Broad Street Bullie
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers,ManU,jääkiekko,Brittifutis
No niin se olis suunnilleen kuukausi kun Valioliiga alkaisi. Joten mietitäämpä Manchesterin ylpeyden tulevaa kautta. Niinkuin kaikki on varmaan huomanneet niin seura pääsi eroon minun mielestäni yhdestä harmista eli David Beckahamista. Nyt näyttäisi siltä että Ronaldinho olisi tulossa Old Traffordille. On ainaskin itse kiinnostunut tulemaan enkä usko että PSG kovin pitkään enää kieltäytyy osto yrityksistä. Ensi kaudella on mielenkiintoista nähdä miten paljon nämä kaksi uutta miestä eli Eric Djemba-Djemba ja David Bellion saavat vastuuta. Toivottovasti Sir Alex antaa pojille mahdollisuuden. Joukkueen puolustus mietityttää koska seuralla on listoilla tällä hetkellä 6 valioliigaan tasoista puolustujaa!!!! Ei hyvältä näytä. Toivottovasti ei loukkantumisia tule paljon. Uskon että ManU tulee taas ensi kaudella pelaamaan yhden kärjen taktiikalla niinkuin viime vuonna. Eli kokoonpano varmaan saattaa näyttää aika lailla tältä
mv: Barthez
Puolustus: Gary Neville- Wes Brown- Rio Ferdinand- Jonh O`shea
keskikenttä: Ryan Gigs- Paul Scholes- Roy Keane- Veron- Solksjaer/Diego Forlan
hyökkäys:Ruud van nistelroy
Eli luulen että Beckhamin paikan ottaa Solksjaer tai Forlan. Ensi kauden veikkaus kärkinelikosta on Manu, Newcastle, Arsenal, Chelsea. Kauden avausta odotellessa.....
mv: Barthez
Puolustus: Gary Neville- Wes Brown- Rio Ferdinand- Jonh O`shea
keskikenttä: Ryan Gigs- Paul Scholes- Roy Keane- Veron- Solksjaer/Diego Forlan
hyökkäys:Ruud van nistelroy
Eli luulen että Beckhamin paikan ottaa Solksjaer tai Forlan. Ensi kauden veikkaus kärkinelikosta on Manu, Newcastle, Arsenal, Chelsea. Kauden avausta odotellessa.....