Marcel Goc

  • 1 782
  • 13

tsei_tsei

Jäsen
MM-kisoja katsellessa pisti silmään saksalaisnuorukainen Marcel Goc. Hän esitti pirteää ja myös taitavaa peliä, ja ihmettelin, kun häntä ei oltu noteraattu esimerkiksi CSS:n kymmenen parhaan eurooppalaisen kenttäpelaajan listassa. Kärsiikö hän niin paljon siitä, että joutuu pelaamaan heikohkossa Saksan joukkueessa, joka oli toki nuortenkin kisoissa kohtuullisilla sijoituksilla?

Goc viimeisteli käsittääkseni DEL:ssä viime kaudella tehot 11+15=36 ja pesee näiden valossa ainakin Tuomo Ruudun ja etenkin Mikko Koivun. Minun järkeni mukaan Goc on myös varauskelpoinen, sillä on syntynyt 24.8.83 ja eikös varausraja mene syyskuussa? Tässä saatan olla väärässä ja tarkistankin täältä. Jos Goc ei ole varauskelpoinen nyt, niin luulisi ainakin ensi vuonna olevan kova sana. Jos hän on varauskelpoinen, niin kyseessä on kyllä todellakin kova vuosikerta, jos Gocin tasoisen pelimiehen saa toisella kierroksella.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Goc on varauskelpoinen ja on CSS:n lopullisella eurooppalaisten listalla numerolla 12, nousua keskikauden listasta viisi pykälää.

Nousuun vaikuttivat varmasti Saksan nuorten hyvä menestys 18-vuotiaiden MM-kisoissa. Goc oli joukkueen kapteeni, ykkösketjun sentteri ja sai todella paljon peliaikaa (ykkös yv, ykkös av). En minä ainakaan huomannut sen pelissä mitään heikkoutta, syötti todella hyvin, laukoi terävästi, ei pelännyt kontaktia ja hyvä luistelija. Olisi mahtunut helposti Suomen joukkueen kakkossentteriksi.
 

Rocco

Jäsen
Goc ja Goc?

Oli todella mielenkiintoista katsoa kuinka ennakkoluulottomasti Goc pelasi, todella positiivinen yllätys Saksanmaalta Sturmin ja Hechtin jalanjäljille.

Onkohan tämä kyseinen Marcel Goc sukua toiselle Saksalaiselle Gocille? Sascha Goc pelaa pakkina New Jerseyn organisaatiossa.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Re: Goc ja Goc?

Viestin lähettänyt käyttäjä Rocco
Onkohan tämä kyseinen Marcel Goc sukua toiselle Saksalaiselle Gocille? Sascha Goc pelaa pakkina New Jerseyn organisaatiossa.

Jos en nyt ole ihan väärässä, niin taitavat olla veljeksiä? Kumpikin on syntynyt samassa kaupungissa ja pelanneet Schwenninger Wild Wings -joukkueessa. Joku parempaa tietoa omaava korjatkoon vapaasti..
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Tsei_tsei

Sori tällanen hirvee tarkkuus, mutta jos on tehtyjä maaleja 11 ja syöttöjä 15 niin ei millään saada yhteistehoiksi 36...

Vai ?!?

Pisti vaan silmään heti tos tekstissä... =)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
yhteenlasku

11+15=36

kyllähän siitä tuli oikea tulos. :)
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Re: Goc ja Goc?

Viestin lähettänyt käyttäjä Rocco
Oli todella mielenkiintoista katsoa kuinka ennakkoluulottomasti Goc pelasi, todella positiivinen yllätys Saksanmaalta Sturmin ja Hechtin jalanjäljille.

Onkohan tämä kyseinen Marcel Goc sukua toiselle Saksalaiselle Gocille? Sascha Goc pelaa pakkina New Jerseyn organisaatiossa.

Joo'o, onhan ne veljeksiä. Ainakin ennen U18 MM-kisojen alkua ilmestyneessä Kiekkolehdessä (ei siis jääkiekkolehti) luki näin.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
vilpertti

Nyt mä saatan ymmärtää, miks mä en päässyt yliopistoon lukeen matematiikkaa... ku en saa tuostakaan vastaukseksi mitä toiset saa ;)...

Silti, mun matematiikkapää antaa mulle edelleen Marcel Gocin tehoiksi 11+15=26

No, se siitä laskemisesta :)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
ana

kato tän takia mä opiskelen teknillisessä korkeakoulussa :)
 

tsei_tsei

Jäsen
Joo, siis piti olla 11+25=36 (Mä opiskelen myös Teknillisessä Korkeakoulussa, Tampereen sellaisessa. Satuimpa muuten vaihtamaan Yliopistolta matematiikkaa lukemasta :D). Ilmeisesti tuossa 13+28=41 on mukana myös pudotuspelien ottelut. Kuitenkin kova pelimies, eikä mielestäni jäljessä juurikaan, jos ollenkaan, Koivusta ja Ruudusta. Saattaa olla, että sijoitus listalla nousee entisestään MM-kisojen jälkeen.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ainakin DEL:n virallisilla sivuilla Marcel Gocin tilastot ovat: 58 ott, 13+28=41. Ja nämä ovat nimen omaan runkosarjan tilastot, sillä joukkue jossa Goc pelaa, eli Schwenninger, ei edes selviytynyt DEL:n pudotuspeleihin.
 

tsei_tsei

Jäsen
Joo. Olkoon noin JimmyMac, parempaan suuntaanhan ne meni. Oma tietoni tuli Osku Laukkasen suusta kuultuna ja saatan hyvin muistaa väärin. Ihmettelen kuitenkin, jos Goc ei mene reilusti ensimmäisen kierroksen puolella (ennen viimeistä viittä).
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Laukkanen

Oskuahan ei ihan hirveen tarkkaan kannata kuunnella.
(kuitenki parempi kun saukkonen)



nimim. "jäähyä jäljellä 25 minuuttia"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös