Keskikentällä ja puolustuksessa kierrätystä. Cavani ratkaisee penkiltä. Ja Greenwood saa jatkaa. Ihan tyytyväinen tähän täytyy olla
Juu, tämä on se peli jossa voi todennäköisimmin antaa peliaikaa muillekin kuin ykkösryhmäläisille.Hienoa tosiaan, että Tuanzebe saa näyttöpaikan. Todennäköisesti kuitenkin siksi, että Baillylla on jotain pientä vammaa ja Lindelofia säästellään selkänsä kanssa lauantaille.
Tätä taustaa vasten Martial voi painua viimeistään kesällä niin helvetin kauas Manchesterista, että minäkin olen lähempänä Old Traffordia täällä Helsingissä. Aivan käsittämättömän sairasta katsottavaa koko 90 minuuttia häneltä. Vieressä Greenwood ja Cavani tekivät oikeasti töitä ja tämä löysä paska seisoo, roikottaa päätä taaksepäin, hidastelee pallollisena, syöttää sinne minne mummo piilotti kondomit 70-luvulla ja levittelee käsiään tuskainen ilme naamallaan. Hyi helvetti.
Martial. Hyi vittu!
Ensi kaudeksi Cavani ja Greenwood ysiin ja 2022 Håland Cavanin tilalle. Tämä kausi nautitaan vielä Martialin tuhnuilusta.Nyt kun Martial on puheenaiheena, niin mikä on Unitedin pitkäaikaisratkaisu hyökkääjien osalta
Ite mietin eilen kanssa tätä Soucekia kunnes joku totesi hänen olevan Moyesin uusi Fellaini :D mutta joo kuten aiemmin todettu Rice on Mountin kaveri ja Chelsealla on varmasti pieni edge tämän siirron suhteen.Mutta siis itse olen tykästynyt Hammersin toiseen puolustavaan keskikenttäpelaajaan, jonka saisi varmaan ostettua aika paljon edullisemmin, eli Soucekiin.