Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Te ansaitsitte sen! :D
Jaa-a. Kaka on taitava ja pystynyt ainakin pari vuotta sitten vielä pyörittämään peliä lähes Xavin tasolla ja olisi lähtökohtaisesti sen tyyppinen pelaaja jota ManU tarvitsisi. Mutta haukataanko tässä nyt vaan iso kasa kakaa? Itse olen tykännyt Unitedin linjasta, jossa ostetaan nuoria nousussa olevia pelaajia, eikä valmiita supertähtiä, ainakaan hiipuvia sellaisia. Miten Kaka pärjää Englannissa, lienee myös arvoitus.Näin ainakin ovat ehdottaneet jotkin espanjalaislehdet manutd.comin mukaan. Ja lainan jälkeen sitten 50 miljoonan punnan pysyvä siirto? Aika hurjia huhuja!
jolloin toivottavasti ovat pelikunnossa myös eilen sivussaolleet Rooney, Ferdinand ja Van der Sar.
Itse ostettiin liput viimeksi Ticket2:sta: http://www.ticket2.com/en/index.html
edit: ei kuulemma ostettukaan, vaan Online Ticket Expressistä: http://www.onlineticketexpress.com
Sitten seuraavaan asiaan: lippujen hankkiminen Old Traffordille aiheuttaa hankaluuksia. manutd.comiin kun rekisteröityy käyttäjäksi, niin sieltähän saa "anoa" lippuja, mutta saatavilla on vain yksi lippu per rekisteröitynyt käyttäjä. Aika perseestä. Tuota kautta hankitut liput näyttävät kuitenkin olevan huomattavasti halvempia kuin allaolevan linkin takaa ostettavat...
No tuosta OTE:sta sitten: Firefox ilmoittaa että yhteys ei ole luotettu, tämän sivuston identiteettiä ei voida varmentaa. No jos tuohon nyt sitten tohtii luottaa kuten JZZ:n kokemuksen mukaan ilmeisesti tohtii (?), niin täytyykös hotelli olla selvillä siinä vaiheessa kun tuolta lippuja hommaa? Ilmeisesti pitää, jos liput hotelille pelipäivän aamuna tuodaan. Liput näyttävät tuolla olevan tosi arvokkaita virallisten sivujen kautta ostettuihin lippuhin verrattuna.
Terveisin nimimerkki "kohta alkaa kyrpimään".
Ensin tulee mahdollisuus osallistua siihen "arvontaan", mutta kyllä niitä sen jälkeen tulee myös myyntiin ihan muutenkin. Ensin saavat ostaa jäsenmaksun maksaneet ja jos lippuja jää jäljelle, niin sitten niitä saa ostaa vielä muutkin. En nyt tiedä mihin peliin olet lippuja ostamassa, mutta ainakin syyskaudella kaikkiin peleihin taisi saada lippuja siinä vaiheessa, kun ne tulivat myyntiin jäsenille.
Montako lippua olet ostamassa?
Ja jos haluaa osallistua arvontaan ja haluaa useamman lipun, niin ainahan tunnuksia voi "lainata" toiselta viralliselta jäseneltä. Liput kuitenkin toimitetaan vain ns. varsinaiselle hakijalle.
19.3. pelattavaan Man Utd-Bolton peliin olisin ostamassa kahta lippua...
Olen rekisteröitynyt jäseneksi. Eikös tuossa ole se huono puoli, että ne kaksi lippua ovat suurella todennäköisyydellä eri katsomonosiin?
Haluamansa paikat saa valita suoraan katsomokartasta, eli sieltä vaan klikkaa kaksi vierekkäistä vapaata paikkaa ja that's is.
Edit. Vierasjoukkueiden faneille on varattu vaan kourallinen paikkoja ja kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään "päävihollinen", niin kyllä mä ainakin luottaisin, että tohon matsiin saa lippuja ihan hyvillekin paikoille siinä vaiheessa kun membersale alkaa.
Niin tarkoitat siis siinä vaiheessa kun liput ovat tulleet yleiseen myyntiin arvonnan jälkeen? No täytyy toivoa että lippuja on siinä vaiheessa saatavilla, koska kuten todettu, mieluummin liput tuota kautta hankkisi. On varmasti luotettavaa ja halvempaakin vielä.
Pitäisikö kuitenkin lainata massimon tunnareita ja osallistua kahden lipun arvontaan?
Yv:llä viestiä niin voin kertoa ja mahdollisesti auttaa lippujen hankkimisessa.
Uskallameko ostaa lennot esim nyt ja sitten arvonnan kautta yrittää ostaa liput suoraan seuralta? Vai miten asiassa kannattaa edetä?