San Jose Shark #50
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ex Jyppi Adam Brodecki ei jatka Djurgårdenissa ja huhut kertovat paluusta Suomeen. Ois hyvä vaihturi mut liian iso kala Vuorisen katiskaan ĺuulen.
Päivä #3 sen jälkeen, kun Juha "Top-5" Jatkola tasoitti tehopisteet veljesten kanssa ja ruotsalaiset ovat edelleen joukkueen vahvuudessa.
254. Marcus Davidsson (KH) 2+3
259. Juha Jatkola (MV) 1+4
263. Jonathan Davidsson (OL) 1+4
Tässä melkein jo kuvittelee erästä raidallista nimimerkkiä tutkimassa erinäisiltä sivustoilta sopivaa listaa uudeksi äidiksi.Ammattilaiset ovat ammattilaisia, mutta asiallisesti ihmisiä pitää kohdella. Täällä tuntuu välillä, että porukka olisi valmis heittämään vaikka oman äitinsä luiskaan, jos jostakin uudemman ja paremman kuvittelisivat saavansa.
Miksi mua aina alkaa naurattaa, kun näen tämän pistepörssin?Päivä #3 sen jälkeen, kun Juha "Top-5" Jatkola tasoitti tehopisteet veljesten kanssa ja ruotsalaiset ovat edelleen joukkueen vahvuudessa.
254. Marcus Davidsson (KH) 2+3
259. Juha Jatkola (MV) 1+4
263. Jonathan Davidsson (OL) 1+4
Tää oliOnhan konsoli/manageri-peleissäkin tekoäly, joka ilmoittaa, että tämä treidi ei nyt sovi kuvaan.
Vähän kuten lentokoneiden autopilotti ilmoittaa häiriötilanteessa, että saamani informaatio on roskaa, en tiedä mitä tehdä, voisitteko ottaa ohjaimet hallintaan.
Jo sokeakin näkee että Marcus Davidson on Ässien paras pelaaja.Hänessä on potenttiaaliaMiksi mua aina alkaa naurattaa, kun näen tämän pistepörssin?
Miksi mua aina alkaa naurattaa, kun näen tämän pistepörssin?
Kevään miehet naurattaa minuakin jo, vaikka kesällä luulin että kylläpä saatin hyvät pelaajat.Miksi mua aina alkaa naurattaa, kun näen tämän pistepörssin?
Fiksu ja tosi asiallinen viesti, samaa mieltä. Viesti myös hyvin kiteyttää sen, miksi pelaajat edelleen voi aiheuttaa kiinnostusta muualla.Itseluottamus on merkillinen asia. Ei ne taidot katoa mihinkään ja kyllä sen perssilmälläkin näkee että MD on pelimies.
Olisi meno erinäköistä jos paikoista olisi uponnut ja myös jos olisi tukea laidoilla tekemässä tehoja kun itsellä on vaikeaa.
Aina kaikki ei onnistu jokaisessa jengissä.
Nyt kun homma ei kulje niin alkaa MD:llä selkä vähän suoristua. JD painaa hommia mut kun siellä pelin ulkopuolella. Kiertää kiekolla hienosti laitojen lähellä.
Paperilla oli hyvät hankinnat, mutta aina ei natsaa. Graberiltä olen odottanut enemmän hyökkäyssuuntaan ja yllättynyt siitä että on saatu laadukas av pelaaja joka olisi erittäin pätevä 3. - 4. Kentän sentteri jos olisi sille tarvetta ensi kaudella.
Nyt kuitenkin kun Ässien kausi on tällaisessa pisteessä, niin veljekset luiskaan jos joku huolii ja joko omia nuoria tilalle tai ulkopuolelta äijät yrittämään. Huonommin ei voi mennä.
Marcus tänään ansaitusti poppareilla.
Palkka juoksee kuitenkin ja parempi näin joukkueen kannalta.Suht hintavat popcornit.
Mitämitä, kyllähän täällä tiedettiin että Härkälä peluuttaa ihan vittuillakseenkin floppeja ja kusee omien junnujen niskaan.
Hienoa. Jo oli aikakin.Marcus tänään ansaitusti poppareilla.
Nuo kun ovat ilmeisesti niin kiinni toisissaan, niin tuskin vielä sinettiä vailla on ainakaan kauppa Ruotsin suuntaan.Mielenkiintoista nähdä miten JD:n pelit sujuu ilman veljeä. Vielä mielenkiintoisempaa olisi jos MD myytäisiin ja JD jäisi tänne loppukaudeksi, tätä ei kuitenkaan ole varmaan tapahtumassa.
Harmi sinällään, kun kyllähän sen toisaalta näkee, että kavereilla pelitaitoakin on melkoisen paljon, mutta syystä tai toisesta sen ulosmittaaminen Ässäpaidassa on jäänyt piippuun. Taustoista en tarpeeksi tiedä, että alkaisin arpomaan syitä sen enempää.