/pessimisti, vaan
edetään rauhallisesti kautta eteenpäin ( ei tiedetä kauan se fuckin lakko kestää )ja katsotaan tammi/helmikuussa missä mennään. Ei tule sitten karvaita pettymyksen kyyneleitä kun SUURI BLUES korjaa potin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Balderis
Ei tule sitten karvaita pettymyksen kyyneleitä kun SUURI BLUES korjaa potin.

Vanha suomalainen kansanviisaus:

- sitä Koholla silmään, joka piruja seinille maalailee.

Muuten, mikä ihmeen SUURI BLUES? Ei nyt sotketa St.Louisia tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös