Marcus Paulsson - mitä mieltä maalitykistämme?

  • 8 982
  • 35

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Yllättävä ratkasu tässä vaiheessa kautta, mutta ymmärrettävä, koska ruotsalainen ei kuulunut Aravirran suunnitelmiin ensi kaudeksi. Turhaan on muutenki miestä täällä roikottaa, jos mielii jo muualle pelaamaan.

lommi
 
Viimeksi muokattu:

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ilmeisesti Ara tykännyt Paulssonista?!

Paulsson oli syksyllä huikeahkossa vireessä. Maaleja tuli ja luistin muuten kulki aivan eri tahtiin kuin nykyään. Mielenkiintoista on nähdä miten homma toimii Jortikan alaisuudessa.

Itse olisin nähnyt Paulssonin torstaina ja ensi kaudellakin Lahdessa, vain siksi koska teki parhaimmillaan kiekon kanssa sellaisia temppuja mitä täällä ei ole nähty. Mutta yleisöä ei ajatella näissä asioissa. Mikä siinä on, että näitä taiteilijoita ei katsella hyvällä.

Oliko Paulssonin kanssa edes neuvoteltu ensi kaudesta? Jos mies ei itse halunnut jäädä niin sitten ei tarvitse jossitella mitään. Voi olla, että palkkapyyntö oli ensi kaudelle liian kova.

Pirun mielenkiintoinen pelaaja lähti taas Tepsiin,missä jo tärveltiin Super-Daniel.

Pistää miettimään todella paljon, jos tällä siirrolla maksetaan ensi kaudella Jarnan suurta palkkaa? Toivottavasti vain kuvitelmaa. Paljonkohan tällaisesta siirrosta netottiin...hohhoijaa.

Onneksi tuli samaan syssyyn Koivusen Karon ja etenkin ensi kauden johtotähtemme Antti Niemen sopimukset. Muuten olisi tämä päivä mennyt perseelleen.

Oli siinä pirun taitava äijä. Vituttaa jos jatkaa ensi kaudella Suomessa.
 
Viimeksi muokattu:

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Tässä tapauksessa myös pelin ulkopuoliset asiat varmasti vaikuttivat Pelicansin halukkuuteen vastata TPS:n tarjoukseen myönteisesti.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, All Blacks
Itseäni ei Paulssonin lähtö pahemmin harmita. Alkukauden huima vire hiipui nopeasti mikä toki oli odotettavissa, mutta myös miehen asenne ei ehkä ollut aina täysin kohdallaan. Ei mielestäni erityisen hyvä joukkuepelaaja, vaikka hienoja kikkoja osasikin tehdä kiekon kanssa. Lisäksi olen kuullut Paulssonin ja Salmelan tapelleen Pelicansin harjoituksissa, jotenkin on vähän sellainen olo ettei Paulsson enää äskettäin viihtynyt kovin hyvin Lahdessa. Karo Koivusen ja Antti Niemen jatkopahvit jättävät tästä päivästä saipa-voiton kanssa positiivisen kuvan, vaikka Mackan lähtikin.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Dvozak kirjoitti:
Mutta yleisöä ei ajatella näissä asioissa. Mikä siinä on, että näitä taiteilijoita ei katsella hyvällä.

En minäkään kovin hyvällä katsellut Paulssonin puolustuspään haahuiluja. Heti kun joukkueenseen tuli todellinen pelitapa -ja kuri, hävisi Paulsson kuvasta täysin.

Tervemenoa vaan, jos mies kerran itsekin halusi lähteä, ei sopinut ensikauden suunnitelmiin ja jos siirrosta rahaakin netottiin.
 

blackmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mööh

Mackanista Kasvaa parin vuoden sisää hurrien maajoukkuepelaaja.. sano minun sanoneen. Ikääki vasta 21v.Kaverin mielikuvitus kentällä ihailtavaa. ps. Iommi on hyvä kepittää mut ei niin hyvä ku allekirjoittanut.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli Paulsson ja Paulssonin tytsy eivät viihtyneet Lahdessa. Näin kertoi Ili Varmavuo tänään 99:llä. Lahti on kuulemma liian suomalainen city. No ei täällä kyllä hirveästi ruotsia puhuta, kiitos siitä.

Lisäksi Ili kertoi, että Paulsson jäi yksinäiseksi Pelsuissa ja ei oikein sisäistänyt Kaupin jälkeisiä taktiikoita.

Miehellä oli kuulemma 3 vaihtoehtoa joista valitsi jostain käsittämättömästä syystä Turun. No siellä varmaan puhutaan sitä ruottiakin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Dvozak kirjoitti:
Miehellä oli kuulemma 3 vaihtoehtoa joista valitsi jostain käsittämättömästä syystä Turun.

Mistä kuulit nämä uutiset ja mitkä miehen muut vaihtoehdot olivat? Entä mikä on tämä käsittämätön syy siirtyä Turkuun...SM-liigan menestyneinpään jengiin?
 

spirou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, HeKi
Vanha Len kirjoitti:
Mistä kuulit nämä uutiset ja mitkä miehen muut vaihtoehdot olivat? Entä mikä on tämä käsittämätön syy siirtyä Turkuun...SM-liigan menestyneinpään jengiin?

Itse kuulin jutun Varmavuon kertomana Radio99:n lähetyksessä ennen Saipa-pelin alkua. Muita vaihtoehtoja ei kertonut.
 

lavos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
spirou kirjoitti:
Itse kuulin jutun Varmavuon kertomana Radio99:n lähetyksessä ennen Saipa-pelin alkua. Muita vaihtoehtoja ei kertonut.

Veikkaajassa oli muistaakseni, että Paulsson olisi menossa Tapparaan. Turku ja Tampere vaihtoehdot siis ainakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös